Älähän sinä huolehdi

Anonyymi

Tottakai saat jatkaa elämääsi ilman minua. Omia valintojasi ja asioitasi. Sinun elämäsi ❤

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En jatka ilman sinua. Sinun kanssasi vain❤

      • Anonyymi

        ❤ yhdessä jatketaan , luota ❤❤❤❤❤❤❤☺


    • Anonyymi

      On se vähän sinustakin kiinni. Jos et tunne minua kohtaan mitään, niin sitten jatkan.

      • Anonyymi

        Meninkö siteeraamaan täällä siteerattua Helsteniä? Siitäkö on kyse? Se ukko on homofoobikko yms. kuka siihen uskoo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meninkö siteeraamaan täällä siteerattua Helsteniä? Siitäkö on kyse? Se ukko on homofoobikko yms. kuka siihen uskoo?

        Ohoh, katsoin kommenttisi olevan tuohon ylempään kommenttiin. Joten sanonpa vaikka että minä en pysty niin vain ilman sinua jatkamaan.


      • Anonyymi

        Suosittelen jatkamaan yksinään, tai siis etsimään sinulle oikean ☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meninkö siteeraamaan täällä siteerattua Helsteniä? Siitäkö on kyse? Se ukko on homofoobikko yms. kuka siihen uskoo?

        Huih !!!!!! Sanoisinko että ihminen tavattavissa ☺, niinkuin täälläkin ❤


      • Anonyymi

        Ok, jos en tunne sinua kohtaan mitään, niin jatkat, hyvin tuntuu sinullakin menevän 😂


    • Anonyymi

      Minun ihastukseni, hän ei koskaan antanut minun liikaa tilaa elämässään ottaakaan. Hän oli ainut kenet halusin. Yhä joskus herään haaveistani. Vaan nyt jatkan sillä mitä on, itselleni tavoitteita asettaen, pyrkien olemaan paras versio itsestäni. Voidakseni rakastaa itseäni. Hänelle en kelvannut, että olisi maailmansa minun vuokseni muuttanut. Liikaa menetettävää, en kai vain ollut tarpeeksi. Mutta ehkä joskus voin jollekin olla koko maailma ja toinen minulle. Kaikella rakkaudella, hänelle suurinta onnea ja tyytyväisyyttä elämään toivoen -Perhostyttö

      • Anonyymi

        Öööööö ????


      • Anonyymi

        Niinkö kävi. Tutulta kuulostaa. Samassa tilanteessa olen.


      • Anonyymi

        Minä muutan maailmaani itseni ja rakkauteni vuoksi. Että saan rakastaa ja tulla rakastetuksi. Toivottavasti hän vielä odottaa. Hän on koko maailmani. Loistavani, sielunsiskoni, leijonaiseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä muutan maailmaani itseni ja rakkauteni vuoksi. Että saan rakastaa ja tulla rakastetuksi. Toivottavasti hän vielä odottaa. Hän on koko maailmani. Loistavani, sielunsiskoni, leijonaiseni.

        Hm...ihan sielunsiskosi haet sitten muualta, minä en siskojani pane 😙 , fuck off 😵


    • Anonyymi

      Minusta tuntuu taas ettet sinä halua. Ymmärrän tilanteesi täysin. Vain minä olen vapaa. Sain kokea kanssasi jotain kaunista. Minä esitän vaan jatkavani elämää koska minulla ei ole vittu tarpeeksi naista kertomaan mitä tunnen... sinä olet ottanut etäisyyttä enemmän. Ehkä löytänyt parisuhteeseesi onnea ja tasapainoa jälleen. 💖Toivoisinkin niin. Välitän nimittäin sinusta niin paljon että haluan hyvää.

      Tajusitkohan sinä koskaan että mitä tunsin? Huomasitko tunteeni? Minua luullaan jääkuningattareksi mutta en ole. Sinä sait minut tuntemaan. Keskustelun avaus olisi minulta asiatonta. Olet toisen ja kunnioitan sitä. Salaa suren ja ikävöin. Sä luulet mun kaipaavan toista...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      237
      2596
    2. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      120
      1559
    3. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      10
      1494
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      16
      1412
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      96
      1305
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1160
    7. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      903
    8. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      878
    9. Mikä biisi

      Kuvaa sinun ja kaivattusi tämänhetkistä tilannetta? Laittakaa biisejä tulemaan ❤️
      Ikävä
      56
      868
    10. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      1
      825
    Aihe