Eka kerta....raiskaus

milessa

Palaute on myös tervettullutta sähköpostiini [email protected]


Hyppäsin bussista pois. Olin juuri ollut frendien kanssa keskustassa hengailemassa. Kuljin sitä tavllista reittiä koulun pihan poikki. Minulla alkoi olla kylmä. Sillä minulla oli vain musta minihame ja palastava paita. Istuin koulun aidalle kylmyydestä huolimatta.Istuin siinä ja kaivoin laukusta tupakan ja sytkärin. Sytytin tupakan ja vedin yhdet sauhut. Istuin siinä kunnes näin miehen kävelevän kohti. Hermostuin hiukan. Mies istui vierelleni ja pyysi tulta. Mies oli noin 30 söpö ja lihaksikas. Annoin hänelle sytkärini ja hänkin sytytti savukkeen. -Eikö noin nuorena ole vaarallista polttaa? Mies sanoi katsoen minuun. Etenkin rintoihini. Olin silloin vasta 16 ja aika uhkarohkea. -Ei! Sanoin aika napakasti miehelle. Mies naurahti vähän. Sitten tapahtui jotain aivan odottamatonta. Mies rupesi hivelöimään reisieni sisäpuolta tyrkkäsin käden pois. Mies naurahti uudestaan. Nousin ylös ja lähdin kävelemään pois päin. Mies otti kädestäni kiinni kipeästi. Yritin riuhtaista itseni irti mutten onnistunut. Mies käänsi minut ja katsoi minua silmiin. -Minne matka? Mies kysyi. -Himaan! Vastasin. Mies suuteli minua kiihkeästi. Yritin rimpuillani itseni irti. Mies kaatoi minut nurmikolle. -Todellako? Mies kysyi vähän ilkikurisesti. Sitten hän alkoi suudella minua ja hivutti kättään yloon reittäni hameen alle. Painoin jalkani tiukasti yhteen. Mies laittoi polvensa jalkojeni väliin.




Sitten hän alkoi ottaa stringejäni pois. Ne repesivät. Mies heitti ne jonnekkin. Sitten hän suuteli minua uudelleen. Hän otti paitani pois. Minulla ei ollut rintsikoita. Hän puristeli rintojani ja nuoli niitä. Sitten mies otti omat farkkunsa pois. Ja viellä alushousunssakkin. Sieltä paljastu todella iso kyrpä joka sojotti jo kovana. Hätännyin. Aikoiko hän raiskata minut koulun pihalla! Mies laskeutui ja oli laittamassa kyrpäänsä pillu huulilleni. -Ei ilman kortsua! parahdin. Mies vaan nauroin ja alkoi lykkimään kyrpäänäs sisääni. Parahdin. -Onpas sulla tiukka pillu. Mies sanoi. -Ootko viellä neitsyt? Mies katsoi minuun. Mitä tässä nyt ruveta valehtelemaan ajattelin. Nyökkäsin.
- Arvasin. Mies sanoi. Sitten hän työnsi kyrpänsä sisälle minuun. Huusin. Sitten hän alkoi panna minua ja kovaa. Hän nuoli minua ja suuteli. Huusin koko sen ajan sillä se sattui. Sitten hän laukesi sisääni. Spermaa tuli sisääni aivan kauheasti ja minä huusin. Sitten hän veti kyrpänsä ulos pillustani ja suuteli minua. Huohotin todella kovaa. Hän puki päällensä ja antoi viellä suudelman. -Kiitos. Mies sanoi ja lähti. Nousin ylos ja katsoin nurmikolla oli spermaa ja verta aivan kauheat määrät. Painoin pääni takaisin maahan ja huohotin. Sitten nousin ylös ja puin päälleni. Kävelin horjuvana kotiin. Mitäköhän ala-asteelaiset ajattelvat kun näkevät spermaa ja verta koulunsa pihalla? Ajattelin. Sitten avasin ulko-oven ja astuin sisälle. Menin heti suihkuun pesulle. Vedin yö paidan päälle ja menin nukkumaan. Aamulla heräsin siihen kun herätyskello soi. Puin päälleni ja menin aamu palalle. Mieleni oli aivan sekava eilisen tapahtumista. -Tulit eilen myöhään kotiin. Isä sanoi aamulehden takaa. -Venähti vähän. Sanoin. Tein voileivän ja söin sen sitten lähdin kouluun.




Olin pihalla muiden kanssa. Juttelin ystävieni kanssa ja ajattelin että he eivät tiedä mitään eilisestä. Sitten mentiin luokkaan. Rehtori tuli sinne. -Hyvää päivää oppilaat! Rehtosi sanoi ja käveli luokan eteen. -Teille tulee tänään uusi opettaja. Ari Metsäketo. Sitten luokan ovesta astu mies. Noin 30 kymmenisää oleva. Ja tajusin yhtäkkiä että se oli minut eilen raiskannut mies! Hän hymyili kaikille ja ja hämmästyi vähän kun näki minut. Meillä oli matikkaa ja kaikki totesivat Arin huippu tyypiksi. Minä ainoastaan tiesin millainen hän on.
Sitten koulu loppui pakkasin reppuani ja sanoin kavereilleni että tulen kohta. Otin kirjoja pulpetistani ja laitoin niitä reppuun. Sitten Ari tuli siihen. -Muistatko minua viellä? Ari kysyi. -Miten voisin unohtaa. Vastasin ja heitin repun selälleni. Katsoin Aria silmiin ja lähdin. Pari päivää myöhemmin koulun loputtua menin Arin puheille. -Mitä? Haluatko lisää? Ari kysyi. -En. Tulin vain kertomaan että olen raskaana. Sinulle. Sanoin olin tehnyt raskaustestin eilen illalla. Ari katsoi minuun vähän hämmästyneesti ja kauhuissaan.

15

24565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nopeesti sait tuloksen

      Muuten uskottava juttu,mutta raskaustesti ei näytä tulosta parin päivän päästä. Onhan se kiva ajatuksissa sekstailla open kanssa. Niin kai on tehnyt muutkin: )

    • ..............

      Miksi naiset kuvataan aina huoran vaatteissa! Vähän itse kunnioitusta naiset!

    • tyty

      Miten tällaista saa edes kirjoittaa täälä!? Aika sairasta kirjoittaa raiskauksesta fantasianovelli! Et varmaankaan oikein käsitä mistä unelmoit... Järkyttävimpiä väkivallan muotoja mitä on olemassa! Joku hullu saa taas kicksit..

      • joopajoo

        Otahan lääkkeesi aamulla ja relaa vähän kyseessä on vain fiktiivinen teksti.


    • ei aito raiskaus...

      ei aito raiskaus, jos nainen haluaa päästää miehen sisälle, ilman potkimatta ja hakkaamatta...ja rimpuilematta kunnolla...

      Kyllä tossa nainen halus tulla alistetuksi...


      mun mielestä..keksitty juttu

      • ??mitävittua??

        Ei aito raiskaus ootsä vähän vajaa itekki! Kuvitteleeko joku tosissaan että semmonen nainen tai tyttö joka on joutunu raiskauksen kohteeks pystyis edes unlemoimaan jostain noin sairaasta tai kirjottamaan tollasta PASKAA tänne. Tollanen on ihan vitun sairasta kirjottaa tommosta. Toivon että sut raiskataan niin etpähän sen jälkeen kirjota tollasia oksettavia ja raiskareita innostavia sairauksia tänne. Mitäte ihmise tkuvittelette et tämmönen paska mitä täällä kirjotetaan viestittää meidän yhteiskunnassa kasvaville ihmisille. Ootteko ikinä miettiny miks joka vkloppu on jossain raiskattu joku 14 v tyttö tai nainen. Miettikää vähän mitä kirjotatte ja puhutte. Jos raiskaus on hyväksyttävä asia niin suosittelen hoitoon hakeutumista! Miten kukaan voi pitää mitään sellasta kiellettynä jonka kaikki tällasta paska akirjottavat kusipäät sallii! HAISTAKAA VITTU JA HANKKIKAA ARVOT SENKI LIMASET KUSIPÄÄ PERVERSSIT! JA JOS OOT OIKEESTI MUIJA NIIN OON VIELÄ PETTYNEEMPI. KUVOTAT MUA!


    • lumipalloefekti

      Olipas tyrkky. Omituisesti nykynuoriso pukeutuu tänäpäivänä... en osaa suhteuttaa ikääsi ja tekstiäsi.

    • oli

      IHAN PASKA se oli huonosti kirjotettu, koko ajan laitettu 'sitten hän, sitten sitä sitten tätä' paska kirjoittaja harrastaa sellaista. No offence no hard feelings..

    • tietäjäääääää

      Tää oli Derekan sivuilla. Ei kovin kannattaisi kopsailla!

    • karaboudjan

      Tämäkö sitten on sallittua tällä foorumilla?

      En lukenut juttua, koska raiskaus on rikos, johon ei pidä ketään kannustaa.

    • ..............

      tommoset pitäs ampuu ensin kirjotellaan täällä sairaita juttuja alaikäisten raiskauksesta sitten kun ei saada pillua niin toteutetaan nuo sairaat fantasiat käytännössä

      • tuota noin...

        Onhan myös olemassa romaaneja jotka myös kertovat/kuvaavat täsmälleen tällaista. Ei ne julkaisijat siihen mitään sano. Pitäisikö nekin kieltää?
        Vaikka raiskaus onkin rikos,niin saahan siitä nyt kirjoittaa...Ne jotka eivät halua nähnä sellaista tekstiä niin voivat ihan hyvin jättää lukematta tekstin.


      • Näin.
        tuota noin... kirjoitti:

        Onhan myös olemassa romaaneja jotka myös kertovat/kuvaavat täsmälleen tällaista. Ei ne julkaisijat siihen mitään sano. Pitäisikö nekin kieltää?
        Vaikka raiskaus onkin rikos,niin saahan siitä nyt kirjoittaa...Ne jotka eivät halua nähnä sellaista tekstiä niin voivat ihan hyvin jättää lukematta tekstin.

        Tämä onkin etenkin miehillä yleinen fantasia. Alistaa nuorta naista. Joo, kyllähän sitäkin tapahtuu, nuoria tyttöjä raiskataan, naisten alistaminen on ollut kautta aikain miesten fantasia ja kun ajatellaan vanhempia aikoja, nainenhan oli vain miehen orja jonka piti miellyttää miestä, jota sai nussia puhki ja joka hoiti kaikki "Likaiset työt". Ei siis ihme.


      • 1900
        Näin. kirjoitti:

        Tämä onkin etenkin miehillä yleinen fantasia. Alistaa nuorta naista. Joo, kyllähän sitäkin tapahtuu, nuoria tyttöjä raiskataan, naisten alistaminen on ollut kautta aikain miesten fantasia ja kun ajatellaan vanhempia aikoja, nainenhan oli vain miehen orja jonka piti miellyttää miestä, jota sai nussia puhki ja joka hoiti kaikki "Likaiset työt". Ei siis ihme.

        Kyllä naisetkin haluaa lukea raiskausnovelleja.

        Mikä ihme siinä on ettei kestetä kirjoitettuja juttuja?
        Eikö ole parempi kirjoittaa/lukea niitä, kuin toteuttaa fantasioitaan oikeassa elämässä?
        Harva ihminen edes haluaa toteuttaa fantasiansa.

        Otsikointi oli aika selvä, miksi pitää avata ketju, jota ei kestä lukea?
        Ihmeellistä, että pitää tulla tämänkaltaiselle palstalle moralisoimaan. Kyllä pitäisi sen verran ymmärtää, että täällä on tekstiä laidasta laitaan.


      • HaHxx
        1900 kirjoitti:

        Kyllä naisetkin haluaa lukea raiskausnovelleja.

        Mikä ihme siinä on ettei kestetä kirjoitettuja juttuja?
        Eikö ole parempi kirjoittaa/lukea niitä, kuin toteuttaa fantasioitaan oikeassa elämässä?
        Harva ihminen edes haluaa toteuttaa fantasiansa.

        Otsikointi oli aika selvä, miksi pitää avata ketju, jota ei kestä lukea?
        Ihmeellistä, että pitää tulla tämänkaltaiselle palstalle moralisoimaan. Kyllä pitäisi sen verran ymmärtää, että täällä on tekstiä laidasta laitaan.

        Mun mielestä tää oli hyvä tarina! Ja tällasii sais tulla lisääki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe