Pari päivää bangkokissa aikaa shoppailla! Minne kannattaa suunnistaa? Haluaa ostaa huokeata mutta laadukasta tavaraa, etenkin vaatetta. onko liikkeissä AIDOT halpoja? vai jos haluaa halpaa tarviiko ostaa kojuista? onko siam THE BEST?
bangkok ostokset
26
5225
Vastaukset
- cati
Edullisia ostoksia kojuista löytyy Patpongin yömarkkinoilta,jotka aukeavat klo.19.00.TINGI!
Ns.tavaratalo MBK löytyy runsaasti edullisia liikkeitä! - reissuun
Suan Lum bazaarissa on hyvät valikoimat kaikenlaista.. Tosin voi olla vähän arvokkaampaa kun noissa perinteisissä markkinoissa, mut kannattaa käydä kattelemassa.
- alue
Ota Skytrain "national stadium"...siella on t'm' kyseinen MBK-ostoskuskus..kauppoja on varmaan tuhat ja kaikkea mahdollista loytyy..vieressa on my;s siam-square jossa on myos paljon kauppoja......ja halpaa on!!!. Ei kannata ottaa suomesta mukaan mitaan muuta kuin hammasharja ja sandaalit.
Jotain hintaesimerkkeja talta paivalta:
-Silkkilakanasetti 6Euroa
-silkkipaita 4E
-t-paidat 2E
-lenkkarit 6E
-ruokannos juomineen 4E
-rannekello 2E
..... - Megashoppaamassa
No paikkojahan riittää enemmän kuin ehdit edes miettiä.
Kokeile Chatuchak Weekend Marketia, jonka löydät
skytrainilla mennessä päätepysäkille nimeltä Mo Chit. Siitä kävelet hieman takasin päin puiston ohi ja näet torin oikealla puolella. Siellä on aivan tajuton määrä myyntipisteitä vaatteista kenkiin, koirista lemmikkipupuihin, koriste-esineistä ruokaan jne jne. Ja tingittävissä on kaikki (huom ensihinnassa 30-50% tinkausvaraa). Kannattaa ehdottomasti katsastaa ja varata sinne aikaa. Mutta taskuvarkaita on syytä varoa siellä tungoksessa. Oheisesta linkistä vielä lisätietoa torista:
http://bangkok.sawadee.com/chatuchak.htm
Lisäksi Patpong alue on yöllä täynnä kojuja missä on koruja, feikkilaukkuja, kenkiä, CD levyjä jne jne jne pilvin pimein. Mutta ihan tiedoksi että kyseinen alue sisältää myös runsaasti tyttöbaareja ja niitä sisäänheittäjiä on aivan joka mutkassa. Joten ei kannata siitä häiriintyä vaan keskittyä shoppailuun. (Siis huom, ne tarjoaa showta myös naisille...)
Iltashoppailuun ja kivaan rentoon menoon voi myös mennä Khaosan Roadille. Liikkeet ovat illalla auki (useita esim hopeakauppoja joissa erilaisia koruja lattiasta kattoon. hinta erittäin paljon halvempi kuin suomessa). Sitten itse kävelykadulta löydät kojuja ym liikkeitä, jotka myyvät kaikkea CDlevyistä sandaaleihin, koruista vaatteisiin ja koriste-esineisiin. Paikka on täys sekalaista väkeä ja baarit on täynnä. Hauska erilainen paikka eikä sisällä niitä tyttöbaareja joten rauhassa saa olla shoppaamassa.
Varsinaisia kauppakeskuksia päiväsaikaan löytyy esim Siamin ja Pratunamin alueelta. (Myös Silomin alue, jossa itse en ole käynyt). Pääset sinnekin Skytrainilla hyvin, pysäkkien Chit Lom, Central Station ja National Stadium ympäristö. Siellä on jättikeskus nimeltä MBK, josta itse shoppailin kenkiä 4eur pari. Liikkeiden lisäksi siellä on alue, joka on täynnä kojuja jossa on näitä feikki vaatteita. Osa niistä ihan ok itseasiassa. Ja läheltä löytyy myös Siam Discovery Center jossa on parempia liikkeitä (esim Benetton, Sisley, CKJeans) muttei niitä kojuja.
Oheisesta linkistä löydät Skytrain kartan, josta voit katsella miten liikkua. Shoppailua varten hotelli kannattaa varata Skytrain aseman läheltä, esim Sukhumvit Roadilta (jota pitkin juna kulkee myös).
http://bangkok.sawadee.com/skytrain.htm- Megashoppaaja
Unohtui lisävinkit joita itse en ole ehtinyt katsastaa:
Ploenchit & Chitlom alueella pitäisi olla sitten enemmän näitä kallitta merkkejä (jotka ovat tosin noin puolet halvempia BKKssa kuin Suomessa, esim aidon Lacosten paidan saa alle 30 eurolla, suomessa kai lähes 80).
(mutta huomaa että merkkiliikkeissä ei yleensä voi tingata vaan hinnat ovat ne mitä ovat, tinkaaminen kuuluu katukauppoihin ja toreille)
Ja sitten on se ChinaTown jossa on kai jotain kojuja, ruokaa, ym niin että siihen ei päivä riitä.
t.Megashoppaaja - reissaaja
Megashoppaaja kirjoitti:
Unohtui lisävinkit joita itse en ole ehtinyt katsastaa:
Ploenchit & Chitlom alueella pitäisi olla sitten enemmän näitä kallitta merkkejä (jotka ovat tosin noin puolet halvempia BKKssa kuin Suomessa, esim aidon Lacosten paidan saa alle 30 eurolla, suomessa kai lähes 80).
(mutta huomaa että merkkiliikkeissä ei yleensä voi tingata vaan hinnat ovat ne mitä ovat, tinkaaminen kuuluu katukauppoihin ja toreille)
Ja sitten on se ChinaTown jossa on kai jotain kojuja, ruokaa, ym niin että siihen ei päivä riitä.
t.Megashoppaajakiitoksia paljon viesteistä ja arvokkaista neuvoista!!! Teemme varmaan näin: ensin päivä siinä siamin seudulla, illaks hotelliin silomiin ja sit siin patpongin yömarkkinoille. Toinen päivä mbk ja sinne päin takas ja siitä sit lentokentälle. Varmaan ok? Khaosan road olis jees mutta kun hotelli on toisella puolen eikä viitsisi sitten suotta pitkin bangkokiakaan ajella jos samat tavarat saa samasta paikasta.... lähdetään suomeen finnarilla klo 00.20. Monen aikaan kannattaisi tuolta siamista lähteä suuntaamaan sinne ja ennen kaikkea MILLÄ?
- kin...
reissaaja kirjoitti:
kiitoksia paljon viesteistä ja arvokkaista neuvoista!!! Teemme varmaan näin: ensin päivä siinä siamin seudulla, illaks hotelliin silomiin ja sit siin patpongin yömarkkinoille. Toinen päivä mbk ja sinne päin takas ja siitä sit lentokentälle. Varmaan ok? Khaosan road olis jees mutta kun hotelli on toisella puolen eikä viitsisi sitten suotta pitkin bangkokiakaan ajella jos samat tavarat saa samasta paikasta.... lähdetään suomeen finnarilla klo 00.20. Monen aikaan kannattaisi tuolta siamista lähteä suuntaamaan sinne ja ennen kaikkea MILLÄ?
Matka esim. MBK-lentokenttä kestää noin 40minuuttia (tieto toissapäivältä:-). Taksimittari näytti jotain vähän alle 200bahtia, joten annoin 300bahtia ihan hyvästä palvelusta, siis 6€!!, sillärahalla ei taida suomessa edes taksi käynnistyä.
Itse jättäisin ton Patpongin väliin, on se niin rasittava paikka; kokoajan joku nykii hihasta yms...En nyt muista nimeä, mutta siellä on yksi iso puisto jossa on hienot iltamarkkinat. - Tupsuli
kin... kirjoitti:
Matka esim. MBK-lentokenttä kestää noin 40minuuttia (tieto toissapäivältä:-). Taksimittari näytti jotain vähän alle 200bahtia, joten annoin 300bahtia ihan hyvästä palvelusta, siis 6€!!, sillärahalla ei taida suomessa edes taksi käynnistyä.
Itse jättäisin ton Patpongin väliin, on se niin rasittava paikka; kokoajan joku nykii hihasta yms...En nyt muista nimeä, mutta siellä on yksi iso puisto jossa on hienot iltamarkkinat.Moikka!
Pikaisen Bkk vierailun varaisin MBK:lle, joka on ihan megamegapaikka. Siis sitähän ei päivässä kierrä edes läpi! (viime käsänä vietimme ko. paikassa 4 päivää ja osa jutuista jäi katsomatta...) Hinnat siellä on suht.kiinteät, joten minkään tavaran/halvemman hinnan perässä ei kannata lähteä juoksemaan vaan ottaa se just siitä missä silmään osuu. MBK:sta kannattaa tehdä ostoksia pikamatkalla just sen takia ettei tarvitse juurikaan tinkiä, koska siihen menee aivan tajuton aika!! Ja sieltä löytyy suht samaa tavaraa kuin Pat Pongilta, jossa joutuu tinkaa joka hemmetin juttuu tosi kauan että pääsee MBK:n hintaan.
Ja MBK:sta kannattaa ehdottomasti ostaa farkkuja (12 euroa). Just maaliskuussa tuli mukana 12 farkut, jotka ne lyhentää niissä kaupoissa oikeen mittaisiksi! Ja ihan on hyvin kestänyt käyttöä (siis niitä on ostettu jo aikaisemmiltakin reissuilta). Ja MBK:ssa voit käydä shoppaamisen sivussa hoidoissa eli valkkaa itseäsi miellyttävän näköinen hoitola ja käy jalkahieronnassa, manikyyrissä tai thaihieronnassa; hinnat halvat ja johan taas jaksaa shopata kun joku on hieronut jalat kuntoon! Sopii myös miehille!! (itse sain oman mieheni pakottaa mukaan ekalla kerralla ja nyt se itse on menossa niihin muakin innokkaammin!)
Uutena paikkana tutustuttiin nyt siihen Suan Lumin night Bazariin ja sinne jäi tämän sisustusshoppaajan sydän! Paikka on ihana, tunnelma rento, myyjät eivät tuputa, mutta ovat thaimaalaiseen tapaan tosi ystävällisiä. Ehdottomasti tsekkaamisen arvoinen mesta! Sisustustavaroiden ohella myös vaatteita, laukkuja, kenkiä jne. Mielestäni paljon parempi kuin Pat Pong, ellei sitten samalla halua tsekata sex show´n, ping ball show´n... ;) Kokemus sekin! - mies
Tupsuli kirjoitti:
Moikka!
Pikaisen Bkk vierailun varaisin MBK:lle, joka on ihan megamegapaikka. Siis sitähän ei päivässä kierrä edes läpi! (viime käsänä vietimme ko. paikassa 4 päivää ja osa jutuista jäi katsomatta...) Hinnat siellä on suht.kiinteät, joten minkään tavaran/halvemman hinnan perässä ei kannata lähteä juoksemaan vaan ottaa se just siitä missä silmään osuu. MBK:sta kannattaa tehdä ostoksia pikamatkalla just sen takia ettei tarvitse juurikaan tinkiä, koska siihen menee aivan tajuton aika!! Ja sieltä löytyy suht samaa tavaraa kuin Pat Pongilta, jossa joutuu tinkaa joka hemmetin juttuu tosi kauan että pääsee MBK:n hintaan.
Ja MBK:sta kannattaa ehdottomasti ostaa farkkuja (12 euroa). Just maaliskuussa tuli mukana 12 farkut, jotka ne lyhentää niissä kaupoissa oikeen mittaisiksi! Ja ihan on hyvin kestänyt käyttöä (siis niitä on ostettu jo aikaisemmiltakin reissuilta). Ja MBK:ssa voit käydä shoppaamisen sivussa hoidoissa eli valkkaa itseäsi miellyttävän näköinen hoitola ja käy jalkahieronnassa, manikyyrissä tai thaihieronnassa; hinnat halvat ja johan taas jaksaa shopata kun joku on hieronut jalat kuntoon! Sopii myös miehille!! (itse sain oman mieheni pakottaa mukaan ekalla kerralla ja nyt se itse on menossa niihin muakin innokkaammin!)
Uutena paikkana tutustuttiin nyt siihen Suan Lumin night Bazariin ja sinne jäi tämän sisustusshoppaajan sydän! Paikka on ihana, tunnelma rento, myyjät eivät tuputa, mutta ovat thaimaalaiseen tapaan tosi ystävällisiä. Ehdottomasti tsekkaamisen arvoinen mesta! Sisustustavaroiden ohella myös vaatteita, laukkuja, kenkiä jne. Mielestäni paljon parempi kuin Pat Pong, ellei sitten samalla halua tsekata sex show´n, ping ball show´n... ;) Kokemus sekin!No totta kai se sun ukkos tykkää siitä hierronnasta...maksaa 250bahtia, kestää tunnin ja munanhieronta kuuluu hintaan :-)
- reissaaja
mies kirjoitti:
No totta kai se sun ukkos tykkää siitä hierronnasta...maksaa 250bahtia, kestää tunnin ja munanhieronta kuuluu hintaan :-)
ja jälleen kerran kiitosta asiantuntevista neuvoista! :) mä luulin että toi keskusta-lentokenttä väli on tosiaan pidempi ja kalliimpi mut jos me alta 10e ja alta tunnin selvitään niin taksillahan me se sit tottakai hurruutetaan! suotta lähtee millään busseilla seikkailemaan... kone lähti puolilta öin niin varmaan joskus kasilta ysiltä sit kohti kenttää. kyl me se patpong ehdottomasti tsekataan ku se on siinä hotellin ihan vieressä niin samalla siinä nyt sit pyörähtää kun syömään/kaljalle illalla lähtee. mut joo pääostoskohteiks siis mbk ja lähiympäristö sit. :) musta 12e jokskin feikkifarkuiks ei kuulosta miltään ihan todella halvalta.... tai no eihän se kyl kalliskaan oo. ja jos laukut loppuu kesken sieltä varmaan putkikassia irtoo puoli-ilmaseks sit. :)
- junttia
reissaaja kirjoitti:
ja jälleen kerran kiitosta asiantuntevista neuvoista! :) mä luulin että toi keskusta-lentokenttä väli on tosiaan pidempi ja kalliimpi mut jos me alta 10e ja alta tunnin selvitään niin taksillahan me se sit tottakai hurruutetaan! suotta lähtee millään busseilla seikkailemaan... kone lähti puolilta öin niin varmaan joskus kasilta ysiltä sit kohti kenttää. kyl me se patpong ehdottomasti tsekataan ku se on siinä hotellin ihan vieressä niin samalla siinä nyt sit pyörähtää kun syömään/kaljalle illalla lähtee. mut joo pääostoskohteiks siis mbk ja lähiympäristö sit. :) musta 12e jokskin feikkifarkuiks ei kuulosta miltään ihan todella halvalta.... tai no eihän se kyl kalliskaan oo. ja jos laukut loppuu kesken sieltä varmaan putkikassia irtoo puoli-ilmaseks sit. :)
Bangkokin ruuhkat ovat jotain sellaista mikä tuntuu olevan täällä palstan pattajakeisareilla mahdotonta käsittää. Joskus kentälle tosiaan pääsee keskustasta alle puolessa tunnissa, mutta pisin aika itselläni (taksilla) on ollut 4.5 tuntia. Olen kuullut myös pidemmistä ajoista kauhutarinoita.
Jos kone lähtee kello 24:00 on aivan ehdotonta lähteä hotellilta viimeistään kello 19:00 kohti kenttää, vaikka sitten olisi valinnut ns. limusiinikyydin (hintaan sisältyy tietullit joten kuljettajat ajajat loppumatkan yksityistä ruuhkatonta moottoritietä) jota suosittelen lämpimästi. Hinta etukäteen varattuna 500B - oooot
junttia kirjoitti:
Bangkokin ruuhkat ovat jotain sellaista mikä tuntuu olevan täällä palstan pattajakeisareilla mahdotonta käsittää. Joskus kentälle tosiaan pääsee keskustasta alle puolessa tunnissa, mutta pisin aika itselläni (taksilla) on ollut 4.5 tuntia. Olen kuullut myös pidemmistä ajoista kauhutarinoita.
Jos kone lähtee kello 24:00 on aivan ehdotonta lähteä hotellilta viimeistään kello 19:00 kohti kenttää, vaikka sitten olisi valinnut ns. limusiinikyydin (hintaan sisältyy tietullit joten kuljettajat ajajat loppumatkan yksityistä ruuhkatonta moottoritietä) jota suosittelen lämpimästi. Hinta etukäteen varattuna 500Bite.....itse tulin thaimaasta tänä aamuna juuri tuolla kyseisellä finskin lennolla....matka MBK:lta kentälle kesti 35minuuttia...Ja siellä oli sentään vuoden suurin karvevaali käynnissä...
Itse lähdin kentälle klo. 21.00....ja kumminkin sai vielä odotella kolme tuntia. Mutta Bangkokin kuten muutkin aasian kentät toimivat erittäin hyvin eli siellä ei joudu suomimalliin jonottamaan mihinkään!.
Ja kun yökoneella lähtee niin ei oo mitään eroa matkaajassa meneekö maksullista (60abht) vai ilmaista moottoritietä.
Kyllä sua on viety sata-nolla jos 4,5tuntia saat taksissa istuttua.
Ja 500B matkasta lentokentälle on kusetusta..olkoonkin "limusiinikyyti". Bangkokissa saa aina taksin alle minuuttiin.,,on niitä siellä sen verran saatanasti. - joo
reissaaja kirjoitti:
kasseja halvalla. Lentolaukut on jotain 500-1000bahtia...50litran selkäreppu samanverran.... Thaimaahaan ei kannata ottaa muuta mukaan kun hammasharja ja kävelykengät.
- on kamalaa
oooot kirjoitti:
ite.....itse tulin thaimaasta tänä aamuna juuri tuolla kyseisellä finskin lennolla....matka MBK:lta kentälle kesti 35minuuttia...Ja siellä oli sentään vuoden suurin karvevaali käynnissä...
Itse lähdin kentälle klo. 21.00....ja kumminkin sai vielä odotella kolme tuntia. Mutta Bangkokin kuten muutkin aasian kentät toimivat erittäin hyvin eli siellä ei joudu suomimalliin jonottamaan mihinkään!.
Ja kun yökoneella lähtee niin ei oo mitään eroa matkaajassa meneekö maksullista (60abht) vai ilmaista moottoritietä.
Kyllä sua on viety sata-nolla jos 4,5tuntia saat taksissa istuttua.
Ja 500B matkasta lentokentälle on kusetusta..olkoonkin "limusiinikyyti". Bangkokissa saa aina taksin alle minuuttiin.,,on niitä siellä sen verran saatanasti.Matka on noin 25 km. Jos ei mitään ihmeempiä satu, se voi mennä puolessa tunnissa. Sitten kun sattuu se ihmeempi, esim. kolari, sade, politiikkosaattue, niin ajat moninkertaistuvat. Kun näillä moottoriteiden ränneillä sattuu kolari, minnekään ei voi mennä ellei kaiteen yli hyppää. Siinähän sitten katselet kelloa.
- kolari.
on kamalaa kirjoitti:
Matka on noin 25 km. Jos ei mitään ihmeempiä satu, se voi mennä puolessa tunnissa. Sitten kun sattuu se ihmeempi, esim. kolari, sade, politiikkosaattue, niin ajat moninkertaistuvat. Kun näillä moottoriteiden ränneillä sattuu kolari, minnekään ei voi mennä ellei kaiteen yli hyppää. Siinähän sitten katselet kelloa.
Ei se kolari 8kaistaisella moottoritiellä sentään koko kaupunkia lamauta. Sitten vaan hyppää kaiteen yli ja ottaa mopotaksin tai tuk-tukin.
- Megashoppaaja
reissaaja kirjoitti:
kiitoksia paljon viesteistä ja arvokkaista neuvoista!!! Teemme varmaan näin: ensin päivä siinä siamin seudulla, illaks hotelliin silomiin ja sit siin patpongin yömarkkinoille. Toinen päivä mbk ja sinne päin takas ja siitä sit lentokentälle. Varmaan ok? Khaosan road olis jees mutta kun hotelli on toisella puolen eikä viitsisi sitten suotta pitkin bangkokiakaan ajella jos samat tavarat saa samasta paikasta.... lähdetään suomeen finnarilla klo 00.20. Monen aikaan kannattaisi tuolta siamista lähteä suuntaamaan sinne ja ennen kaikkea MILLÄ?
Pääset yksinkertaisimmin taxilla, kun ne on niin halpoja. Meillä illalla (sama lento) kesti mielestäni alle 30 minuuttia kun mentiin Highwaytä pitkin. Eli maksoi jotain 250 bahtia tulleineen.
Ja säästä shoppailuilta 500bahtia kentälle että pääset maasta ulos (se joku kenttävero) =) - Hepsu
Tupsuli kirjoitti:
Moikka!
Uutena paikkana tutustuttiin nyt siihen Suan Lumin night Bazariin ja sinne jäi tämän sisustusshoppaajan sydän! Paikka on ihana, tunnelma rento, myyjät eivät tuputa, mutta ovat thaimaalaiseen tapaan tosi ystävällisiä. Ehdottomasti tsekkaamisen arvoinen mesta! Sisustustavaroiden ohella myös vaatteita, laukkuja, kenkiä jne. Mielestäni paljon parempi kuin Pat Pong, ellei sitten samalla halua tsekata sex show´n, ping ball show´n... ;) Kokemus sekin!En ole kuullut tuollaisesta paikasta vaikka olen Bangkokissa ollut...Kerrottehan! =)
- vellu
Hepsu kirjoitti:
En ole kuullut tuollaisesta paikasta vaikka olen Bangkokissa ollut...Kerrottehan! =)
Suan Lum night bazaar on Lumpini puiston vieressä, puiston itäpuolella. Bazaarialue on laajempi kuin Patpong ja huomattavasti rauhallisempi.
- Glxx
Joo, Mbk on ihan must paikka ensikertalaiselle. myös Pratunamin alue on oivaa seutua. Pat pong ja muut alueet voi kävellä, mutta ostaa ei kannata mitään.
Jos tarvitset silmälaseja on Bangkok oikea paikka, valikoimat suuret ja hinta taso todella edullinen. Lasien teettäminen onnistuu jopa kolmessa tunnissa. muista vertailla hintoja. Itse löysin parhaat tarjoukset WTC ostoskeskuksesta, jota pidetään kalliina...- Jani
Pratunamilta ainaki löytyy halpaa tavaraa...t-paitoja ja housuja alk 1€...patpongilla kaikki on kallista...tosin pratunamille tarttee sit aikaa...liikkuminen on toooosi hiasta kun kujilla on niin paljo ihmisiä.
- reissaaja
niin sitä mäkin mietin että ei ny luulis että sinne lentokentälle siihen aikaan päivästä ny mitään neljää tuntia menee! toivottavasti ainakaan.... kasilta ysiltä napataan se pirssi sit kentälle... :) juu hyvä ku muistutit tosta lentokenttäverosta. :) toi mbk kyllä vaikuttaa sellaselta paikalta että huh huh. saa nähä monta sataa euroo saa menemään.
- bangkokfani
reissaaja kirjoitti:
niin sitä mäkin mietin että ei ny luulis että sinne lentokentälle siihen aikaan päivästä ny mitään neljää tuntia menee! toivottavasti ainakaan.... kasilta ysiltä napataan se pirssi sit kentälle... :) juu hyvä ku muistutit tosta lentokenttäverosta. :) toi mbk kyllä vaikuttaa sellaselta paikalta että huh huh. saa nähä monta sataa euroo saa menemään.
tästähän on tulossa tosi hyvä viestiketju! Laittakaa lisää vaan ensikertalaisvinkkejä bangkokiin ja teidän suosikkiostospaikkoja ja jos ootte löytänyt jostain jotain tosi hienoo! ite vannon aina vaan tuon mbk:n nimeen, sieltä saa kaiken.
- 2 km
bangkokfani kirjoitti:
tästähän on tulossa tosi hyvä viestiketju! Laittakaa lisää vaan ensikertalaisvinkkejä bangkokiin ja teidän suosikkiostospaikkoja ja jos ootte löytänyt jostain jotain tosi hienoo! ite vannon aina vaan tuon mbk:n nimeen, sieltä saa kaiken.
Kannattaa käppäillä parisen kilsaa toiseen suuntaan eli SOGO-tavaratalolle ja siitä kohti Ambassador-hotlaa, jonka ohi vielä hiukan ja taas tavaratalo. Siis suunta kohti WTC:tä! Löytyy muissakin tavarataloissa paljon edullista ostettavaa, yleensä 1 krs kuin kirppistori, jossa myydään silti kaikkea uutta pilkkahintaan.., sikäli hyviä tavarataloja, että eivät ole turhan JÄTTIMÄISIÄ, joissa kuitenkin loppujenlopuksi vain useita liikkeitä, jotka jokainen myy lähes samaa tuotetta ja samaan hintaan, toki siinä niitä kierrellessä saa aikansa kulumaan ja päänsä pyörälle! Helpommallakin pääsee...huhuuuu! Eikä tuo le edes mitenkään eksoottista tosishoppailua, kulkea nyt tavaratalossa päiväkaupalla, no toki se Stockkan voittaa, mutta silti. Ennemmin funtsii mitä todella tarvii, jo etukäteen, sitten hiukan vertailee putiikkeja. Esim. tosihalvalla sain käärmeennahkakengät telttakatoksen allaolevalta "suutarilta", teki mittojen mukaan!
- osoitteita
2 km kirjoitti:
Kannattaa käppäillä parisen kilsaa toiseen suuntaan eli SOGO-tavaratalolle ja siitä kohti Ambassador-hotlaa, jonka ohi vielä hiukan ja taas tavaratalo. Siis suunta kohti WTC:tä! Löytyy muissakin tavarataloissa paljon edullista ostettavaa, yleensä 1 krs kuin kirppistori, jossa myydään silti kaikkea uutta pilkkahintaan.., sikäli hyviä tavarataloja, että eivät ole turhan JÄTTIMÄISIÄ, joissa kuitenkin loppujenlopuksi vain useita liikkeitä, jotka jokainen myy lähes samaa tuotetta ja samaan hintaan, toki siinä niitä kierrellessä saa aikansa kulumaan ja päänsä pyörälle! Helpommallakin pääsee...huhuuuu! Eikä tuo le edes mitenkään eksoottista tosishoppailua, kulkea nyt tavaratalossa päiväkaupalla, no toki se Stockkan voittaa, mutta silti. Ennemmin funtsii mitä todella tarvii, jo etukäteen, sitten hiukan vertailee putiikkeja. Esim. tosihalvalla sain käärmeennahkakengät telttakatoksen allaolevalta "suutarilta", teki mittojen mukaan!
jotain vinkkejä voi katsella täältäkin: http://www.bangkokpost.net/
tai näiltä perussivuilta: http://www.sawadee.com/ - vintiö
2 km kirjoitti:
Paljoin maksoit kenkuleista, tekis mieli itse teettää monot siellä mut ei oo käsitystä kenkien hinnoista teetettynä...? :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538443- 664704
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404363Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233962Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353503Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423480Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383378- 483133
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422881- 492644