Sims 4 tietäjät auttakaa!!!

Anonyymi

Tarvitsen apua!!
No alotetaan nyt olin ihan normisti avaamassa mun tietokoneen(iMac) ja sims 4. Ajattelin et luon ihan uuden talouden, mutta kun olin muokkaamassa simiä niin sen kehossa oli punaista ja valkoista ja kysymysmerkkejä. Oon käynnistäny koneen uudestaa ->ei auttanu oon päivittäny koneen-> ei auttanu oon jopa poistanu originin joka oli suuri virhe koska menetin mun perheet mut ei sil oo välii mut sekään ei auttanu oon tehny kaiken laitoin jopa ea:lle viestiä ja sekään ei auttanu. Sims on toiminu tosi hyvin tän vuoden mitä oon pelannu mut just ku kone täytti vuoden niin tää rumba alko.... tietokone toimii normisti tai no kaikki muut paitsi sims on normaali koneessa on tilaa ku en oikee muuta koneella tee ku katon youtubea ja pelaan simssiä et tilaa koneessa on. NYT JOS KELLÄÄN ON KÄYNY NÄIN NIIN PLIIS AUTA!!! En tiiä mitä enää teen.oon menettäny toivon koko tietokoneeseen ja olen miettinyt jo pelikoneen hankintaa. Kone oli todella kallis ja toimii muuten että en todellakaan haluaisi ostaa uutta konetta, että jos ei sims ala toimia niin unohdan koko jutun!
Jos oikeesti osaat auttaa niin olisin erittäin kiitollinen❣️

3

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos sinulla on modeja pelissäsi niin poista ne! Se varmasti auttaa.

• Anonyymi

Sama ongelma minulla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7775
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1975
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1920
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1643
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1565
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1030
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      909
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe