Miksi ihmeessä joku ottaa skandidin sigge kortit kouluun? Ja lävistää niissä olevat kolme sigen päätä kynilllä ja tökkii niitä harpilla, vauruoittaen samalla omaa pulpettiian. Ja lopulta tökkää harpilla omaa esittämää.
Siggekortit
24
1314
Vastaukset
- Anonyymi
Mm mm
Esittämää= reittään - Anonyymi
Siis anonyymi tarkoitti varmaan että toi tekstin "tökkää harpilla omaa esittämää" niin se on = tökkää harpilla omaa polveaan! Ja loppuun Lauletaan vielä kurkku majoneesi laulu: Kurkku majoneesi voi olla kaverisi! jos sä tahdot niin kurkku Dippii
- Anonyymi
Ööö.... te taidatte olla aika sekoja! Ps. Oon suuri Harrypotterfan
- Anonyymi
Omg! Niin mäki!
- Anonyymi
Tota toivoisin, että kyseinen keskustelupalsta olisi tarkoituksenaan vain asiallisiin kysymyksiin.
- Anonyymi
Oletko sitä mieltä, että tämä ei ole asiallinen kysymys? Kiinnostun näkemyksestäsi
- Anonyymi
Siis mitä ihmetttä🐷🐷
- Anonyymi
Hyvä kysymys! Onko kaikki muumit laaksossa?
- Anonyymi
Ei Hemuli taitaa puuttua.
- Anonyymi
Siis kyllä menee hermot tälläisiin ihme hyypiöihin, jotka laittavat tänne kunnollisille keskustelupalstoille tälläistä koskaan! Juuri olin etsimässä hoito-ohjetta peräpukamiin ja tälläinen tuli vastaan. Huom!
- Anonyymi
No mene apteekkiin niille hoito aetsimään. Tuskin sua kauheesti häiritsee
- Anonyymi
*moskaa
- Anonyymi
Vitsi mää haluan seurustella tän Kaa joka tän o laittanuppa❤️
- Anonyymi
Mäkin sun❤️
- Anonyymi
Wtf
- Anonyymi
Matti vai Teppo
Kumpi hänet murhasi?- Anonyymi
Vai oliko se Seppo?
- Anonyymi
I guess that these humans Are from Savonlinna🦛🦛🦛🦛🦛🦛🦛🦛🦛
- Anonyymi
No i really think that they are from Åbo. Namskis
🐏🐏🐏🐏🐏🐏🐏🐏🐏🐏🐏🐏🐏🐏🐏
- Anonyymi
Siis mä rakastan tälläsiä random keskusteluja😂😂😂
- Anonyymi
Mäkin niin paljon pus pus muiskis
- Anonyymi
Päivää rouvat tai herrat tai muut vanhemmat henkilöoletetut
- Anonyymi
Miksei nuoremmat?
- Anonyymi
No tuota ne tuota tiäkkö mä sä häh no mitä oot sä vähä sekasi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3317179Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714388- 2083175
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242987- 741952
- 1531826
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2161773Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661587Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891448