Asus-huumoria

Anonyymi

Ostin uuden Asus Zenbook 13 -läppärin. Kun irrotan sen latauksesta, saan ilmoituksen: "Voit nopeuttaa latausta käyttämällä laitteen mukana toimitettua latauslaitetta."

Sitä nimenomaan olen koko ajan käyttänytkin. Mitään muuta sopivaa latauslaitetta minulla ei edes ole.

15

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä tuolla ilmoituksella on jokin syvällisempi merkitys tai tarkoitus...

      • Anonyymi

        Poista se windows!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poista se windows!

        Hyvä neuvo!


    • Anonyymi

      Lähetin ihan hupimielessä kyselyn Asuksen asiakaspalveluun tuosta omituisesta ilmoituksesta ja mainitsin myös, että läppärini latautuu ihan tarpeeksi nopeasti, eli minulla ei ole mitään varsinaista purnattavaa.

      Vastauksena sain englanninkielisen (!) kehotuksen: "Can you take a picture of the message you are getting, so we can see from where you get it.

      Please also provide the serial number for your notebook.


      If you have any questions, feel free to contact us again!
      You will receive a link to our satisfaction survey by email in the next few days.
      I would be very happy if you could take part in the survey and rate my service."

      En aio lähettää sarjanumeroa minnekään enkä ota kuvaa ilmoituksesta. Ilmeisesti Asuksella ei ole suomenkielisistä asiakaspalvelusivuista huolimatta ketään suomea osaavaa töissä, koska noin omituisia pyyntöjä tulee.

      Toivoo vielä, että arvioisin asiakaspalvelun laadun lähipäivinä! 😁

      • Anonyymi

        hHpiveikkotrollin viestiin lähettivät asiallisen kyselyn.


      • Anonyymi

        Onko mahdollista että lataisit väärän USB -portin kautta. Sen nopean latauksen mahdollistaa se USB portti jonka USB -tunnukseen liittyy kaksi SS kirjainta.


      • Anonyymi

        Siis siinä on myös "salaman" kuva SS ja USB tunnuksen lisäksi kertomassa pikalatausmahdollisuutta.


      • Anonyymi

        Nyt kyllä poistan w10en!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis siinä on myös "salaman" kuva SS ja USB tunnuksen lisäksi kertomassa pikalatausmahdollisuutta.

        w10 on paska!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko mahdollista että lataisit väärän USB -portin kautta. Sen nopean latauksen mahdollistaa se USB portti jonka USB -tunnukseen liittyy kaksi SS kirjainta.

        "Onko mahdollista että lataisit väärän USB -portin kautta. "

        Ei ole, koska väärää porttia ei ole. USB-c-portteja on kaksi, ja kummassakin on salaman kuva. Käyttöohjeessakaan ei mainita, että vain jompaakumpaa porttia pitäisi käyttää.

        Lataus tapahtuu mielestäni ihan tarpeeksi nopeasti. Ainoa hupaisa asia on tuo ilmoitus. 😁 Läppärin muissakaan toiminnoissa ei ole mitään valittamista. Suomea osaamaton asiakaspalvelija haluaa nähdä tuon hupaisan tekstin oikein valokuvana, vaikka ei tietenkään ymmärtäisi siitä sen enempää silloinkaan.

        En viitsi ottaa kuvaa ja jatkaa touhua. On tärkeämpääkin tekemistä. Asuksen läppäreiden ostajien kannattaa kuitenkin varautua siihen, että vaikka asioista voi kertoa huoltoportaalle suomeksi, viestejä ei ymmärretä, ja vastaukset tulevat englanniksi.

        Minua englannin kieli ei haittaa, sillä olen käyttänyt sitä työkielenäni 35 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Onko mahdollista että lataisit väärän USB -portin kautta. "

        Ei ole, koska väärää porttia ei ole. USB-c-portteja on kaksi, ja kummassakin on salaman kuva. Käyttöohjeessakaan ei mainita, että vain jompaakumpaa porttia pitäisi käyttää.

        Lataus tapahtuu mielestäni ihan tarpeeksi nopeasti. Ainoa hupaisa asia on tuo ilmoitus. 😁 Läppärin muissakaan toiminnoissa ei ole mitään valittamista. Suomea osaamaton asiakaspalvelija haluaa nähdä tuon hupaisan tekstin oikein valokuvana, vaikka ei tietenkään ymmärtäisi siitä sen enempää silloinkaan.

        En viitsi ottaa kuvaa ja jatkaa touhua. On tärkeämpääkin tekemistä. Asuksen läppäreiden ostajien kannattaa kuitenkin varautua siihen, että vaikka asioista voi kertoa huoltoportaalle suomeksi, viestejä ei ymmärretä, ja vastaukset tulevat englanniksi.

        Minua englannin kieli ei haittaa, sillä olen käyttänyt sitä työkielenäni 35 vuotta.

        Niin, hieno kone kuitenkin, ja onhan tuo jotain kun viitsivät vastata, kun kysytään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, hieno kone kuitenkin, ja onhan tuo jotain kun viitsivät vastata, kun kysytään.

        "Niin, hieno kone kuitenkin, ja onhan tuo jotain kun viitsivät vastata, kun kysytään."

        Tosin eivät vastanneet kysymykseeni mitään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Niin, hieno kone kuitenkin, ja onhan tuo jotain kun viitsivät vastata, kun kysytään."

        Tosin eivät vastanneet kysymykseeni mitään...

        No siis kertoivat tarvitsevansa tarkempaa tietoa, jota et ollut halukas antamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Niin, hieno kone kuitenkin, ja onhan tuo jotain kun viitsivät vastata, kun kysytään."

        Tosin eivät vastanneet kysymykseeni mitään...

        Eivät ymmärtäneet kysymystä. Ei se muutu englanninkieliseksi sillä, että siitä otetaan valokuva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ymmärtäneet kysymystä. Ei se muutu englanninkieliseksi sillä, että siitä otetaan valokuva.

        Asiakastuen antaminen, on taktiikkalaji. Silloin kun tukihenkilöllä on laaja vastuualue, kysymykset saattaa olla mitä vaan maan ja taivaan väliltä, tarvitaan aikaa asian selvittämiseen.

        Asian selvitys alkaa jo siitä kun asiakas kirjoittaa HelpDesk -ohjelmaan kysymyksestä ensimmäisen merkin, ohjelma kaiuttaa sen heti tukihenkilön nähtäväksi, näin tukihenkilö saa ylimääräistä selvitysaikaa, ja asiaan on vastaus etsitty jo siinä vaiheessa kun asiakas painaa "Send" painiketta. Asiakkaalle jää vaikutelma, tehtävänsä osaavista tukihenkilöistä. Myös työnantaja arvostaa osaavaa alamaistaan, joka on haalinut hyvää palautetta asiakkailtaan.

        Eli tässäkin tapauksessa, saattaa olla kysymys ylimääräisen selvitysajan hankkimisesta, kun pyydetään kuvakaappausta asiakkaalta, itse selvitystyö on jo aloitettu kysymyksen pohjalta, kun asiakas kaappauksen toimittaa, tulee vastaus kuin apteekin hyllyltä.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

      Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      48
      1281
    2. Maskuliininen herrasmies

      Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      158
      1097
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

      Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      61
      977
    4. Kiinni on siekkilän yliajaja

      Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      8
      772
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

      Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      180
      771
    6. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

      Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      27
      756
    7. Ollaanko me tyhmiä mies?

      Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      51
      751
    8. Näyttävin pariskunta

      Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      11
      739
    9. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

      Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      346
      718
    10. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

      Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      675
    Aihe