Ei voi olla kiinnittämättä huomiota ihmiseen, joka kaupungilla heittää tumpin maahan. Jotenkin se näkyy päälle, itsekeskeisyys ja huono kotikasvatus ehkä heikko koulutustaso. Ei näköjään hävetä yhtään, sinne vaan kadulle.
Tumpit oli kolmen joukossa, joita löytyi rannoilta eniten kun tutkittiin Pääkaupungin rantoja.
Joskus miettii, eikö tupakoitsija tajua mitä hän tekee vai tekeekö hän sen tahallaan. Pitääkö hän itsestään selvänä, että joku kulkee hänen perässään ja kerää tumppeja.
Ei hyvä luonnolle, muovinen ja myrkyllinen tumppi meressä, minne se poikkeuksetta kadulta sateen mukana joutuu.
TUMPIT... Ei hyvä luonnolle, muovinen ja myrkyllinen tumppi meressä!
6
60
Vastaukset
- Anonyymi
Pieni metallinen rasia taskuun, ja tumpit sinne,
sekä jätehuoneessa poltettavan jätteen osioon lajiteltava. - Anonyymi
Helsingissä hulevedet ( sadevesiputkiston vedet ) suodatetaan ennenkuin ne johdetaan mereen.
Jos rannoilta löytyy tumppeja, niin ne ovat rannoille pudotetut.- Anonyymi
Vetelykseltä putoo tumppi ja koiraltansa putoo plöröt.
- Anonyymi
Heh, luin Trumpit ja ihmettelin. Eikä ole edes lukihäiriötä, paitsi kapulakielissä. - Nm. Hah
- Anonyymi
Samaa mieltä. Minua ei ole kukaan opettanut asiassa, mutta en koko elämäni aikana ole heittänyt pienintäkään roskaa luontoon tai ympäristöön. omenankaraa ja banaaninkuorta metsään kyllä.
- Anonyymi
Ne molemmat ovatkin aivan luontoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797