Dvd:lle nauhoitus epäonnistuu

Anonyymi

Kuka osaa neuvoa. Minulla on laite,jolla voi nauhoittaa VHS kasetilta DVD;lle. No nyt tuli ongelma. Laite nauhoittaa -RW ja -R levyille,mutta minulla ei ole nyt muuta kuin näitä -R levyjä,ja telkkarin näyttöön tulee ilmoitus This function is not available.En saa mitenkään ratkottua ongelmaa,mitä minun pitäis tehdä,että se nauhoittaisi. Kuka osaisi opastaa. RW levyjä minulla ei ole nyt,en voi testata,toimisiko ne sitten. terv. Vanhoja filmejä DVD:lle.

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ymmärrä että mitä tarkoitat ja yritätä tehdä, mutta Jos yrität nauhoittaa televisiosta suoraan dvd-r levylle, niin se ei välttämättä onnistu koska bittivirta on suurempi mitä dvd-r kykenee nauhoittamaan, niin kaikki pitää ensin nauhoittaa muualle ja vasta sitten siirtää dvd:lle.

      • Anonyymi

        Et osaa lukea.


      • Anonyymi

        Windows lagaa aina. kai sen tiesit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Windows lagaa aina. kai sen tiesit.

        AG-tutkija huomautti, että monet sivustoon saapuneet uhrit "käyttivät täysin korjattuja ja ajan tasalla olevia Windows 10- ja Chrome-selainversioita" ja että tällä hetkellä TAG "ei pysty vahvistamaan kompromissin mekanismia", vaikka Se on tyytyväinen "muihin tietoihin, joita sillä saattaa olla".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AG-tutkija huomautti, että monet sivustoon saapuneet uhrit "käyttivät täysin korjattuja ja ajan tasalla olevia Windows 10- ja Chrome-selainversioita" ja että tällä hetkellä TAG "ei pysty vahvistamaan kompromissin mekanismia", vaikka Se on tyytyväinen "muihin tietoihin, joita sillä saattaa olla".

        W10 vuotaa, ei ollut uutinen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        W10 vuotaa, ei ollut uutinen!

        Epäilty hakkerointihyökkäys tapahtuu kuusi kuukautta sen jälkeen, kun brittiläinen Clear Sky -verkkoturvallisuusyhtiö ilmoitti löytäneensä Lazarus-ryhmän toteuttaman onnistuneen kyberhyökkäyksen useita kymmeniä israelilaisia ​​hyödykkeitä vastaan.
        Hakkerit vaikuttivat vaikuttaneen juutalaisen valtion puolustus- ja valtionyrityksiin sekä heidän työntekijöihinsä. Israelin puolustusministeriö myönsi tuolloin hakkeroinin,


      • Anonyymi

        iOS vakava reikä.

        Tämä mahdollistavat hyökkääjän ohjelmakoodin suorittamisen laitteessa sekä käyttöoikeuksien lisäämisen. Käytännössä nämä avaavat hyökkääjälle varsin laajan pääsyn laitteisiin.

        Applen mukaan haavoittuvuuksia on saatettu jo käyttää hyökkäyksissä.

        Käyttöjärjestelmän ytimessä (kernel) sekä webkitissä olleet haavoittuvuudet on korjattu käyttöjärjestelmän 14.4-versiossa.


    • Anonyymi

      Jonkin verran auttaisi auttamaan, jos viitsisit/uskaltautuisit/ymmärtäisit paljastaa mikä sen sinulla olevan laitteen, jolla voi nauhoittaa VHS kasetilta DVD:lle, merkki ja malli on.

      • Anonyymi

        Kyllä näin on pääsemme asiassa eteenpäin kun kerrotaan kyseisen laitteen merkki ja malli.


      • Anonyymi

        Windowsilla ei poltto yleensäkkään onnistu!


    • Anonyymi

      VHS to DVD muunnos ei ole mitenkään laadullisesti hyvä jos katsotaan digitaalista puolta ei VHS analogikuvaa. VHS kasetit kannattaa digitoida suoraan koneelle videotiedostomuotoon uudemmalla h.264 codekilla ja hyvällä bitratella sillä vhs kuvan heikkoudet vievät paljon bittivirtaa.

      • Anonyymi

        VHS ei ole oikein hyvä enää missään koska pääsääntöisesti siinä on vain n. 480 juovaa, kun PAL -signaalissa on 625, joista n. 100 varattu teksti-tv:lle.

        VHS tarkkuus siis voisi verrata VGA:n 640x480, joka ollut menneen talven lumia jo aikoja sitten.

        Ymmärrän kyllä AP jos on jotain vanhempia kotivideoita yms. jotka haluaisi digitoitua koneelle, mutta paremman tiedon puutteessa vaikea sanoa mitään.

        Käytettävän koneen merkki ja malli että myös skannatut ohjeet olisivat kyllä avuksi että tässä päästäisiin eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VHS ei ole oikein hyvä enää missään koska pääsääntöisesti siinä on vain n. 480 juovaa, kun PAL -signaalissa on 625, joista n. 100 varattu teksti-tv:lle.

        VHS tarkkuus siis voisi verrata VGA:n 640x480, joka ollut menneen talven lumia jo aikoja sitten.

        Ymmärrän kyllä AP jos on jotain vanhempia kotivideoita yms. jotka haluaisi digitoitua koneelle, mutta paremman tiedon puutteessa vaikea sanoa mitään.

        Käytettävän koneen merkki ja malli että myös skannatut ohjeet olisivat kyllä avuksi että tässä päästäisiin eteenpäin.

        Ei ole mutta digitoinnissa tulisi aina päästä parhaaseen laatuun mitä digitoitava media yltää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VHS ei ole oikein hyvä enää missään koska pääsääntöisesti siinä on vain n. 480 juovaa, kun PAL -signaalissa on 625, joista n. 100 varattu teksti-tv:lle.

        VHS tarkkuus siis voisi verrata VGA:n 640x480, joka ollut menneen talven lumia jo aikoja sitten.

        Ymmärrän kyllä AP jos on jotain vanhempia kotivideoita yms. jotka haluaisi digitoitua koneelle, mutta paremman tiedon puutteessa vaikea sanoa mitään.

        Käytettävän koneen merkki ja malli että myös skannatut ohjeet olisivat kyllä avuksi että tässä päästäisiin eteenpäin.

        Voi sen regeneroida, isompaan resoon..


    • Sattuuko sinulla olemaan DVD R -levyjä? Aikaa on mennyt, enkä muista enää kaikkea, mutta muistaakseni DVD R oli aikoinaan paremmin tuettu juuri videotallentimissa, kun DVD -R oli alunperin tarkoitettu tietokoneen datakäyttöön.

      • Anonyymi

        "mutta minulla ei ole nyt muuta kuin näitä -R levyjä"

        Kompa saattaa juuri olla tuossa, jokainen kuvittelee että puhutaan DVD -levyistä, kun avaaja puhuu CD -levyistä, joten tämä kysymys stoppaa arvuuttelun tähän, tai ei ihan, voihan tuota jatkaa kun pidetään mahdollisena aiemmin tapahtunutta polttoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "mutta minulla ei ole nyt muuta kuin näitä -R levyjä"

        Kompa saattaa juuri olla tuossa, jokainen kuvittelee että puhutaan DVD -levyistä, kun avaaja puhuu CD -levyistä, joten tämä kysymys stoppaa arvuuttelun tähän, tai ei ihan, voihan tuota jatkaa kun pidetään mahdollisena aiemmin tapahtunutta polttoa.

        Saattaapi ollakin. Havainnollisemppa olisi hhuudella kärpäsenä katossa kuin neuvoa etänä näkemättä tilannetta! :D


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Saattaapi ollakin. Havainnollisemppa olisi hhuudella kärpäsenä katossa kuin neuvoa etänä näkemättä tilannetta! :D

        Missä vaiheessa AP mitään mistään CD -levyistä puhuu, että levyjen yhteensopivuusongelmista?

        ..."Kuka osaa neuvoa. Minulla on laite,jolla voi nauhoittaa VHS kasetilta DVD;lle. No nyt tuli ongelma. Laite nauhoittaa -RW ja -R levyille,mutta minulla ei ole nyt muuta kuin näitä -R levyjä"...

        Eli laite siis nauhoittaa,

        VHS-kasetilta DVD:lle,

        joka tukee sekä -RW että -R -levyjä,

        joista AP:lla on vain -R levyjä.


        Mitähän tässä nyt ei ymmärretä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä vaiheessa AP mitään mistään CD -levyistä puhuu, että levyjen yhteensopivuusongelmista?

        ..."Kuka osaa neuvoa. Minulla on laite,jolla voi nauhoittaa VHS kasetilta DVD;lle. No nyt tuli ongelma. Laite nauhoittaa -RW ja -R levyille,mutta minulla ei ole nyt muuta kuin näitä -R levyjä"...

        Eli laite siis nauhoittaa,

        VHS-kasetilta DVD:lle,

        joka tukee sekä -RW että -R -levyjä,

        joista AP:lla on vain -R levyjä.


        Mitähän tässä nyt ei ymmärretä?

        Mietipä sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietipä sitä.

        Niin, mietin todellakin palstalaisten sisälukutaitoa että älykkyysosamäärää, että miten on mahdollista että sotketaan mukaan juttuun jotain CD -levyjä joista AP ei puhu mitään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mietin todellakin palstalaisten sisälukutaitoa että älykkyysosamäärää, että miten on mahdollista että sotketaan mukaan juttuun jotain CD -levyjä joista AP ei puhu mitään...

        Oletko varma että pystyt siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä vaiheessa AP mitään mistään CD -levyistä puhuu, että levyjen yhteensopivuusongelmista?

        ..."Kuka osaa neuvoa. Minulla on laite,jolla voi nauhoittaa VHS kasetilta DVD;lle. No nyt tuli ongelma. Laite nauhoittaa -RW ja -R levyille,mutta minulla ei ole nyt muuta kuin näitä -R levyjä"...

        Eli laite siis nauhoittaa,

        VHS-kasetilta DVD:lle,

        joka tukee sekä -RW että -R -levyjä,

        joista AP:lla on vain -R levyjä.


        Mitähän tässä nyt ei ymmärretä?

        Opettelisit ensin edes vastaamaan oikeaan kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettelisit ensin edes vastaamaan oikeaan kohtaan.

        Ei täällä ole oikeita tai vääriä kohtia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko varma että pystyt siihen.

        Minä tiedän että minä en pysty ymmärtämään tämän palstan mutuilijoiden sisälukutaidon puutetta tai heidän alhaista älykkyysosamäärää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettelisit ensin edes vastaamaan oikeaan kohtaan.

        W10 poltaaminen, se on susien kaameeta määrää.


    • Anonyymi

      Vaikea sanoa mitään varmaa, mutta olethan varma ettei noille levyille ole jo aiemmin kirjoitettu jotain? Siis kannattaa muistaa, että CD-R ja DVD-R levyille voi kirjoittaa vain kerran, niille kerran kirjoitettua dataa ei voi enää ylikirjoittaa uudelleen. CD-RW ja DVD-RW -levyjä voi käyttää uudelleen, eli niille aiemmin kirjoitettu data voidaan ylikirjoittaa uudelladatalla.

      T. miksuh

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe