Hei,
Outlook sähköpostini töissä muuttaa kirjoittamani viestit kiinaksi.Mikä vikana?
Vinkkisi olisi minulle todella arvokas.
sähköposti
12
2531
Vastaukset
- Anonyymi
asia näkyy vasta kun katson lähetettyjä viestejä
- Anonyymi
"muuttaa kirjoittamani viestit kiinaksi"
Mutta mille kielelle yrität viestit muuttaa. - Anonyymi
Eikö teillä ole töissä ATK-tukea, kun pitää täällä kysellä?
- Anonyymi
On, mutta nyt toivon saavani vastauksen muualta. Työpaikalla on muitakin ongelmia.
Eli kirjoitan viestin suomeksi ja lähetän sen . Tämä menee vastaanottajalle kiinaksi.
Kun katson sähköpostini lähetettyjä viestejä tämä on kääntynyt kiinaksi.
Asiaa on tapahtunut muutamia kertoja ei koko ajan. - Anonyymi
Microsoft ratkaisee ongelmat :
https://support.microsoft.com/fi-fi/office/officen-ja-windows-10-n-tunnetut-ongelmat-28d56d84-c16c-4763-8eac-e51e05a37a16
Vaikka vaikeaa onkin joskus.- Anonyymi
Ammattilaiset osaavat ratkoa ongelmia. Toista se on kakaroilla, jotka vain sudottelevat hiekkalaatikoillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ammattilaiset osaavat ratkoa ongelmia. Toista se on kakaroilla, jotka vain sudottelevat hiekkalaatikoillaan.
Vastauksetasi päätellen ei ammattimaisuus ole näköpiirissä, ei ikinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastauksetasi päätellen ei ammattimaisuus ole näköpiirissä, ei ikinä.
Meillä on käytössä Windowsit, joten ei hätää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten varmaan osaat neuvoa aloittajaa.
- Anonyymi
Hakkeri linjoilla vakoilemassa, nyt pitäis painaa delete nappia firman puolesta?👾👾👾
- Anonyymi
Kiitos
- Anonyymi
Minulla Opera eikä koskaan tule kiinaksi mitään vaikka luulisi niin.
Sensijaan kun maksoin vuosia sitten Skypelle niin rahat hävisi Kankkulan kaivoon ja Hollannista tuli 2 kiinalaista runoa kun valitin tästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131413- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31057Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15971Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9918Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59828- 32820
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37758Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44744