https://youtu.be/U5xgQrNoCY8
Kyllä se Olavi Virta on ihan paras
Mustalaisruhtinatar
13
71
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oo Olan voittanutta. Ääni samettia.
- Anonyymi
kyllä Henry Theel oli prempi laulaja kirkas selvä ääni, ruhtinoista ja kunikaista en tiedä
millä manööreillä ne on tullut
https://youtu.be/SzFZmP0a3HE
nj - Anonyymi
En ole ikinä Olavi Virtaa kuunnellut.
Jotenkin se mielestäni sopii paaaaljon vanhemmille ihmisille.
Mutta, toki niin, että kukin kuuntelee sitä mikä tuntuu kivalta.
Toi ja muut vastaavat, tuntuvat niin-niin vanhanaikaisilta, että melkein naurattaa.
En edes nuoruudessani olisi kuunaan Olavia kuunnellut.
Heikunkeikku2lesken kirjoitti:
Amadeus https://youtu.be/bTEOu-BvJow on yksi suosikeistani.
Hyvä ääni nuorella miehellä..https://youtu.be/bFg_6olmDL
Lisää mukavaa musiikia.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Amadeus https://youtu.be/bTEOu-BvJow on yksi suosikeistani.
Hyvä ääni nuorella miehellä..Musiikki on hyvin tärkeä meille ihmisille. Hyvin monille.
Musiikki voi viedä ajatukset aivan mihin vain.
On muisteloita sinne ja sitten sinnekin.
Olen sitä mieltä, että musiikin kuuntelu on tärkeää ihmisen itsensä takia.
Jokainen musiikki, oli esittäjä kuka tahansa ja mikä musiikin laji tahansa, niin jos se saa kuulijaan "tuntemuksia", niin se on aivan ihanaa.
Minulle musiikki on aina ollut omiaan.
Mutta ne ihmiset, jotka eivät musiikista saa tarvitsemaansa ahaa-juttuja, vaan saavat muista asioista, niin sekin on aivan ihanaa.
Heikunkeikku - Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Amadeus https://youtu.be/bTEOu-BvJow on yksi suosikeistani.
Hyvä ääni nuorella miehellä..Aikuisempi Amadeus ja biisi "Pienen pojan kyyneleet".
Upea tulkinta.
https://www.youtube.com/watch?v=3yAcv_3MjHA
kylmätotuus - Anonyymi
Minä olen sitä mieltä, että kannattaa kuunnella musiikkia kaikilta vuosikymmeniltä ja vuosisadoilta.
Vierivä kivi ei sammaloidu.
Ehkäpä olen vanhanaikainen ja saat nauraa aivan vapaasti sille, että kuuntelen esim. Hiski Salomaata, Bachia tai Helismaata.
kylmätotuus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen sitä mieltä, että kannattaa kuunnella musiikkia kaikilta vuosikymmeniltä ja vuosisadoilta.
Vierivä kivi ei sammaloidu.
Ehkäpä olen vanhanaikainen ja saat nauraa aivan vapaasti sille, että kuuntelen esim. Hiski Salomaata, Bachia tai Helismaata.
kylmätotuusMusa unohtui.
https://www.youtube.com/watch?v=6Ix1Vc-rRAU
kylmätotuus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musiikki on hyvin tärkeä meille ihmisille. Hyvin monille.
Musiikki voi viedä ajatukset aivan mihin vain.
On muisteloita sinne ja sitten sinnekin.
Olen sitä mieltä, että musiikin kuuntelu on tärkeää ihmisen itsensä takia.
Jokainen musiikki, oli esittäjä kuka tahansa ja mikä musiikin laji tahansa, niin jos se saa kuulijaan "tuntemuksia", niin se on aivan ihanaa.
Minulle musiikki on aina ollut omiaan.
Mutta ne ihmiset, jotka eivät musiikista saa tarvitsemaansa ahaa-juttuja, vaan saavat muista asioista, niin sekin on aivan ihanaa.
HeikunkeikkuOnhan siitä ihan tieteellistä näyttöä olemassa, että musiikilla on valtava merkitys hyvinvointiimme.
Siksi onkin jopa vaarallista tyrmätä tai kyseenalaistaa toisen musiikkimaku, vaikka se poikkeaisikin omastamme.
kylmätotuus
- Anonyymi
Ihana walssin tahti. - Nm. Lentävä
- Anonyymi
Olavilla oli hyvä lauluääni, mutta sanoituksen tulkitsijana en häntä pidä.
Tämä laulu on mielestäni hänen parhain esityksensä.
https://www.youtube.com/watch?v=d_4Cfl8xNeo
Yllätyin tiedosta, että hän oli kuollessaan v.1972 vasta 57-vuotias.
Kävin usein tansseissa ja Ola esiintyi paikallisella tanssilavalla 1960-luvun loppupuolella.
Jo silloin hän näytti yli 70-vuotiaalta ja tarvitsi apua noustessaan esiintymislavalle.
Hänen lauluäänensä oli edelleen hyvä, mutta fysiikkansa ei.
Kuningas Alkoholi oli tehnyt tehtävänsä.
kylmätotuus- Anonyymi
Lisään tähän vielä Veikko Lavin esittämän laulun, joka Olasta kertoo.
https://www.youtube.com/watch?v=1ptAdRx7U9o
kylmätotuus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511