Vakioveikkaus ja veikaus oy

Miten on mahdollista, että veikkaus oy:n annetaan ryöstää pelaajia moisella palautusprosentilla minkä tarjoavat. Eikö moinen palautusprosentti ole veikkaus oy:ltä ryöstö jonka uhreja pelaajat ovat`?

Miksi pelaajat eivät nosta asiasta meteliä? Mediat eivät uskalla asiaa käsitellä, koska veikkaus oy kestitsee niiden työntekijöitä ja yhtiö myös mainostaa mediassa isoilla rahoilla.

Naurettavinta veikkaus oy:n palautusprosentin ahneudessa ja suorastaan rikollisessa luonteessa on se, että mikäli palautusprosenttia nostettaisiin niin pelaajat pelaisivat peliä paljon enemmän ja veikkaus oy hyötyisi! Nyt veikkaus oy on vain todella todella ahne, mikä käy ilmi vakioveikkauksen palautusprosentista.

veikkaus oy:llä on näemmä oikeus tehdä laillistettu ryöstö pelaajilta vakioveikkauksessa.

4

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vakioveikkauksen palautusprosenttia tosiaankin pitäisi nostaa, on kuitenkin se kaikkein perinteisin Veikkauksen urheilupeli johon pitäisi satsata muutenkin enemmän.

      • Anonyymi

        Nyt veikkaus oy vain ryöstää pelaajat vakioveikauksessakin palautusprosentillaan! Miten ne kehtaa palauttaa niin vähän! Eikö tuosta voi jo tehdä rikosilmoituksen.


    • Anonyymi

      Minua kiinnostaisi tietää, varastaako veikkaus muutenkin kuin palautusprosentilla pelaajien rahoja. Onko siinä mitään valvontaa, kuinka voittorahoja jaetaan.

      Otetaanpa esimerkki. Tässä on voitonjako Vakio Grand pelistä tällä viikolla.
      17 oikein 1 kpl 42 147,27 €
      16 oikein 6 kpl 3 512,27 €
      15 oikein 184 kpl 79,29 €
      14 oikein 1539 kpl 15,79 €

      Mist' me tiedämme, että siellä on tosiaan ollut yksi 17 oikein tulos. Entäpä jos siellä ei ollut mitään 17 oikein tulosta. Veikkaus vain ilmoittaa niin mutta sellaista voittajaa ei ole ollenkaan vaan Veikkaus tai joku sen toimijoista pistää rahat omaan taskuunsa. Valvotaanko tällaista asiaa mitenkään.

      Kummallista on myös se, että Vakio Grand peleissä ei voi seurata päävoiton kehittymistä pelin aikana niinkuin esim. Vakio 1 aikana sitä voi seurata. Sen asian hoitaminen ei olisi mitenkään vaikeaa, itse asiassa se ratkaisu on jo olemassa, mutta se on poistettu Vakio Grand pelistä ja muutamista muista pitkistä vakio peleistä (14 tai 16 peliä).

    • Anonyymi

      Veikkaus Oy on matala-aktiivisen polittisen jätteen loppusijoituspaikka. =kaikki veikkauksen kovapalkaiset ja -bonuksiset johtajat ovat entisiä kansanedustajia ja/tai silloisen polittisen puolueensa ex-puheenjohtajia tai -sihteereitä, niinpä koska heillä veikkaus oyn johtajilla on niin muhkeat edut kuin on, niin jostainhan kaikki se raha mitä heille lapioidaan on kaivettava ja se jostain on veikkaus oyn asiakkaat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1622
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1184
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1074
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      703
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe