Voisiko joku auttaa jos osaa! Sims 3

Anonyymi

Minulla olisi simien luonnissa sellainen pahasta cc todennäköisesti johtuva ongelma..
Kun olen talouden luonnissa kaikkien simien silmät ovat vaihtuneet normaaleista pelin omasta alkuperäisversion silmistä ärsyttäviksi liian kiiltäviksi 3 d malleiksi.
Myöhemmin jos pelaan kentässä kaikille muillekin simeille ilmestyy samat suoraan sanottuna ärsyttävät discopallo silmät! Miten tämän saisi korjattua?

Olen yrittänyt etsiä kyseistä cc kaikista download ja paggage kansioista, mutten ole onnistunut muuta, kuin rämmimällä penkassa.. Ongelmana on sekin, kun mielestäni en ole edes Ladannut sellaisia silmiä peliin. Vai onko vika välttämättä silmissä, jos se onkin jossain muussa.. pahasti vioittunut cc joka tekee sen vaikutuksen, miksi muuttaa simien silmät..
Enkä millään haluaisi poistaa kaikkia muita vaivalla ladattujani cc niiden saamarin discopallo silmien takia..
Onko olemassa jotain mahdollisuutta, ohjelmaa millä saisin poistettua tietyt ladatut ilman, että joutuisin poistamaan kaikkia muitakin cc vai onko pelini jo vioittunut pahasti?..
Pyydän auttakaa jos joku tietää tai osaa neuvoa tämän ongelman ratkaisemisessa

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Onko olemassa jotain mahdollisuutta, ohjelmaa millä saisin poistettua tietyt ladatut ilman, että joutuisin poistamaan kaikkia muitakin cc vai onko pelini jo vioittunut pahasti?.."

      Periaatteessa CCCleanerilla ja Delphyn Dashboardilla pystyy käymään läpi ladattuja kategorioittain, mutta tästä ei välttämättä ole paljon apua, koska tuo silmäongelma voi tulla periaatteessa mistä tahansa ladatusta. Todennäköisintä on, että se on joku CAS-ladattu, mutta jos sulla on niitä paljon, niin sekään rajaus ei paljoa auta. Se ei edes välttämättä ole korvaava iho/silmät/mikään muukaan, se voi olla meikki, vaate jne.

      Jos et löydä CASin kautta sitä viallista ladattua etkä ainakaan muista ladanneesi korvaavia silmiä, niin näissä se viimenen ratkaisukeino on yleensä lähteä käymään läpi niitä ladattuja ihan poissulkutekniikalla: siirrät ladattujen kansiosta pois puolet ladatuista ja testaat, toimiiko peli nyt oikein. Jos toimii, viallinen ladattu on siinä puolikkaassa, jonka siirsit muualle. Siirrä sieltä puolet takaisin peliin ja testaa, toimiiko... jos toimii edelleen, niin ladattu on jossakin siinä 25 %:ssa ladattuja, jotka oot siirtänyt muualle. Ja niin edelleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2062
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      167
      1599
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1537
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1280
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      277
      1137
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      132
      1041
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      53
      857
    Aihe