Miksi ihmeessä joku ottaa skandidin sigge kortit kouluun? Ja lävistää niissä olevat kolme sigen päätä kynilllä ja tökkii niitä harpilla, vauruoittaen samalla omaa pulpettiian. Ja lopulta tökkää harpilla omaa esittämää.
Siggekortit
23
1084
Vastaukset
- Anonyymi
Mm mm
Esittämää= reittään - Anonyymi
Siis anonyymi tarkoitti varmaan että toi tekstin "tökkää harpilla omaa esittämää" niin se on = tökkää harpilla omaa polveaan! Ja loppuun Lauletaan vielä kurkku majoneesi laulu: Kurkku majoneesi voi olla kaverisi! jos sä tahdot niin kurkku Dippii
- Anonyymi
Ööö.... te taidatte olla aika sekoja! Ps. Oon suuri Harrypotterfan
- Anonyymi
Omg! Niin mäki!
- Anonyymi
Tota toivoisin, että kyseinen keskustelupalsta olisi tarkoituksenaan vain asiallisiin kysymyksiin.
- Anonyymi
Oletko sitä mieltä, että tämä ei ole asiallinen kysymys? Kiinnostun näkemyksestäsi
- Anonyymi
Siis mitä ihmetttä🐷🐷
- Anonyymi
Hyvä kysymys! Onko kaikki muumit laaksossa?
- Anonyymi
Ei Hemuli taitaa puuttua.
- Anonyymi
Siis kyllä menee hermot tälläisiin ihme hyypiöihin, jotka laittavat tänne kunnollisille keskustelupalstoille tälläistä koskaan! Juuri olin etsimässä hoito-ohjetta peräpukamiin ja tälläinen tuli vastaan. Huom!
- Anonyymi
No mene apteekkiin niille hoito aetsimään. Tuskin sua kauheesti häiritsee
- Anonyymi
*moskaa
- Anonyymi
Vitsi mää haluan seurustella tän Kaa joka tän o laittanuppa❤️
- Anonyymi
Mäkin sun❤️
- Anonyymi
Wtf
- Anonyymi
Matti vai Teppo
Kumpi hänet murhasi?- Anonyymi
Vai oliko se Seppo?
- Anonyymi
I guess that these humans Are from Savonlinna🦛🦛🦛🦛🦛🦛🦛🦛🦛
- Anonyymi
No i really think that they are from Åbo. Namskis
🐏🐏🐏🐏🐏🐏🐏🐏🐏🐏🐏🐏🐏🐏🐏
- Anonyymi
Siis mä rakastan tälläsiä random keskusteluja😂😂😂
- Anonyymi
Mäkin niin paljon pus pus muiskis
- Anonyymi
Päivää rouvat tai herrat tai muut vanhemmat henkilöoletetut
- Anonyymi
Miksei nuoremmat?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795417
- 824361
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3844346Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5113950- 1523428
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.623126- 533079
- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221