Asus-huumoria

Anonyymi

Ostin uuden Asus Zenbook 13 -läppärin. Kun irrotan sen latauksesta, saan ilmoituksen: "Voit nopeuttaa latausta käyttämällä laitteen mukana toimitettua latauslaitetta."

Sitä nimenomaan olen koko ajan käyttänytkin. Mitään muuta sopivaa latauslaitetta minulla ei edes ole.

15

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä tuolla ilmoituksella on jokin syvällisempi merkitys tai tarkoitus...

      • Anonyymi

        Poista se windows!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poista se windows!

        Hyvä neuvo!


    • Anonyymi

      Lähetin ihan hupimielessä kyselyn Asuksen asiakaspalveluun tuosta omituisesta ilmoituksesta ja mainitsin myös, että läppärini latautuu ihan tarpeeksi nopeasti, eli minulla ei ole mitään varsinaista purnattavaa.

      Vastauksena sain englanninkielisen (!) kehotuksen: "Can you take a picture of the message you are getting, so we can see from where you get it.

      Please also provide the serial number for your notebook.


      If you have any questions, feel free to contact us again!
      You will receive a link to our satisfaction survey by email in the next few days.
      I would be very happy if you could take part in the survey and rate my service."

      En aio lähettää sarjanumeroa minnekään enkä ota kuvaa ilmoituksesta. Ilmeisesti Asuksella ei ole suomenkielisistä asiakaspalvelusivuista huolimatta ketään suomea osaavaa töissä, koska noin omituisia pyyntöjä tulee.

      Toivoo vielä, että arvioisin asiakaspalvelun laadun lähipäivinä! 😁

      • Anonyymi

        hHpiveikkotrollin viestiin lähettivät asiallisen kyselyn.


      • Anonyymi

        Onko mahdollista että lataisit väärän USB -portin kautta. Sen nopean latauksen mahdollistaa se USB portti jonka USB -tunnukseen liittyy kaksi SS kirjainta.


      • Anonyymi

        Siis siinä on myös "salaman" kuva SS ja USB tunnuksen lisäksi kertomassa pikalatausmahdollisuutta.


      • Anonyymi

        Nyt kyllä poistan w10en!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis siinä on myös "salaman" kuva SS ja USB tunnuksen lisäksi kertomassa pikalatausmahdollisuutta.

        w10 on paska!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko mahdollista että lataisit väärän USB -portin kautta. Sen nopean latauksen mahdollistaa se USB portti jonka USB -tunnukseen liittyy kaksi SS kirjainta.

        "Onko mahdollista että lataisit väärän USB -portin kautta. "

        Ei ole, koska väärää porttia ei ole. USB-c-portteja on kaksi, ja kummassakin on salaman kuva. Käyttöohjeessakaan ei mainita, että vain jompaakumpaa porttia pitäisi käyttää.

        Lataus tapahtuu mielestäni ihan tarpeeksi nopeasti. Ainoa hupaisa asia on tuo ilmoitus. 😁 Läppärin muissakaan toiminnoissa ei ole mitään valittamista. Suomea osaamaton asiakaspalvelija haluaa nähdä tuon hupaisan tekstin oikein valokuvana, vaikka ei tietenkään ymmärtäisi siitä sen enempää silloinkaan.

        En viitsi ottaa kuvaa ja jatkaa touhua. On tärkeämpääkin tekemistä. Asuksen läppäreiden ostajien kannattaa kuitenkin varautua siihen, että vaikka asioista voi kertoa huoltoportaalle suomeksi, viestejä ei ymmärretä, ja vastaukset tulevat englanniksi.

        Minua englannin kieli ei haittaa, sillä olen käyttänyt sitä työkielenäni 35 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Onko mahdollista että lataisit väärän USB -portin kautta. "

        Ei ole, koska väärää porttia ei ole. USB-c-portteja on kaksi, ja kummassakin on salaman kuva. Käyttöohjeessakaan ei mainita, että vain jompaakumpaa porttia pitäisi käyttää.

        Lataus tapahtuu mielestäni ihan tarpeeksi nopeasti. Ainoa hupaisa asia on tuo ilmoitus. 😁 Läppärin muissakaan toiminnoissa ei ole mitään valittamista. Suomea osaamaton asiakaspalvelija haluaa nähdä tuon hupaisan tekstin oikein valokuvana, vaikka ei tietenkään ymmärtäisi siitä sen enempää silloinkaan.

        En viitsi ottaa kuvaa ja jatkaa touhua. On tärkeämpääkin tekemistä. Asuksen läppäreiden ostajien kannattaa kuitenkin varautua siihen, että vaikka asioista voi kertoa huoltoportaalle suomeksi, viestejä ei ymmärretä, ja vastaukset tulevat englanniksi.

        Minua englannin kieli ei haittaa, sillä olen käyttänyt sitä työkielenäni 35 vuotta.

        Niin, hieno kone kuitenkin, ja onhan tuo jotain kun viitsivät vastata, kun kysytään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, hieno kone kuitenkin, ja onhan tuo jotain kun viitsivät vastata, kun kysytään.

        "Niin, hieno kone kuitenkin, ja onhan tuo jotain kun viitsivät vastata, kun kysytään."

        Tosin eivät vastanneet kysymykseeni mitään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Niin, hieno kone kuitenkin, ja onhan tuo jotain kun viitsivät vastata, kun kysytään."

        Tosin eivät vastanneet kysymykseeni mitään...

        No siis kertoivat tarvitsevansa tarkempaa tietoa, jota et ollut halukas antamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Niin, hieno kone kuitenkin, ja onhan tuo jotain kun viitsivät vastata, kun kysytään."

        Tosin eivät vastanneet kysymykseeni mitään...

        Eivät ymmärtäneet kysymystä. Ei se muutu englanninkieliseksi sillä, että siitä otetaan valokuva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ymmärtäneet kysymystä. Ei se muutu englanninkieliseksi sillä, että siitä otetaan valokuva.

        Asiakastuen antaminen, on taktiikkalaji. Silloin kun tukihenkilöllä on laaja vastuualue, kysymykset saattaa olla mitä vaan maan ja taivaan väliltä, tarvitaan aikaa asian selvittämiseen.

        Asian selvitys alkaa jo siitä kun asiakas kirjoittaa HelpDesk -ohjelmaan kysymyksestä ensimmäisen merkin, ohjelma kaiuttaa sen heti tukihenkilön nähtäväksi, näin tukihenkilö saa ylimääräistä selvitysaikaa, ja asiaan on vastaus etsitty jo siinä vaiheessa kun asiakas painaa "Send" painiketta. Asiakkaalle jää vaikutelma, tehtävänsä osaavista tukihenkilöistä. Myös työnantaja arvostaa osaavaa alamaistaan, joka on haalinut hyvää palautetta asiakkailtaan.

        Eli tässäkin tapauksessa, saattaa olla kysymys ylimääräisen selvitysajan hankkimisesta, kun pyydetään kuvakaappausta asiakkaalta, itse selvitystyö on jo aloitettu kysymyksen pohjalta, kun asiakas kaappauksen toimittaa, tulee vastaus kuin apteekin hyllyltä.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

      Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2504
    2. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

      Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      57
      2284
    3. Ikuiset kaipaajat

      Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      77
      2266
    4. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

      Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      16
      1979
    5. Kerro kaivattusi etunimi

      Naisille
      Ikävä
      84
      1749
    6. En tiedä ymmärrätkö

      Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      7
      1439
    7. Kun ei numeroa

      niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      30
      1368
    8. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

      Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      14
      1244
    9. Kenenkä halli se on tulessa nelostiellä

      11 yksikköä paikalla
      Pyhäjärvi
      4
      1063
    10. Se on siinä

      Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna
      Lappajärvi
      32
      937
    Aihe