Edelleen samaa mieltä

Anonyymi

Päivitin mielipiteitä ja huomasin olevani edelleen samaa mieltä, että Renault tuotteen, nämä ymmyrkäisillä ns. pyörillä varustetut ovat laadultaan kehnonlaisia. Pitkän syväanalysoinin tuloksena on syykin selvinnyt jo aikoja sitten, eikä myöskään tämä seikka vaadi sen vuoksi uudelleen päivitystä, saati muuta tarkastusta tahi toimenpidettä. Asian ydin eli syy edellämainittuun on kulttuurisidonnainen, tarkoittaen, että Franska ei tämän sidonnaisuuden vuoksi kykene luomaan laatu autoja, kuten esim. Japani.
Ajatelkaa taulapäät, jos meillä olisi Euroopassa Japanin kaltainen teknologia valtio, mutta ei. Saksankin meni tämä kys. hapatus pilaamaan, niin, että Mersukin on mitä sattuu, lähes sarjaan huithapelit ja kutat liitettävä romumuovi. ( kutta = kuttaperkka ).
Kuolleista ei saisi puhua pahaa, enkä niin tee, mutta sanon vain, että voihan Ponapartten hevosen läjä mitä roskaa ne siellä viinirypäle pensaiden keskellä valmistaa. Tämä toinen Renault tuote syntyi vahingossa, kun olivat päishään ja kauhiassa sekoilussaan hukanneet kellarin avaimen, kun lopulta murtautuivat sisään löysivät vanhan tynnyrin, jossa mäski oli käynyt niin, että tuntuu. Tätä liemeä nyt sivistyneet ostaa ja juo, se on hienoa konjakkia.
Tiedän kyllä, että Ponapartte pitäisi kirjoittaa pehmeällä peellä, mutta koska en ole sivistynyt, niin en osaa.

3

631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hae oikeet lääkkeet.

      • Anonyymi

        Lääkärini on kirjoittanut oikeet lääkkeet minulle, aamuisin teen sellaisen puuron niistä ja illalla iltalääkkeet eli iltapuuro. Nyt on ilmennyt vattanpuruja, en tiedä mistä johtuu, mutta lääkärini lupasi lisää oikeita lääkkeitä, vähä niiku mausteeksi puuron päälle. Kiitos kun muistutit oikeista lääkkeistä, en olisi itse muistanut, on muisti mennyt ja saan niihinkin oikeet lääkkeet lääkäriltäni aivan varmasti. Jos teillä on vanhoja lääkkeitä, niin otan mielihyvin vastaan, ainahan se on lisänä puurossa. Kahvin olen vaihtanut jo aikoja sitten mixtuuraan.
        Uuden Renaultin ostan kesäksi, sillä on hyvä käydä apteekissa hakemassa puuroaineita.


    • Anonyymi

      Megane on oma favo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10250
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4543
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3084
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2704
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1874
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe