Elokuvaohjaaja sanoin haluavansa näyttää puolankalaista hulluutta? Ovatko puolankalaiset ja laajeminkin me kainuulaiset hulluja? Sitäkö tänne pitää tulla kuvamaan?
Hulluuta??
12
1111
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeassa hän sitten on.
- Anonyymi
Kyllä paikka ihan oikein hyvä ettei hyrynsalmelle
- Anonyymi
Olin avustajana elokuvan teossa ja enemmänkin ohjaaja kehui kuinka ystävällisiä ihmiset täällä ovat?
- Anonyymi
Eikö se ollut käsikirjoittaja ? Eikä se tarkoita niin , kuin aloittaja on ymmärtänyt,
- Anonyymi
Ohjaaja on elokuvan myös käsikirjoittanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohjaaja on elokuvan myös käsikirjoittanut.
Kiitos oikaisusta. Kuitenkin hieno juttu puolangalle. Luulen että Markon hommaama juttu.
- Anonyymi
Sitäpä juuri. Ei ole montaa täysipäistä ihmistä Puolangallam..
- Anonyymi
Mahtipuolue kepun tulevat päättäjät ovat koulun kellariluokassa. He eivät kelpaa mihinkään muualle ja näin ollen jäävät äidinhelmoihin. Sitten aikoinaan kepun kunnanvaltuutettuja. Valtaisalla osaamisella varustettuna.
- Anonyymi
Juuri näin, ja itse olenkin harjoitellut poliittista linjapuhettani elätti kotiloideni kanssa jotka vastaavat hyvin puolankalaisten keskimääräistä älyllistä tasoa. Olen niin varma vaalivoitostani että laitoin kärpän nahkaisen hallitsijan viitan tilaukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin, ja itse olenkin harjoitellut poliittista linjapuhettani elätti kotiloideni kanssa jotka vastaavat hyvin puolankalaisten keskimääräistä älyllistä tasoa. Olen niin varma vaalivoitostani että laitoin kärpän nahkaisen hallitsijan viitan tilaukseen.
Älähän nyt biafran ukko liikaa kuvittele itsestäsi. Hiljaista on ollut biafranukolla koko vaalikauden. Kommarimuorin hameen alla piilossa.
- Anonyymi
Onhan tuo asia selviö ilman kuvaamistakin, kerta paikanpäällä riittää siihen.
- Anonyymi
Aikoinaan olin ulkomaisen ystävän kanssa Musta Kissa -baarissa juomassa, ja ainakin siitä päätellen miten paikallinen lihaniska käppänä meihin suhtautui suhtaudun kantaväestöön varauksella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011620- 2101497
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591000Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31979Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K54797Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49755Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36715The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40696