Suksien voitelu

Anonyymi

Olen keskiverto keski-ikäinen perheen isä. Asumme omakotialueella, meidän naapurissa samanlainen perhe, jonka äiti on reilu nelikymppinen Kati. Kati on hyvin tavallinen, ei juuri meikkaa eikä koreile. Rinnat ovat isohkot, olen niitä kesäisin vilkuillut. Me olemme tekemisissä lähinnä pihoista tervehdyksiä huudellen. Nyt kun tuli lunta, niin olemme molemmat käyneet hiihtämässä muutaman kilometrin päässä olevalla pururadalla. Viime viikolla olimme ladulla yhtä aikaa. Näimme parkkipaikalla ja Kati valitteli, että sukset lipsuvat. Tarjosin apua ja sanoin, että hän voi tuoda sukset minulle voideltavaksi. Ajelimme kotiin peräkanaa ja Kati tuli suksien kanssa meille. Heidän lapset leikkivät ulkona ja mies oli sisällä. Minun vaimo oli iltatöissä. Laitoin sukset voitelutelineeseen ja putsailin vanhoja voiteita pois. Juttelimme samalla niitä näitä. Hiihtolenkin jälkeen oli vähän kuuma ja Katikin aukoi hiihtopukuaan. Hän avasi alla olevan fleecen vetoketjua ja hikinen rintavako tuli näkyviin. Voitelin suksia ja vilkuilin samalla Katiin päin, jonka naama punotti jonkin verran. Minulla ajatus karkaili ja kaluni alkoi jäykistyä hiihtohousuissa, kun fantasioin mitä voisi tapahtua. Sukset tulivat valmiiksi ja nostin ne tallin seinää vasten. Kati kiitteli kovasti ja kysyi, että mitä voitelu maksaa? Hetken mielijohteesta sitten sanoin, että ei maksa mitään, mutta voit hyvittää jotenkin muuten. Katin naama oli entistä punaisempi ja hän nauroi. Kävelin kiinni Katiin ja vedin hänen vetoketjua vielä alemmaksi. Isot rinnat olivat sporttiliiveissä tiiviisti peitossa. Pyysin, että saisin nähdän rinnat. Kati hihitti sekavasti eikä tehnyt mitään. Minä tartuin liiveihin ja nostin ne rintojen yläpuolelle. Siinä hän seisoi seinää vasten rinnat paljaana ja nännit kovana. Puristelin rintoja ja sanoin, että olen vilkuillut häntä kasvimaalla. Minulla seisoi täyttä päätä ja ohjasin Katin käden housujeni etumukselle. Hän ei tehnyt oikein mitään, vähän liikutteli kättään. Kysyin suoraan, että voisiko hän ottaa minulta suihin. Hän kielteli, että joku voi tulla ja lapset on pihalla. Sanoin, että ovi on lukossa. Vedin housujani alaspäin ja otin seisovan kalun esiin. Kati epäröi hetken, mutta kyykistyi sitten eteeni ja aloitti rauhallisen imemisen. Käänsin hänet pää seinää vasten ja aloin itse työnnellä suuhun. Tilanne oli pyörryttävä ja jännittävä. Katsoin alaspäin kun Kati pää heilui ja paljaat rinnat hytkyivät. En kestänyt kauaa. Viime hetkellä vedin kaluni Katin suusta ja laukesin hänen kaulalle ja rinnoille. Annoin pöydältä paperia ja hän pyyhki enimmät roiskeet. Kiittelin ja sanoin, että voin voidella toistekin. Hän kiitti voitelusta, otti sukset mukaansa ja menimme molemmat koteihimme.

5

7501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuli niin naapuri mieleen... jatkoa kenties?

      • Anonyymi

        Niin ajatteletko, että olisi sinun vaimosi? Tarinalle tuli jatkoa, kun minä olin etätöissä ja hän sairaslomalla. Flunssan oireista välittämättä tapasimme hänen aloitteestaan heidän talossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ajatteletko, että olisi sinun vaimosi? Tarinalle tuli jatkoa, kun minä olin etätöissä ja hän sairaslomalla. Flunssan oireista välittämättä tapasimme hänen aloitteestaan heidän talossa.

        Vain unelmissas eunukki


    • Anonyymi

      Eunukin säälittävää haaveilusatuilua

      • Anonyymi

        Peräkamari pojan löpinöitä


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1372
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    Aihe