Eli, koiramme on kennelistä pitäen syönyt barf- ruokinnan mukaan. Nyt sitten aloitamme koirakoulun parin viikon päästä, ja ongelmaksi onkin vähän näussut, että mitä nameja koiralle palkaksi? Mitä te muut barffaajat olette käyttäneet?
Koirani ei syö kaupan nameja( ei kovia eikä pehmeitä, ei koirankeksejä), olen kyllä tarjonnut, mutta kun ei ole semmoisia tottunut syömään, niin ei kelpaa.
Mitä nameja barffarille?
4
483
Vastaukset
mites olis kuivattu liha/maksa?
- savannah
....barffata mut raakaa lihaa pilkon tuolle pieniks paloiks ja palkkaan sillä koska on ihan hulluna siihen...
- ricksu
Mä käytän koulutuksessa ainoastaan motivointipatukkaa.Eli jos koirasi on kiinnostunut leluista ja leikistä niin patukka,riepu,pallo tms.mukaan koulutukseen.
Mutta jos haluat käyttää namuja niin tuo kuivattu liha on ihan ok.Vaihteluna silloin tällöin kuivattu maksa ja juustokuutiot.
- marianna81
Me syödään raakaravintoa, mutta ei olla ihan täysin "puhtailla linjoilla"...
Itse palkkaan koirat juustolla, nakeilla tai laadukkaila herkkupaloilla. Joskus teen myös itse koulutusnamit:
jauhelihaa
jauhettua maksaa
porkkanaraastetta/purjoraastetta/paprikaraastetta yms.
1-2 munaa kuorineen
pellavasiemenrouhetta
valkosipulia
JA sitten uuniin, tosin eka teen niistä "pullia", näitä sanon "treenipulliksi"
Jos koulutan koiraa, niin tungen sille namia koko ajan suuhun. Joten tämä treenipullasatsi on sitten päivän toinen ateria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501799
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121661Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va301242Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931161- 911123
- 741021
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351961- 62839
- 49811
- 50806