hierojan luokse vai onko aina pakko käyttää saman sukupuolista? Mitä sanoo etiketti?
Saako miespuolinen mennä naispuolisen
5
170
Vastaukset
- Anonyymi
Ei siihen ole mitään etikettiä.
Jos tai kun hyvä hieroja löytyy niin eihän sukupuolella ole väliä. - Anonyymi
Jo vaan.
Hierojat ovat terveyden ammattilaisia siinä, missä vaikka lähihoitajatkin.
Ihmiseltä ihmiselle. - Anonyymi
Ei siinä ole mitään virallista protokollaa.
Minä itse välttelen miespuolisia hierojia&lääkäreitä,yms.
En pidä siitä että miehet kopeloivat minua, siitä tulee huono olo pitkäksi aikaa- Anonyymi
Minulle on aivan samantekevää mitä sukupuolta esimerkiksi lääkäri on, riittää että hän on pätevä.
Hieronnassa olen käynyt niin naishierojilla kuin mieshierojilla ja useimmiten naisen tekemä hieronta on ollut kivuliaampaa koska heikompivoimaisena he käyttävät "pistävämpää" hierontatekniikkaa. Miehellä riittää voimaa pehmeämpään hierontaan. Pahimmillaan naishierojan jäljiltä selkä ja niska on ollut mustelmilla.
- Anonyymi
Olen useamminkin kuullut, että sokeat hierojat ovat päteviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696971
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes622583- 562158
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se621312Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3561269- 561254
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141141Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä17980Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79970Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384968