Paljonko maksaa Levi

Anonyymi

Kertokaas nyt onko tällä Lomallo jäsenyydellä tilaa Levillä viikko 8. Etelä-Suomen talviloma viikko. Majoituksessa täytyisi olla minimi keittiö, sauna ja skibussi pysäkki tai hissi lähellä. 2 aikuista ja yksi lapsi. Viikko hinta ja Lomallo alennettu hinta.

9

1120

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pari sataa ja käytössä ilmainen Lomallo auto ja kuljettaja,

• Anonyymi

Oletko ostamassa koko levin vai vuokraamassa huoneistoo.

• Anonyymi

On tilaa. -10% OVH hinnasta. Ota Lomallo jäsenkortti mukaan.

• Anonyymi

Airistplla on vielä tilaa viikot 8 - 10 tonni200/ viikko. Studio huoneizto.

• Anonyymi

Onneksi olkoon Lomallo jäsenet joilla talviloma viikko 9. Saatte leviltä hyvää majoitusta -10% OVH hinnasta. Tilaa löytyy vielä hyvin. Ota mukaan Lomallo jäsenkortti ja Amexi niin saat maksettua viikon majoituksen.

• Anonyymi

Ei ole. Eikä muissakaan lapin kohteissa. Jyrki

• Anonyymi

Tuirhaa tuollaisten paska-konstaapel3eiden on pyytää enempää kuin 2 senttiä kuuksaudessa.

• Anonyymi

Hyvin oli vielä tilaa.1mh sauna parvi 4hlö.Hinta 470)€.tämä on Levin keskusta.Kyllä lomallolla löytyy.

• Anonyymi

ei ollut joulua tarjolla. kesäkuusta asti odoteltu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      66
      1877
    2. Lääkäri Ari Miettinen kuollut 50-vuotiaana

Sillähän on Youtubessa paljon videoita.
      Maailman menoa
      81
      1445
    3. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      93
      1078
    4. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      45
      874
    5. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      41
      830
    6. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      286
      828
    7. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      263
      755
    8. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      57
      738
    9. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      110
      708
    10. 39
      653
    Aihe