Nuorten miesten Kanaria

Anonyymi

Ikä jakauma krutsissa on 70 eli geriatrisesta hautaan. Bailaamista ei ole kun komeita miehiä ei tarjolla ole lainkaan. Mitä ihmettä viriili nuori mies tekisi tuollaisessa saatto hoito paikassa.

17

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu hyvä vaa jos saadaan nuorempaa porukkaa inglesiin. Tätä on odotettu ja kaivattu jo vuosia. Eläköön rakastamani jumalainen miesvartalo. Sitä kaipaa tämä poika matkoillaan.

      • Anonyymi

        Hieno aloitus. Meillä työttömillä nuorilla miehillä on varaa vaikka mihin. Kyllä Kela kustantaa. Vanhat eläkeläiset ovat vaan niin kateellisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno aloitus. Meillä työttömillä nuorilla miehillä on varaa vaikka mihin. Kyllä Kela kustantaa. Vanhat eläkeläiset ovat vaan niin kateellisia.

        Juu. Työttömänä pääsee menemään ja aina oon saanu hyvät tuet Kelalta.
        Nytkin henlentelevät yksityiskoneella jatkuvasti Inglesiin ja takaisin saadakseen nautinnon jonka tarjoaa vain Inglesin kaltainen huippusuosittu matkakohde.. vpisivathan he toki matkustaa Inglesiin jatkossakin omilla koneillaan mutta jos he valtaavat reittilennot ei mukaan mahdu kitisevä vanhuksia. Näin meno itse matkakohteessa on nautinnollisemmalta ilman tuomitsevia ja närkästyneitä katseita kuten nyt. Kyllä tämä taas tästä lähtee ja poika rakkaus jyrää.
        Vanhat on niin säälittäviä pienine eläkkeineen. Mulle ei oo koskaan duuni maistunu ja vietän luxus elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno aloitus. Meillä työttömillä nuorilla miehillä on varaa vaikka mihin. Kyllä Kela kustantaa. Vanhat eläkeläiset ovat vaan niin kateellisia.

        Minä ainakin kaipaan komeita hyvin varusteltuja miehiä napurustoon. Kun mies etsii toista miestä niin muotoseikat ovat tärkeitä. Tummilla kun kun on tunnetusti isommat wehkeet. Tervetuloa pakolaiset kanarialle. T. Uffe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ainakin kaipaan komeita hyvin varusteltuja miehiä napurustoon. Kun mies etsii toista miestä niin muotoseikat ovat tärkeitä. Tummilla kun kun on tunnetusti isommat wehkeet. Tervetuloa pakolaiset kanarialle. T. Uffe

        Muuten hyvä, mut muista ikäsi Uffe, sä et oo enää nuori. Varakkuutesi korreloi joten jää veikkonen joukkoomme.
        Vähemmistöjen asema tulee korostumaan entisestään kun väki nuorenee. Alkaakin olla jo aika päästä teistä 40 sijoista eroon. Nuoremmat matkaajat tuovat enemmän rahaa ja kaikki hyötyvät asiasta paljon. Poikarakkauden kulta aika on aluillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten hyvä, mut muista ikäsi Uffe, sä et oo enää nuori. Varakkuutesi korreloi joten jää veikkonen joukkoomme.
        Vähemmistöjen asema tulee korostumaan entisestään kun väki nuorenee. Alkaakin olla jo aika päästä teistä 40 sijoista eroon. Nuoremmat matkaajat tuovat enemmän rahaa ja kaikki hyötyvät asiasta paljon. Poikarakkauden kulta aika on aluillaan.

        Mistäkö sijoista vai sioista pitäisi päästä eroon?
        Tervesin,Mies ja mielestäsi sika?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäkö sijoista vai sioista pitäisi päästä eroon?
        Tervesin,Mies ja mielestäsi sika?

        Minun Inglesiin pakolaiset ovat tervetulleita. Vähän nuorentaa sitä geriatrista sakkia mitkä siellä majailee nykyään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäkö sijoista vai sioista pitäisi päästä eroon?
        Tervesin,Mies ja mielestäsi sika?

        Ei vaan hän ei ymmärrä sijan ja sian eroa.
        Laitetaan esimerkki: Sika voitti toiseksi tulleen sian ja pääsi juoksukilpailussa ensimmäiselle sijalle :D


      • Anonyymi

        Olen työkyvyttömyyseläkkeellä mielenterveysongelmien takia, nuorimies Uudeltamaalta. Suuntautumiseni on teihin päin. Huomasin sen kun en kyennyt tyttöystävän kanssa tekemään mitään.
        Tulen luoksenne Inglesiin. Varakas en ole, mutta eläke riittää vuokraan ja ruokaan.


    • Anonyymi

      Me ei tehdä. mitään krutsin kaltaisessa köyhien vanhojen kohteessa.
      T.Mies Keski Suomi

      • Anonyymi

        Emme tosiaan halua olla tekemisissä köyhien kanssa missään. Krutsi nyt muutenkin on no no tylsyytensä takia.


    • Anonyymi

      Älkäähän nyt pojat vaipuko synkkyyteen.
      Kyllä sieltä löytää ihania halukkaita mirkkuja vaikka kuinka paljon viikkoturistien parista. Tansseihin vaan mukaan ja mukavasti menee. Viikon - parin välein voi vaihtaa morsianta. Mikäs sen parempaa!

      • Anonyymi

        Miehiä me pojat sinne mennään ettimään. Eihän tälle ole edes vaihtoehtoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehiä me pojat sinne mennään ettimään. Eihän tälle ole edes vaihtoehtoa.

        Moni matkaa puetosta nyt tänne inglesiin missä on enemmän elämää. Täältä mies voi löytää miehen rinnalleen vaikka loppuelämäsi. Rakkaus on kaunis asia jos sen oikein oivaltaa.
        Niin tyhmää rupusakkia nuo inglesin ja puerton vanhat eläkeläiset. Ovat raataneet niska limassa yli 60 vuotiaiksi käppyröiksi. Toisin on meillä pojilla jotka osataan ottaa ilo irti elämästä komeitten nuorukaisten seurassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni matkaa puetosta nyt tänne inglesiin missä on enemmän elämää. Täältä mies voi löytää miehen rinnalleen vaikka loppuelämäsi. Rakkaus on kaunis asia jos sen oikein oivaltaa.
        Niin tyhmää rupusakkia nuo inglesin ja puerton vanhat eläkeläiset. Ovat raataneet niska limassa yli 60 vuotiaiksi käppyröiksi. Toisin on meillä pojilla jotka osataan ottaa ilo irti elämästä komeitten nuorukaisten seurassa!

        Mulla kanssa menee lujaa. Enemmän saan rahaa sossusta kuin nuo ikäloput eläkeläiset eläkkeistään.
        On asumistukea ym. kun vaan osaa hakea. Mä en oo koskaan käyny duunissa. Poikien kanssa vehtaillut 16v. alkaen. Oon huippukunnossa ja nyt on ikää 27v. Koskaan en haluu tulla vanhaks ja rumaks , niiitähän ei kattele pirukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla kanssa menee lujaa. Enemmän saan rahaa sossusta kuin nuo ikäloput eläkeläiset eläkkeistään.
        On asumistukea ym. kun vaan osaa hakea. Mä en oo koskaan käyny duunissa. Poikien kanssa vehtaillut 16v. alkaen. Oon huippukunnossa ja nyt on ikää 27v. Koskaan en haluu tulla vanhaks ja rumaks , niiitähän ei kattele pirukaan.

        tuo on miehen puhetta , tervetuloa meodän saman henkisten komeaan joukkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuo on miehen puhetta , tervetuloa meodän saman henkisten komeaan joukkoon.

        Juu pysykää mummut poissa. Saadaan nuorempia ja varakkaatmpia miehiä tilalle. Sossu kustantaa kaiken.
        Samakielto koskee ikäloppuja raihnaisia ukkoja kuin mummoja: Älkää vaivautuko saarille!
        Me rakastetaan vain komeita miesvartaloita!
        Pyörätuolivanhukset ovat kaikkein epäesteettisin näky Inglesissä ja Grutsissa. Hyi olkoon!


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4849
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4413
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2871
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1675
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1603
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe