Molemmilla menossa mahalasku.
Kepu roikkuu maakuntauudistuksen takia hallituksessa kun kannatus kutistuu.
Korona jouduttaa patoutuneen turhautumisen purkautumista SRK-tunkkaisuudesta ja muita halveksivasta liikkeestä ?
SRK-liike ja kepu kohta vapaassa pudotuksessa
7
<50
Vastaukset
Persut kritisoivat maakuntauudistusta paljon vähemmän kuin kokoomus. Laskevatkohan he niin, että kepu tekee siinä heille valmiin pöydän johon istua nauttimaan?
- Anonyymi
Totta, KePu, jolla ei ole mitään agendaa, joten on sopiva marginaalipuolue. Vellut taas hajoaa, jään ARK uhoomaan, ja muut hakevat Jeesusta uudesta perustettavasta Seurakunnasta.
r - Anonyymi
Keskustan kannatuksen lasku ei selity SRK-vanhoillislestadiolaisuudella mitenkään.
Todella monet SRK:n alaiset vanhoillislestadiolaiset ovat vaihtaneet puoluetta ja polarisoitumista on tapahtunut valitettavasti myös liikkeemme sisällä.
Siinä, missä osa on vaihtanut Keskustasta persuihin, on toisella puolella ollut vasemmistopuolueisiin vaihtaineita. Nykyisin siis meikäläisten keskuudessa on niin vihreiden, vasemmiston, SDP:n, perussuomalaisten, kuin kristillisdemokraattienkin kannattajia. Ja ompa kunnallisvaaleissa ehdokkainakin vanhoillislestadiolaisia näissä puolueissa eri puolilla Suomea. Keskusta lienee kuitenkin edelleen uskovaisten keskuudessa se suurin puolue. - Anonyymi
Kaikella on aikansa. Kepu onkin hallinnut näitä pohjoispohjanmaan kuntia yksinvalataisesti. Käytännössä yksi vaikutusvalatainen vellu on johtanut koko kuntaa kepun mandaatin turvin. Eräässä Oulun lähikunnassa oli voimakastahtoinen vl-rautarouva joka määräsi kunnassa kaiken, kunnes äänestäjät kaikkosivat häneltä.
- Anonyymi
Ulla ulla ulla ulla ulla ulla ulla?
- Anonyymi
Eikös se sipilän rouva myös haikaillut politiikkaan jossain vaiheessa kun vielä kuvitteli pääsevänsä presidentin rouvaksi !
kiipimisen tarve on joillakin kova. - Anonyymi
Onneksi olen äänestänyt perussuomalaisia jo kauan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665485Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti892789- 2742561
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362419Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191964Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2371626Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai571263Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131153- 881125
- 901116