Tilaaminen / Amazon

Anonyymi

Olen aikaisemmin tilannut Amazonista. Kaikki on sujunut hyvin. Nyt en pääse kirjautumaan enää tililleni. Eli nyt kun haluat kirjautua, he lähettävät viestin puhelimeen. Viesti menee puhelimeeni, joka ei ole älypuhelin. Viestissä lukee:
(PITKÄ LINKKI)
Tap link to respond.

Ongelma on siis se, että en pääse tästä eteenpäin, koska puhelimeni ei ole älypuhelin eli ei ole kosketusnäyttöä. Onko mitään tehtävissä? Ymmärsin Amazon sivuilta, että asiakaspalveluun otetaan yhteyttä vain puhelimitse. Harmi kun ei voi laittaa sähköpostia. Olisi kyllä paljon parempi, kun linkki tulisi sähköpostiin. Silloin olisi helppo klikata tuo varmistuslinkki auki.

7

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taitaa olla niin että nykyaikainen kaupankäynti ei onnistu eilispäivän tekniikalla.

      • Anonyymi

        Kyllä. Minulla on siis vanha käytetty älypuhelin, jossa on prepaid-liittymä. Käytän sitä tarvittaessa wifillä. Tässä Amazon-tapauksessa on se ongelma, että puhelinnumeroa ei pääse muuttamaan.

        Kaikille älypuhelin ei ole niin hyödyllinen. Minulla on normaalia huonompi näkö, joten on aika turha maksaa älypuhelimesta, kun luen/katson nettiä mieluummin isommalta ruudulta.


    • Anonyymi

      Hanki älypuhelin. Nykyajan verkkokaupat alkaa vaatimaan älyllisiä puhelimia turvallisuuden takia.

    • Anonyymi

      Kokeilin ja AZ.uk oli killannut passwordini, viimeisin tilaus oli viime syksynä. Joko siellä on vieraillut hakkereita, tai siten on kiittäminen EU direktiivien laatijoita, tai on niin että olet kirjautunut myös jonkin toisen maan AZ domainin, jolloin niiden hölmöäly saattaa kuvitella että liikkeellä on hämäräperäinen toimja.

      Minulla tämä ratkesi niin että nakautin "Forgot your password" linkkiä, jolloin eMailiini tuli OTP (One Time Password), eli 6 numeron pituinen luku.

      • Anonyymi

        Tein lopulta uuden tilin (toinen sähköpostiosoite toinen puhelinumero). Onnistuin tilaamaan. Olisi paljon järkevämpää, että vahvistettavat viestit tulisivat aina sähköpostiin.


    • Anonyymi

      ota itsellesi koneelle myös toinen sähköposti,niin onnistuu.Minullakin 2 eri sähköpostia.

      • Anonyymi

        Itsekin käytän tilauksia ja nettishoppailuja varten 2 eri sähköpostiositetta, niin kaikki mahdolliset mainokset ja spämmi menee sinne samalla, niin voi aina huoletta poistaa kaikki viestit heti kerralla kun kirjautuu sisään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      2970
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2079
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1852
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe