Mä oon huomannu täällä surffaillessani, et aika monesti kun joku nuori kaipaa apua esim. rakkauselämän murheissa, kaikki tulee vaa vittuilemaan sille. jos joku huomaa, et joku toinen on vittuillu, nii on sit ihan pakko kantaa oma kortensa kekoon. mua tympii tälläset "kasva aikuiseks, oot vähä teini" -kommentit, jopa sellasille, jotka on täyttäny jo 18! eikö se mee jo vähän liian pitkälle?? täähän on nimenomaan nuorten palsta, ei aikuisten tai sellasten, jotka luulee olevansa niiin aikuisia. sellaset on oikeesti kaikkein lapsellisimpia ja ne sais kasvaa aikuisiks, jotka tulee vittuilemaan ku joku kaipaa oikeesti apua!! että miettikää vähä ennenku ylipäätään vastaatte mihinkää viestiin, jos on pakko loukata ja vittuilla. ehkä sillon on parempi pitää mölyt mahassa ja ajatella vähä muitakii...
NUORTEN palsta
12
672
Vastaukset
- *snowflake*
Mä olen ihan samaa mieltä sun kanssasi. Monesti näkee, että jollain on ihan oikeesti vaikeeta eikä välttämättä osaa kertoa sitä sanoin ihan niin hienosti ku pitäis. Sitten tulee joku keskenkasvunen "muka"-aikuinen, ja vittuilee tosi paskamaisesti. Ideahan kai on, että tänne saa kirjoittaa, jos on onnellinen tai surullinen tai sitten ihan muuten vaan. Jos joku on todellakin niin kyyninen, että vittuilu on ainoa asia mitä haluaa sanoa, niin pitäköön mölyt mahassaan.
- maakari
asiaa puhutte..
vaikka meille "isommille" 12 vuotiaan huolet saattaa kuulostaa vähän hassuilta ja ehkä naurettaviltakin, niin niille ne on isoja asioita!
miettikääpä omaa alkavaa teini-ikäänne?
ei ollut helppoa!
siihen ikään kuuluu juuri seurustelun kokeileminen eikä sille pidä vittuilla!
- RUMApoika
järkeviä ihmisiä :)
- Samantha
Olen kanssasi samaa mieltä.
- Marie
Olen todellakin samaa mieltä. Suututtaa lukea ainaisia "kasva aikuiseksi, pentu" viestejä.
Eikös tämä alue ole juuri lapsille tai ainankin nuorille, joihin näiden "vanhempien ja viisaiden" ei tarvitsisi sekaantua typerillä kommenteillaan?- mieltä olen kyllä
ihan samaa mieltä olen sinun kanssasi tästä asiasta.olin juuri tulossa kirjoittamaan kanssa tosta aiheesta mutta kerkesit ennempää:) joku oikeesti voi tarvita meijän toisten apua tosi kipeesti ja jotkut ääliöt kirjoittelee mitä tahansa paskaa ja haukkuu vielä...tämähän on keskustelu palsta ja tänne pitäis saada kirjoittaa iloistaa ja suruistaa!minä ainakin tykkään auttaa toisia kun on vaikeaa ja haluan auttaa...ja tämähän on nuoret palsta!te ääliöt voitte haistaa pitkän paskan!!!ja antakaa toisten auttaa niitä ketkä tarvitsevat apua.
- kato ny....
Kasva pentu aikuiseksi
Kirjoittanut: setg 12.4.2005 klo 18.31
sitten tiedät, tuot esille tyhmyytesi
hahah
tommosen tekstin löysin.......tosi törkeetä mennä vittuilee jollekki jota oikeesti häirihtee ton tyyppiset asiat... - ..............................
Palstahan on tosiaan tarkoittettu nuorille ei
kolmekymppisille pedofiileeille ym...
Ois hyvä jos viesteihin ei edes vastais ne joitka vaan vittuilee.
Ps:Palstan seriffi vois mun puolesta poistaa kaikki loukkaavat viestit... - kukka
mä oon ihan samaa mieltä.. :)
- päivänsäde
niinpä. mielestäni puolet lapsellisempaa on aukoa päätään, kuin esittää ns. "tyhmiä kysymyksiä".
Tosin voitteko väittää ettei välillä tulisi mieleen noita lukiessaan, että joku on ihan vitsillä laittanut tyyliin:
"luulen että olen ihastunut. onko tämä normaalia?"
((ehkä vähän liioteltua mutta..)) mulla ainaki välillä käy mielessä.. mut pidän suuni kiinni. - M16 years
Eipä tuohon taida juurikaan olla lisättävää. Kunhan vain kysyjät muistaisivat oli ikä mikä hyvänsä niin laittaa kysymykset selkeästi esille. Joissain tapauksissa kun ei näytä olevan päätä eikä häntää. Ja mielellään kirjoittaa viestit muutenkin kohtuu selkeästi.
Mutta täytyy tunnustaa että itsekin olen syyllistynyt noihin epäselvien viestien kirjoittamiseen. Pahoittelut siitä. - LittleAngel91
joo... mä oon huomannu saman jutun et joissakin vastauksissa on vaa vittuiltu päi naamaa...!!! mä koitan parhaani mukaan ainakin autaa... en tiiä onks se sit joittekin mielest muka nii kovaa... musta se on vaa typerää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1303026- 2232961
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791896Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771539Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2381403- 481138
- 991031
- 113950
- 48880
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6863