Miksi haluan vanhempaa miestä

Anonyymi

Mikä minussa on vikana kun oman ikäiset pojat eivät saa halujani heräämään, olen 22vuotias ihan hyvännäköinen nainen ja himoitsen 40-50 vuotiaita miehiä, onhan he yleensä taitavia rakastajia ja helliä muutenkin ja innokkaita nuolemaan, heistä ei vaan ole vakavaan seurusteluun, en halua aloittaa seurustelua oman ikäisen kanssa koska kuitenkin tulisin pettämään häntä vanhemman miehen kanssa. Mikä neuvoksi.
Isin tyttö.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sussa muuta olekaan kuin vikaa vikaa vikaa vikaa..

    • Anonyymi

      Oon 42 vuotias mies jos kiinnostaa

    • Anonyymi

      Mä oon 44v nainen ja kiinnostaa 55-60v miehet.
      Jotenki ovat tasapainoisempia kun ikäiseni..
      Iäkkäämmät miehet on vaa jotenki kiehtovampia.
      Ei sinussa mikään vikana! Ymmärrän pointin!

      • Anonyymi

        Rusinat vonkaa


      • Anonyymi

        Voiko muuta kuin haaveilla 50



    • Anonyymi

      Olipa kivasti kirjoitettu. Itse vanhempana ukkona nautin nuoremmista naisista. Ihanat nuoremmat naiset. Ei sillä iällä ole kauheesti väliä. Fiilis on tärkein.

    • Anonyymi

      Vastaus kahdelle naiselle!

      Aloittaja,22v. Yli kahdenkymmenen vuoden ikäero ja julkinen yhteisolo on ongelmallista. Se on vaan luonnoton.

      44v nainen joka on valmis olemaan 60v miehen kanssa. Olet sentään aikuinen ja kymmenen vuoden ikäero ei ole varmaan ongelma. Kymmenen vuoden ero ei ole ongelma 22v ikäisellekkään. Mutta varmaa tämä todistaa sen kuinka nuoret miehet ei ole aikuisia niinkuin vastaava nainen

      Itse olen 50v mies ja haluaisin mahdollisimman saman ikäisen ihmisen. Viisi vuotta on hyvä ikäero. Tällähetkellä tosin olen kusessa yli viisi vuotta vanhempaan naiseen. Tiedän kuitenkin ettei se ole mahdollista.

      • Anonyymi

        Entäs Danny ja naiset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs Danny ja naiset?

        No Danny nyt onkin aito rock stara.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No Danny nyt onkin aito rock stara.

        Dannylla jos ei ois rahaa ni tuskin vaa se leidi ois nurkissa! Rahaa jos on ni saa ihan mitä vaa...paitsi ei ihan kaikkee..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs Danny ja naiset?

        78 ja 19 on älytön yhtälö.

        Itse olen nyt päälle 50v ja kusessa 57v naiseen joka on varattu. Tyyppinä hyvä ja ihan kivan näköinen. Mitään jakoa ei kuitenkaan ole häneen.


    • Anonyymi

      turvallinen syli on paras ,,lämmin ,rakkautta täysi,, ikuinen joulu ,,sitä
      nuori nainen haluaa,,luulen en tiedä

    • Anonyymi

      Kerro itsestäsi lisää miten yhteyttä jne?
      Isi

    • Anonyymi

      Kohta 50v mies olisi kiinnostunut..kuinkas saa yhteyttä?

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe