Vanhat Fiestat tosi lujia

Mitäpä mieltä muut?

On kokemukjsia kahdesta 15-17 vuotiaasta Fiestasta. MOlemmilla ajettu lähes 200 000 ilman isompaa remppaa. ainoa piiputtava paikka ovat jarrut. Lämpimiäkin ovat. Toiseen piti laturi vaihtaa. Korit ovat OK.

7

573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olpe

pikkuveljellä on -89 1.1 fiesta onhan se vähän sellanen mutta mittarissakin on jo 260000. merkkihuollossa käytetty mutta koneeseen ei ihmeempiä tehty, perushuollot

• Fiestastelija

Omistin vielä taannoin vm.81 Fiestan ja voin rehellisesti sanoa sen olevan yksi vahvimpia autoja. Ajoin sillä yli 20.000km vuodessa ja auto pelasi kuin unelma. Ainoa haitta oli pieni ruostevika pohjassa, mutta se lienee vakiotavaraa monissa muissakin tuon ikäisissä autoissa.

Hauska huomata miten paljon vanhoja Fiestoja on edelleen liikenteessä. Monet yhtä vanhat pikkuautot ovat poistuneet liikenteestä jo aikoja sitten. Muut samanikäiset menopelit ovatkin sitten enimmäkseen Mersuja tai Volvoja.

• ese98

Jep;

Isäukollanikin on 1,1 -81 Fiesta ja auto on kuin "uusi". Tosin mittarissakin on vasta 108 tkm. Eipä taida isäukko vaihtaa autoa vielä kymmeneen vuoteen.

Jarruja on itse ropattu, mutta muutoin ei ole paljoa tarvinnut tehdä.

• Olli

Täällä kun on jotkut väittäneet Fordien vuotavan öljyä niin onko autoissanne näitä ollut?Esimerkkinne kumosi ainakin väitteet Fordien kestävyydestä,vai mitä?.

• Jester

Loppuunruostuneen Fiestan voi hyödyntää tekemällä siitä Jester-nimisen sporttiauton. Katso vaikka: http://sporttiauto.com

• Cosworth

no joo mulla on fiesta 1.1 liranen kone ja se on -81 ja sillä on ajettu 800 tuhatta kilsaa ja se kulkee hyvin ja oon kolmetoista vuotta!buhahah

• Arska

Itelläni on Fiesta vm-91 1.4i CLX.
      Mittarissa on tällä hetkellä 107 tkm eikä konetta oo viel koskaan tarvinnu aukasta, öljyä en oo koskaan lisänny tippaakaan, tekniikka kuin uus. Kevytkorinenkin viel (890kg) joten jaksaa liikkua. 170km/h oon ajanu.
      Huollot ajallaan ja auto siirtyy isältä pojalle! Pohja massattu, joten ruosteongelmia ei ole. Resonointiakaa ei ilmene vaikka on 2*15"!! väri pun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      256
      1842
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      15
      1378
    3. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      209
      1249
    4. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      185
      1115
    5. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      65
      923
    6. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      923
    7. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      894
    8. Tunnisteita kaipaajille

Onko jokin juttu mistä sun kaivattu tietää et viesti ois hälle? ☎️📝
      Ikävä
      51
      836
    9. Mä tuun aina rakastamaan sua J

Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai
      Ikävä
      61
      803
    10. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      800
    Aihe