Hän kieltää Pyhän Hengen voimasta julistetun synninpäästön. Se tarkoittaa, että hän kieltää Kristuksen lihaan tulleeksi. Se on antikristuksen henki, jota hän edustaa.
Vastaukset 19
- Anonyymi
Pyhä Henki ei ole sanoissa, koska kuka tahansa voi julistaa mitä tahansa ilman mitään Pyhän Hengen VOIMAA !
JOS veeältouhussa olisi PYHÄ HENKI, kaikki siellä olisi toisin.- Anonyymi
Sinä olet propagandan uhri, en tunnista kuvaa jonka tämä palsta on lestadiolaisuudesta luonut. Se on aivan erilaista, sydämen uskoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet propagandan uhri, en tunnista kuvaa jonka tämä palsta on lestadiolaisuudesta luonut. Se on aivan erilaista, sydämen uskoa.
mihin borttia vetelevä veeällä uskoo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mihin borttia vetelevä veeällä uskoo?
iso sormi pienet näpyt !
siis mihin Norttia vetelevä veeällä uskoo? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun minä kerroin innoissani veeälpuhujalle tulleeni sydämen uskoon, hän nauroi minulle!
olenki minä nyt probagandan uhri myös? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun minä kerroin innoissani veeälpuhujalle tulleeni sydämen uskoon, hän nauroi minulle!
olenki minä nyt probagandan uhri myös?ei sitä pidä tietysti nauraa, pitää kunnioittaa toisen vakaumusta. mutta oletko sinä tullut yksinään uskoon, sitä ei Raamattu tue.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
iso sormi pienet näpyt !
siis mihin Norttia vetelevä veeällä uskoo?Kuuluuko vajarit urheilusukeltajiin? En usko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei sitä pidä tietysti nauraa, pitää kunnioittaa toisen vakaumusta. mutta oletko sinä tullut yksinään uskoon, sitä ei Raamattu tue.
Mistä kuulit tuon fraasin, epäilen lestaseurojen puhujaa!
Raamatusta et sitä löydä kuten et mont amuutakaan lestahöpinää.
en kuitenkaan ole tullut yksinäni uskovaksi, mutta lestaseuroissa en ol ekoskaan käynyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuluuko vajarit urheilusukeltajiin? En usko.
yrititkö jotain paneelikauppaa hieroa vai mikä oli tarkoituksesi " vajarit "!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei sitä pidä tietysti nauraa, pitää kunnioittaa toisen vakaumusta. mutta oletko sinä tullut yksinään uskoon, sitä ei Raamattu tue.
Oletkohan oikeassa?
Raamattu on uskon peruskivi, se kirkastaa Jeesusta.
Tutustu myös Joh 7:
38 Joka uskoo minuun, niin kuin Raamattu sanoo, hänen sisimmästään on, juokseva elävän veden virrat."
39 Mutta sen hän sanoi Hengestä, joka niiden piti saaman, jotka uskoivat häneen; sillä Henki ei ollut vielä tullut, koska Jeesus ei vielä ollut kirkastettu."Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus kuoli meidän puolestamme, kun vielä olimme syntisiä." (Kirje roomalaisille 5:8)
"Kristus kuoli meidän syntiemme vuoksi., hänet haudattiin, hänet herätettiin kuolleista kolmantena päivänä, niin kuin oli kirjoitettu, ja hän ilmestyi Keefakselle ja sitten niille kahdelletoista. Sen jälkeen hän ilmestyi samalla kertaa yli viidellesadalle veljelle..." (1. kirje korinttilaisille 15:3-6)
"Jeesus vastasi: Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani." (Johanneksen evankeliumi 14:6)
Joten Raamattu on ylin aktoriteetti, joka kirstaa myö Jeesusta ja kuten huomaat, se puuttuu Velluilta, alkoi -60 luvulla (tässä ei Raamatuita tarvita) niin oppi meni metsään, ihmis- uskost lahkoonsa.
Pelkän puhumisen varassa ei voi toimia.
- Anonyymi
Totta! Täysi antikristus hän on. Demonipesä mikä demonipesä, antikristusten antikristus. Eksyttäjä, syntinen saatana kurja!
- Anonyymi
veeällissä on metrin paksuinen ylpeyden panssari, jonka vain Jumalan Henki voi läpäistä, toivotaan että niin tapahtuu.
- Anonyymi
Mailmassa on kuulkaas miljoonia uskovia jotka ovat aivan yksin tulleet Pyhän Hengen satuttamiksi ja huutaneet Herran Nimeä syntiensä vuoksi ja pelastuneet !
siitä joukosta ei savu nouse!
mutta että tämä joukko kuvittelee säätelevänsä Pyhän Hengen liikkeitä, voi rakas isä millaista paksua sekoa sokeutta. - Anonyymi
Hiereman jarrua, Pyhän Hengen osallisuus syntien VL jakelussa ei ole mitään perää. Henki kirkastaa vain Kristusta.
Vellujen on turha puhua Hengen sanomasta, koska heiltä uupuu se, riettaan elämän ja väärän, Raammattua paheksuvan elämänsä vuoksi.
Ihminen, joka on Hengen voitelema, omaa aina armolahjoja, joita ei ole ollenkaan Velluissa, he väittävät Henhen ajan loppuneen apostoleihin.
Ihmisuskoa koko lahko.
r- Anonyymi
Tämä nyt on sellaista juupas eipäs leikkiä joka ei johda muuhun kuin nimittelyyn ja panetteluun.
Se on rakkauskäskyn rikkomista ja vastoin Jeesuksen opetusta. Alkuseurakunnassa oli veljellinen keskinäinen rakkaus. Tänään sitä ei juurikaan löydy mistään.
w. - Anonyymi
Tit.1:10 Varsinkin juutalaisuudesta kääntyneiden joukossa on monia kurittomia, tyhjänpuhujia, jotka johtavat toisia harhaan. [Ap. t. 15:1]
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä nyt on sellaista juupas eipäs leikkiä joka ei johda muuhun kuin nimittelyyn ja panetteluun.
Se on rakkauskäskyn rikkomista ja vastoin Jeesuksen opetusta. Alkuseurakunnassa oli veljellinen keskinäinen rakkaus. Tänään sitä ei juurikaan löydy mistään.
w.Kyllä siellä oli sellaisa, huomattavasti enemmän kun nyt.josta vain yksi esimerkki, - te kyykäärmeen sikiöt!
Toinen oli kyyhkysten myyjät.
Oli niitä, eikä Jeesus mieleistellyt heitä.
r - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siellä oli sellaisa, huomattavasti enemmän kun nyt.josta vain yksi esimerkki, - te kyykäärmeen sikiöt!
Toinen oli kyyhkysten myyjät.
Oli niitä, eikä Jeesus mieleistellyt heitä.
rTotuus on vaikea asia. Jeesus levitti pelastuksen sanomaa ja se oli Jumalan tahto. Mutta häneen uskoi aniharva. Läpi historian tilanne on ollut sama, totuus on hylätty ja ihmiset ovat keksineet oman " evankeliumin" ja samalla hylänneet Jeesuksen ja Jumalan.
Niin se nytkin, mutta ihmisopit eivät pelasta ketään. Se on valintakysymys.
w.
Aivan uskomatonta mihin syntiin aloittaja on silmää räpäyttämättä valmis minun herjaamiseni takia. Mutta mitäpä kirottu ei tekisi :-(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1791384- 881214
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2191131- 68952
- 62744
- 55600
- 32568
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?80526No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä
Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.29504- 45497