Imatran Prisma

Anonyymi

Lopetan asioinnin siellä. Eivät välitä hahtuakaan siitä, että maskittomat teinit ja muutamat muutkin kulkevat polleena ristiin rastiin kaupassa. Prismasta on tullut uudistamisen myötä niin ahdas, että noita maskittomia hölmöläisiä ei pysty edes kiertämään.
Mikä siinä maksaa, ettei kauppohin saada maskipakkoa,kun se muualle saadaan?

10

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nii! Käyttäsvä ny maskia perhana! Minäki käytän. Sama maski kesät talavet! Ja massikassaki maskisuoja

    • Anonyymi

      Samalla hapensaanti korvataan hiilidioksiidin saannilla,ei siis ihme että ihmisten ajattelu sakkaa.

    • Anonyymi

      Kuuleppa juntti! Sitä pakkoa ei ole maskin käytöstä annettu. Ei ole kaupan vika tuo mitenkään. Omassa päässäsi on kyllä vikaa!!

      • Anonyymi

        Pakko,pakko, pakko. Perhana näitä pakon oottelijoita! Juntit niitä ei käytä. JA NIITÄ NÄYTTÄÄ RIITTÄVÄN SIELLÄ SEKÄ TÄÄLLÄ. Fiksuilla kauppiailla on maskeja laatikollinen ovensuussa!!!!


    • Anonyymi

      Suomessa pakon tai kiellon määrää viranomainen, ei kauppias tai kauppaketju.

      Se on ihan ihmisten omaa tyhmyyttä, jos eivät kaiken saatavilla olevan tiedon jälkeenkään käytä vapaaehtoisesti suojaimia.

      • Anonyymi

        Suomessa on näitä tyhmiä yllin kyllin. Ei näitä mitkään suositukset hetkauta! Tieto ei näköjään ymärretä, vaikka kuinka olisi saatavilla.
        Onneksi on vielä kauppoja, joissa maskeja ovensuussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on näitä tyhmiä yllin kyllin. Ei näitä mitkään suositukset hetkauta! Tieto ei näköjään ymärretä, vaikka kuinka olisi saatavilla.
        Onneksi on vielä kauppoja, joissa maskeja ovensuussa.

        Voi hitto näitä ölleröitä, tietysti kaikki pitää saada ilmaiseksi. Nyt kun ei ollut joulunalla ilmaista puuroa ja torttuja tarjolla, eikä syksyllä makkaratarjoilua. Sitten pitäis kaupan tarjota maskit koko suvulle!


    • Anonyymi

      Koko korona on vaan vihervasemmiston juoni. Lääkeyhtiöt vuolee kultaa tehottomalla rokotteella.

      • Anonyymi

        Sinähän se varsinainen salaliittoteoreetikko olet :) ilmaston muutos, sademetsien hakkuut, sähköautot, hallituksen aiheuttama työttömyys, firmojen konkurssit mitkä on olleet valmiiksi konkurssikypsiä ja lista loputon... nämä myös on vihervassareiden salajuonia :) ai prkl!


    • Anonyymi

      Imatralaiset 😂😂😂

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      128
      1315
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe