Fiat on ihan uusi projekti itselle ja nyt yritän metsästä kuvia/ohjeita miten saan 600D (-71) ajovalot asennettua.
Auton mukana tuli isot umpiot ja isot kromiset kehykset ja kuvien mukaan ne siinä olleet joskus vuosisata sitten eli alkuperäiset, mutta miten siis kiinnitys. Kopasta löytyy kolme ruuvinreikää, ylhäällä ja kaksi sivulla.
Fiat 600D ajovalojen asennus
3
62
Vastaukset
- Anonyymi
Onko nuio kaikki osat , mitkä on tuossa kuvassa tallella? Eli tuo kehys, minkä sisällä on se umpio? Se kiinnittyy noihin valonsäätöreikiin.
https://aijaa.com/98tiUT- Anonyymi
Siis lokasuojan reikään tulee ensin sellainen metallinen kuuppa tiiviisti ja siinä on ruuvit itse umpiolle. Kaksi säätöruuvia ja yksi kiinteä. Ja päällimmäiseksi se kromikehys, on alareunasta kiinni yhdellä ruuvilla. Meillä saattaa olla tallella Simca tonnin alkuperäiset valosysteemit, ne muistuttaa toisiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis lokasuojan reikään tulee ensin sellainen metallinen kuuppa tiiviisti ja siinä on ruuvit itse umpiolle. Kaksi säätöruuvia ja yksi kiinteä. Ja päällimmäiseksi se kromikehys, on alareunasta kiinni yhdellä ruuvilla. Meillä saattaa olla tallella Simca tonnin alkuperäiset valosysteemit, ne muistuttaa toisiaan.
Joo, niin se muistaakseni oli. Kusiaisen kanssa puljaamisesta on tosin 40v. paljon on unohtunut.
Miten niin vain kaksi säätöruuvia? Yläreunan ruuvilla säädetään korkeus ja noilla kahdella sivusuunta. Vai eikö muka ole säätöjä kuin kahdessa ruuvissa?
Kromikehys on yläreunasta sellaisen vekin takana ja yhdellä ruuvilla alareunasta kiinni kuten totesit. Saatko rimpuiltua tänne kuvan niistä valotarpeista, niin tutkitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014