Onko teistä kukaan hitsannut kempin/kempak invertterillä eli Kemppi 1500 Master sticillä tai kempak 1403 eli näillä 90/2000 luvun laitteilla?
Minulle tuli koekäytettynä eli uutena vuonna97 Kemppi kempak 1403 invertteri ja sillä paloi vain ok46 pienillä Virroilla eli 60/80 amppeerilla, jos yrität ok48 2mm puikkoa laittaa palamaan tuollavirralla niin heti on kiinni ja puikko punastuu.
Tästä koneesta ei kuulu invertterillä ominaista sirinää koneesta. Ok48 palaa kyllä n100 ampeerin virrallaja syttyy ok ja sauma on hyvää, onko vika minussa vai kempissä?
Naapurin kiinalainen pieni invertteri polttaa ok48 pienilläkin Virroilla ja kuuluu se tyypillinen sirinä/ulina kun kokeilin ja syttyy täysin erillalailla hyvin kuin minun koneeni.
Invertteti ongelma
Anonyymi
4
192
Vastaukset
- Anonyymi
No tietääkö kukaan?
- Anonyymi
kyllä pitäisi syttyä ja palaa emäspäällysteiset 1500 master stickillä, olen joskus 20v sitten hitsannut toisen koneella. Norm virtojen haarukassa puikon koolle. Raapaisulla sytytän puikot ja kärki kuonasta puhdas.
- Anonyymi
Kuuluuko master 150 puikko koneesta tyypillinen sirinä/ulina?
Minun 1403 ke pistä ei kuulu ja 48 ei pala kunnolla
- Anonyymi
LUULTAVASTI RIKKI, keskimäärin sen 30 A/mm puikon halkaisijassa, sillä, onko se 46 tai 48, tai vaikka mikä muu, ei pitäisi olla vaikutusta, kuinka menee 63 puikko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34286521 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12551Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692328- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161522Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91371- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181791307RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421207