Eli, koiramme on kennelistä pitäen syönyt barf- ruokinnan mukaan. Nyt sitten aloitamme koirakoulun parin viikon päästä, ja ongelmaksi onkin vähän näussut, että mitä nameja koiralle palkaksi? Mitä te muut barffaajat olette käyttäneet?
Koirani ei syö kaupan nameja( ei kovia eikä pehmeitä, ei koirankeksejä), olen kyllä tarjonnut, mutta kun ei ole semmoisia tottunut syömään, niin ei kelpaa.
Mitä nameja barffarille?
4
494
Vastaukset
mites olis kuivattu liha/maksa?
- savannah
....barffata mut raakaa lihaa pilkon tuolle pieniks paloiks ja palkkaan sillä koska on ihan hulluna siihen...
- ricksu
Mä käytän koulutuksessa ainoastaan motivointipatukkaa.Eli jos koirasi on kiinnostunut leluista ja leikistä niin patukka,riepu,pallo tms.mukaan koulutukseen.
Mutta jos haluat käyttää namuja niin tuo kuivattu liha on ihan ok.Vaihteluna silloin tällöin kuivattu maksa ja juustokuutiot.
- marianna81
Me syödään raakaravintoa, mutta ei olla ihan täysin "puhtailla linjoilla"...
Itse palkkaan koirat juustolla, nakeilla tai laadukkaila herkkupaloilla. Joskus teen myös itse koulutusnamit:
jauhelihaa
jauhettua maksaa
porkkanaraastetta/purjoraastetta/paprikaraastetta yms.
1-2 munaa kuorineen
pellavasiemenrouhetta
valkosipulia
JA sitten uuniin, tosin eka teen niistä "pullia", näitä sanon "treenipulliksi"
Jos koulutan koiraa, niin tungen sille namia koko ajan suuhun. Joten tämä treenipullasatsi on sitten päivän toinen ateria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.2336831Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on303486PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23278Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a653028Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,982718Tämä on persut
Persut kannattavat koko Suomen alueiden luovuttamista Venäjälle. Kannattavat myöskin väestönvaihtoa suomalaisten ja ven52613IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-352338Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.382104- 531837
- 861747