Moikka,
muutan uuteen asuntoon maaliskuun alusta lähtien. Jo yli vuosi sitten erehdyin menemään Kotimaan Energian lankaan Gigantin alennuskupongin takia ja solmin heidän kanssaan sähkösopimuksen. Vanha sähkösopimus oli kuitenkin edelleen voimassa vielä 28.2.2021 asti, joten sopimuksen sanottiin alkavan vasta maaliskuun alusta.
Määräaikaisen sähkösopimuksen voi purkaa muuttaessa, sen tiedän. Mutta kuinka toimitaan tässä tilanteessa, kun uuden sopimuksen, joka alunperin tehtiin siis vanhaan asuntoon, aloituspäivämäärä on muuton jälkeen? Nyt tällä hetkellä mieluummin irtisanoisin kyseisen sopimuksen ja hankkisin tilalle sopimuksen toisaalta. Täytyy vielä sanoa, että tyhmä kun olen, ilmoitin jo muutosta Kotimaan Energialle ja pyysin siirtämään sopimuksen uuteen osoitteeseen, mutta tähänkin kai pitäisi periaatteessa toimia 14vrk peruutusoikeus?
Uuteen asuntoon muutto ja määräaikainen sähkösopimus
Anonyymi
2
203
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sulla puolisoa jonka nimiin tekis uuteen asuntoon uuden sopimuksen vaikka helenin tai jonkun muun kanssa.
- Anonyymi
Ei valitettavasti, yksin olen muuttamassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628