Kuka tietää onko mistään saatavana hierontaan ns. ohennettua parafiiniöljyä. Ennen sitä sai YO-apteekista. Nyt heillä ei sitä ole myynnissä. Se paksu parafiii ni öljy ei käy. Ennen sai laitos käyttöön jopa 4 litran päniköissä. Mm. maapähkinä öljyssä on liian härski haju ja on kallista. Ei tuntenut apteekki edes lastenhoito sarjoista.
Leontes
Hieronta voiteet
4
60
Vastaukset
- Anonyymi
Käyttämällä hakusanoina vaikkapa hierontavoide ja parafiini alkaa löytymään. Voit valita itse mieleisesti. Todennäköisesti tulee halvemmaksikin tilata netistä kuin ostaa apteekista, vaikka lisäksi tulee postikulut. Yleensä apteekin hinnat ovat korkeampia.
En suosittele käyttämään maapähkinäöljyä missään tapauksessa, koska maapähkinä on erittäin allergisoiva tuote, ja allergiset reaktiot voivat olla pahoja. Voiko mikään taho taata, että öljyssä ei olisi allergiaa aiheuttavaa maapähkinäproteiinia? Eli tarpeeton riski. - Anonyymi
Itse olen käyttänyt reilut 20 vuotta Garnatio (ennen nimellä valkoöljy) on toiminut hyvin. Ei ole aiheuttanut mitään allergiota asiakkaisiin eikä omiin käsiin. On myös helppo pyyhkiä liiat pois. Tuotteen olen tilannut 5 litran astioissa LOJER oy:ltä. T. JL
- Anonyymi
Kiitos vinkeistä. Sain ostettua oikeaa tuotetta eli tuo garnaatioöljy oli se oikea. Luulen käyttäneeni sitä jo vuosia sitten, mutta kun tuotteille laitetaan eri nimiä, menee ajatus harhaan. Motonet kauppaa Saunasuojana. On edullisin. Varmaan samaa oljyä, mutta nimi ei innosta hieronta käyttöön. Tuskin siitä saa pyllyynsä mitään lauteista, mutta kuitenkin.
Asia on OK. Kiitoksia
Leontes - Anonyymi
Kyllä kanisterin kyljessä lukee Garnatio Massaage oil.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379