Asus-huumoria

Anonyymi

Ostin uuden Asus Zenbook 13 -läppärin. Kun irrotan sen latauksesta, saan ilmoituksen: "Voit nopeuttaa latausta käyttämällä laitteen mukana toimitettua latauslaitetta."

Sitä nimenomaan olen koko ajan käyttänytkin. Mitään muuta sopivaa latauslaitetta minulla ei edes ole.

15

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä tuolla ilmoituksella on jokin syvällisempi merkitys tai tarkoitus...

      • Anonyymi

        Poista se windows!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poista se windows!

        Hyvä neuvo!


    • Anonyymi

      Lähetin ihan hupimielessä kyselyn Asuksen asiakaspalveluun tuosta omituisesta ilmoituksesta ja mainitsin myös, että läppärini latautuu ihan tarpeeksi nopeasti, eli minulla ei ole mitään varsinaista purnattavaa.

      Vastauksena sain englanninkielisen (!) kehotuksen: "Can you take a picture of the message you are getting, so we can see from where you get it.

      Please also provide the serial number for your notebook.


      If you have any questions, feel free to contact us again!
      You will receive a link to our satisfaction survey by email in the next few days.
      I would be very happy if you could take part in the survey and rate my service."

      En aio lähettää sarjanumeroa minnekään enkä ota kuvaa ilmoituksesta. Ilmeisesti Asuksella ei ole suomenkielisistä asiakaspalvelusivuista huolimatta ketään suomea osaavaa töissä, koska noin omituisia pyyntöjä tulee.

      Toivoo vielä, että arvioisin asiakaspalvelun laadun lähipäivinä! 😁

      • Anonyymi

        hHpiveikkotrollin viestiin lähettivät asiallisen kyselyn.


      • Anonyymi

        Onko mahdollista että lataisit väärän USB -portin kautta. Sen nopean latauksen mahdollistaa se USB portti jonka USB -tunnukseen liittyy kaksi SS kirjainta.


      • Anonyymi

        Siis siinä on myös "salaman" kuva SS ja USB tunnuksen lisäksi kertomassa pikalatausmahdollisuutta.


      • Anonyymi

        Nyt kyllä poistan w10en!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis siinä on myös "salaman" kuva SS ja USB tunnuksen lisäksi kertomassa pikalatausmahdollisuutta.

        w10 on paska!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko mahdollista että lataisit väärän USB -portin kautta. Sen nopean latauksen mahdollistaa se USB portti jonka USB -tunnukseen liittyy kaksi SS kirjainta.

        "Onko mahdollista että lataisit väärän USB -portin kautta. "

        Ei ole, koska väärää porttia ei ole. USB-c-portteja on kaksi, ja kummassakin on salaman kuva. Käyttöohjeessakaan ei mainita, että vain jompaakumpaa porttia pitäisi käyttää.

        Lataus tapahtuu mielestäni ihan tarpeeksi nopeasti. Ainoa hupaisa asia on tuo ilmoitus. 😁 Läppärin muissakaan toiminnoissa ei ole mitään valittamista. Suomea osaamaton asiakaspalvelija haluaa nähdä tuon hupaisan tekstin oikein valokuvana, vaikka ei tietenkään ymmärtäisi siitä sen enempää silloinkaan.

        En viitsi ottaa kuvaa ja jatkaa touhua. On tärkeämpääkin tekemistä. Asuksen läppäreiden ostajien kannattaa kuitenkin varautua siihen, että vaikka asioista voi kertoa huoltoportaalle suomeksi, viestejä ei ymmärretä, ja vastaukset tulevat englanniksi.

        Minua englannin kieli ei haittaa, sillä olen käyttänyt sitä työkielenäni 35 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Onko mahdollista että lataisit väärän USB -portin kautta. "

        Ei ole, koska väärää porttia ei ole. USB-c-portteja on kaksi, ja kummassakin on salaman kuva. Käyttöohjeessakaan ei mainita, että vain jompaakumpaa porttia pitäisi käyttää.

        Lataus tapahtuu mielestäni ihan tarpeeksi nopeasti. Ainoa hupaisa asia on tuo ilmoitus. 😁 Läppärin muissakaan toiminnoissa ei ole mitään valittamista. Suomea osaamaton asiakaspalvelija haluaa nähdä tuon hupaisan tekstin oikein valokuvana, vaikka ei tietenkään ymmärtäisi siitä sen enempää silloinkaan.

        En viitsi ottaa kuvaa ja jatkaa touhua. On tärkeämpääkin tekemistä. Asuksen läppäreiden ostajien kannattaa kuitenkin varautua siihen, että vaikka asioista voi kertoa huoltoportaalle suomeksi, viestejä ei ymmärretä, ja vastaukset tulevat englanniksi.

        Minua englannin kieli ei haittaa, sillä olen käyttänyt sitä työkielenäni 35 vuotta.

        Niin, hieno kone kuitenkin, ja onhan tuo jotain kun viitsivät vastata, kun kysytään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, hieno kone kuitenkin, ja onhan tuo jotain kun viitsivät vastata, kun kysytään.

        "Niin, hieno kone kuitenkin, ja onhan tuo jotain kun viitsivät vastata, kun kysytään."

        Tosin eivät vastanneet kysymykseeni mitään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Niin, hieno kone kuitenkin, ja onhan tuo jotain kun viitsivät vastata, kun kysytään."

        Tosin eivät vastanneet kysymykseeni mitään...

        No siis kertoivat tarvitsevansa tarkempaa tietoa, jota et ollut halukas antamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Niin, hieno kone kuitenkin, ja onhan tuo jotain kun viitsivät vastata, kun kysytään."

        Tosin eivät vastanneet kysymykseeni mitään...

        Eivät ymmärtäneet kysymystä. Ei se muutu englanninkieliseksi sillä, että siitä otetaan valokuva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ymmärtäneet kysymystä. Ei se muutu englanninkieliseksi sillä, että siitä otetaan valokuva.

        Asiakastuen antaminen, on taktiikkalaji. Silloin kun tukihenkilöllä on laaja vastuualue, kysymykset saattaa olla mitä vaan maan ja taivaan väliltä, tarvitaan aikaa asian selvittämiseen.

        Asian selvitys alkaa jo siitä kun asiakas kirjoittaa HelpDesk -ohjelmaan kysymyksestä ensimmäisen merkin, ohjelma kaiuttaa sen heti tukihenkilön nähtäväksi, näin tukihenkilö saa ylimääräistä selvitysaikaa, ja asiaan on vastaus etsitty jo siinä vaiheessa kun asiakas painaa "Send" painiketta. Asiakkaalle jää vaikutelma, tehtävänsä osaavista tukihenkilöistä. Myös työnantaja arvostaa osaavaa alamaistaan, joka on haalinut hyvää palautetta asiakkailtaan.

        Eli tässäkin tapauksessa, saattaa olla kysymys ylimääräisen selvitysajan hankkimisesta, kun pyydetään kuvakaappausta asiakkaalta, itse selvitystyö on jo aloitettu kysymyksen pohjalta, kun asiakas kaappauksen toimittaa, tulee vastaus kuin apteekin hyllyltä.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

      https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      85
      2287
    2. Olen tosi outo....

      Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      18
      2257
    3. Vanhalle ukon rähjälle

      Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      18
      1700
    4. Oletko sä luovuttanut

      Mun suhteeni
      Ikävä
      104
      1458
    5. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

      https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1416
    6. Hommaatko kinkkua jouluksi?

      Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      163
      1248
    7. Aatteleppa ite!

      Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      257
      1042
    8. Mitä sanoisit

      Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      63
      943
    9. Onko se ikä

      Alkanut haitata?
      Ikävä
      78
      909
    10. Omalääkäri hallituksen utopia?

      Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha
      Maailman menoa
      174
      893
    Aihe