Mustalaisruhtinatar

2lesken

13

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei oo Olan voittanutta. Ääni samettia.

    • Anonyymi

      kyllä Henry Theel oli prempi laulaja kirkas selvä ääni, ruhtinoista ja kunikaista en tiedä
      millä manööreillä ne on tullut
      https://youtu.be/SzFZmP0a3HE
      nj

    • Anonyymi

      En ole ikinä Olavi Virtaa kuunnellut.
      Jotenkin se mielestäni sopii paaaaljon vanhemmille ihmisille.
      Mutta, toki niin, että kukin kuuntelee sitä mikä tuntuu kivalta.
      Toi ja muut vastaavat, tuntuvat niin-niin vanhanaikaisilta, että melkein naurattaa.
      En edes nuoruudessani olisi kuunaan Olavia kuunnellut.

      Heikunkeikku


      • 2lesken

      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Amadeus https://youtu.be/bTEOu-BvJow on yksi suosikeistani.
        Hyvä ääni nuorella miehellä..

        Musiikki on hyvin tärkeä meille ihmisille. Hyvin monille.
        Musiikki voi viedä ajatukset aivan mihin vain.
        On muisteloita sinne ja sitten sinnekin.
        Olen sitä mieltä, että musiikin kuuntelu on tärkeää ihmisen itsensä takia.
        Jokainen musiikki, oli esittäjä kuka tahansa ja mikä musiikin laji tahansa, niin jos se saa kuulijaan "tuntemuksia", niin se on aivan ihanaa.
        Minulle musiikki on aina ollut omiaan.
        Mutta ne ihmiset, jotka eivät musiikista saa tarvitsemaansa ahaa-juttuja, vaan saavat muista asioista, niin sekin on aivan ihanaa.

        Heikunkeikku


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Minä olen sitä mieltä, että kannattaa kuunnella musiikkia kaikilta vuosikymmeniltä ja vuosisadoilta.

        Vierivä kivi ei sammaloidu.

        Ehkäpä olen vanhanaikainen ja saat nauraa aivan vapaasti sille, että kuuntelen esim. Hiski Salomaata, Bachia tai Helismaata.

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen sitä mieltä, että kannattaa kuunnella musiikkia kaikilta vuosikymmeniltä ja vuosisadoilta.

        Vierivä kivi ei sammaloidu.

        Ehkäpä olen vanhanaikainen ja saat nauraa aivan vapaasti sille, että kuuntelen esim. Hiski Salomaata, Bachia tai Helismaata.

        kylmätotuus

        Musa unohtui.

        https://www.youtube.com/watch?v=6Ix1Vc-rRAU

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musiikki on hyvin tärkeä meille ihmisille. Hyvin monille.
        Musiikki voi viedä ajatukset aivan mihin vain.
        On muisteloita sinne ja sitten sinnekin.
        Olen sitä mieltä, että musiikin kuuntelu on tärkeää ihmisen itsensä takia.
        Jokainen musiikki, oli esittäjä kuka tahansa ja mikä musiikin laji tahansa, niin jos se saa kuulijaan "tuntemuksia", niin se on aivan ihanaa.
        Minulle musiikki on aina ollut omiaan.
        Mutta ne ihmiset, jotka eivät musiikista saa tarvitsemaansa ahaa-juttuja, vaan saavat muista asioista, niin sekin on aivan ihanaa.

        Heikunkeikku

        Onhan siitä ihan tieteellistä näyttöä olemassa, että musiikilla on valtava merkitys hyvinvointiimme.
        Siksi onkin jopa vaarallista tyrmätä tai kyseenalaistaa toisen musiikkimaku, vaikka se poikkeaisikin omastamme.

        kylmätotuus


    • Anonyymi

      Ihana walssin tahti. - Nm. Lentävä

    • Anonyymi

      Olavilla oli hyvä lauluääni, mutta sanoituksen tulkitsijana en häntä pidä.

      Tämä laulu on mielestäni hänen parhain esityksensä.

      https://www.youtube.com/watch?v=d_4Cfl8xNeo

      Yllätyin tiedosta, että hän oli kuollessaan v.1972 vasta 57-vuotias.

      Kävin usein tansseissa ja Ola esiintyi paikallisella tanssilavalla 1960-luvun loppupuolella.
      Jo silloin hän näytti yli 70-vuotiaalta ja tarvitsi apua noustessaan esiintymislavalle.
      Hänen lauluäänensä oli edelleen hyvä, mutta fysiikkansa ei.
      Kuningas Alkoholi oli tehnyt tehtävänsä.

      kylmätotuus

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe