Onko tietoa miten pääsisi eroon lomaosakkeesta?

Anonyymi

hei, sattuuko joku tietämään, voisiko lomaosakkeen omistuksen juristin avulla sanoa irti ja vaihtaa suomalaiseen vastaavaan? Onko kenelläkään sellainen toimenpide onnistunut?

10

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jätä se sinne. Se on ainoa vaihtoehto.

      • Anonyymi

        Kuka nyt semmosen haluaisi. Älä naurata. Et oo tosissasi.


    • Anonyymi

      Maksat jollekkin, et huolii sen.

    • Anonyymi

      Joko tuli kiire myymään kun veneen tuomat valtasi nekin kämpät?

    • Anonyymi

      Jos sinulla on Holiday Clubin osake, niin silloin on aivan yksinkertainen juttu vaikka myydä. Pitää tietysti olla järkevä viikko, että kelpaa. Muut varmaan ihan toivottomia tapauksia.

    • Anonyymi

      Se on täysin roistovaltio. Turisteja kusetetaan, huijataan ja ryöstetään minkä ehditään. Turisti on Espanjassa lainsuojaton. Ei sinne pitäisi kenenkään matkusta, saatikka ostaa osakkeita. Osakkeeseen voi tulla asunnon valtaajat, etkä saa niitä häädettyä mitenkään pois kun laki suojelee niitä. Noista huijatuiksi tulemisista voisi kirjoittaa vaikka romaanin. Minua huijattiin kerran tavallisella shoppailu reissulla. Toista kertaa eivät huijjaa kun en koskaan palaa tuohon paska valtioon, Kanarian saaret mukaanlukien.👎

      • Anonyymi

        Huijaaminen on laillista, kun sen tekee niin että noudattaa lakeja. Huijattavat ovat yleensä tavallisia tallaajia, ja huijatuiksi tulevat yleensä hyväuskoisia hölmöjä. Monesti huijattu katkeroituu ja syyttää muita, vaikka on itse tyrkyttäytynyt huijattavaksi.
        Espanja ei ole roistovaltio, useimmiten huijarit ovat muualta kuin Espanjasta. Palaan Kanarian saarille mahdollisesti jo kevättalvella 2022, jolloin tapaan taas siellä tuttuja "palvelijoitani", joille maksan vuokraa, kuljetuspalveluita, terveyden hoitoon liittyviä- ja ravintolapalveluita. He ovat joka talvi iloinneet siitä, että käytän rahojani EU-maassa, enkä vie niitä "sairaaseen" kuniganskuntaan Kaakkois-Aasiaan.


    • Anonyymi

      Onnistuu kuolemalla pois. Perijät voivat sitten kieltäytyä vastaanottamasta perintöä.

      Näin helppoa eli kannattaa sanoa aina tiukasti ei kiitos jos joku tulee kauppaamaan.

      • Anonyymi

        Nyt jos on kuolinpesässä muuta omaisuutta reippaasti joutuu ottamaan vastaan myös lomaosakkeen. Pitää luopua koko kuolinpesästä tai sitten on otettava vastaan kuolinpesä romuineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt jos on kuolinpesässä muuta omaisuutta reippaasti joutuu ottamaan vastaan myös lomaosakkeen. Pitää luopua koko kuolinpesästä tai sitten on otettava vastaan kuolinpesä romuineen.

        Ei kannata kuolla. Suihinotto Inglesissä on kivempi tapa. Kokeile et pety.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe