Eli mulla on semmonen ongelma, kun olen jonkin aikaa rakentanut simssissä se kaatuu yllättäen aina yleensä rakentamisen vaiheessa eikä sitä voi tallentaa.
Lisäksi olen ladannut kyllä kaikenlaisia cc sims 3 ja rupesin miettimään voisiko se johtua siitäkin jos sulla on joitain haitallisia ladattuja juttuja tai muuten pelin muistikiintiölevy on aika täynnä.
Onko mahdollisesti jotain ohjelmaa joka näyttää kaikki haitalliset cc ja ne voisi poistaa vai mistä sen mahdollisesti tietää mistä sellaiset edes löytää?
Meinaa sims 3 elegtron art ladatuissa tiedostokansioista olen yrittänyt etsiä ja käydä läpi haitallisia ladattuja, mutta se on yhtä tuskaa yrittää käydä kaikkia mahdollisia yksitellen läpi. Sims 3 käynnistymissovelluksen kautta ladatuista olen poistanut joitain, mutta kaikkia ladattuja, kun ei nää käynnistymisikkunan kautta.
Lisäksi simien luonti vaiheessa on joitain haitallisen näköisiä cc jotka haluaisin poistaa, mutta en tiedä mitkä ne mahdollisesti edes ovat, kun yritän etsiä niitä tiedoston kautta.
Ja muuten kyllä olen yrittänyt olla aina tarkka ladattuani cc välillä vaan näkyy sellaisiakin cc jota en ole mielestäni edes ladannut..
Toivon tosissaan ettei pelini ole vioittunut niiden takia jos kaatuminen mahdollisesti johtuu siistäkin tai muuten pelin muisti raja on vain käymässä vähiin.
Olisi kiva jos joku voisi auttaa kyseiseen ongelmaan! Kiitos jo tuhannesti etukäteen!
Sims 3 kaatuu rakennus vaiheessa kesken pelin. Mitä voisi tehdä??
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017573
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075658- 835077
- 1394466
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113170- 542869
- 522779
- 612397
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102384Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561986