Saa kysyä myös tuhmempia kysymyksiä, mielellään niitä.
Kyselkää 13,5 vuotiaalta pojalta
12
745
Vastaukset
- Anonyymi
1. Minkä ikänen oot?
2. Minkä väriset hiukset ja silmät?
3. Seksuaalisuutesi?
4. Seurusteleks?
5. Mitä arvostat seurustelukumppanis?
6. Ookko neitsyt?
7. Kuinka pitkä penis?
8. Onks murrosikä alkanu ja mis on karvoja?
9. Millon viimeksi stondasi?
10. Millon viimeksi runkkasit ja saitko siemensyöksy?
11. Fantasias?
12. Ookko nähny kavereitas alasti? Mitä huomasit?
13. Käytkö salil? Harrastaks jotai?
Mp gallupista?1. Oon 13,5 vuotias
2. Hiukset vaaleen ruskeet, silmät sinivihreet
3. Hetero, mutta haluaisin runkata toista poikaa ja ottaa suihin kokeilu mielessä.
4. En seurustele
6. Oon neitsyt
7. Erektios noin 15 cm
8. On alkanu, karvoja alapäässä.
9. Tänään kun kävin suihkus puol seittemän
10. Runkkasin viimeksi perjantai aamuna ja sain siemensyöksyn
11. Kolmen poikaa ja kaksi tyttöö, tytöt runkkais meitä poikii ja ottais suihin ja pojat runkkais toisiian ja ottais toisilt suihin.
12. Oon nähny luokkalaisiani alasti kun oli uintia. Joillain on kiihottava kroppa varsinkin niil jotka harrastaa lätkää ja jalkapalloo, niil on hyvä peppu
13. En käy salil enkä harrasta mitään, mut en oo mikään läski.
Hyvä gallup, lisää kysymyksii
- Anonyymi
Mitä paat tänää päälle?
Mikä sun keskiarvo on?
Ootko hyvä koulus?
Tupakoitko?
Meetkö kouluu?- Anonyymi
Vastaa noihi mp PerSu:t?
- Anonyymi
Kummasti ei vastannut sellaisiin kysymyksiin jossa aikuisen pitäisi miettiä, että miten nyt tällä hetkellä menee nuo jutut. Sen lisäksi, että oli asiallisempia kysymyksiä.
Keskiarvo oli joulutoikkaris kaikista aineista 9 ja lukuaineista 9,5, oon ihan hyvä koulus, en tupakoi. Menen aina kouluun paitsi jos oon sairaana
Kysymyksii lisää
- Anonyymi
Millo sulla alko murrosikä?
Koska mittasit kikkelis ekaa kertaa?
Pidätkö boxereita pitkien kalsareitten alla? - Anonyymi
Sanoit olevasi hetero, mutta noista vastauksista voisi kyllä myös ajatella, että oot biiiiiii. kun runkkaat, nii millä ajatuksella itseäsi kiihotat. Onko jo nähnyt märkiä unia. milloin viimeksi?
- Anonyymi
Minkälaiset alushouhust sulla on nyt? Esim bokserit vai mitkä ja minkö väriset ja kokoiset
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245152
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34597- 1031362
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361330Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19991viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168865En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61823- 37789