Keitä nämä korona nuoret laittakaa nimet
Silittää opiskelijaa
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Suomen pitää muuttua takaisin kristilliseksi kansallisvaltioksi, jossa rajat ovat pääsääntöisesti kiinni.
- Anonyymi
Todennäköisimme duunaritason älykköperheiden vapaan kasvatuksen tuotoksia !
- Anonyymi
Ne tuskin lähtevät vaihtoon. Akateemisten jälkikasvua ja Suomi maksaa heidän terveydenhuollon!
- Anonyymi
Suomessa pitäisi olla sellaista kuin 70-luvulla Kekkosen aikana, mutta rajat vaan vieläkin tiukemmin kiinni.
- Anonyymi
Korona on levinnyt baareissa ja kuntosaleilla, mutta onneksi päättivät sitten laittaa kiinni museot ja kirjastot. Tämä varmasti auttaa tilanteeseen.
- Anonyymi
Ja edelleen ne mummon pullaouodit kiinni ja kauppakeskuksien käytävä penkit vietävä pois jottei eläkeläiset levitä koronaa
- Anonyymi
Museoissa taitaa olla kävijät vähissä, mutta kirjastoissa ihan mahdollista tarttua ja on tarttunutkin. Eihän se niin vaarallinen paikka ole kuin baarit joissa pitkään istuvat vastakkain, mutta niin levinnyt nyt virus että parempi pitää kiinni. Voisi eläkeläisille kyllä olla jonkinlainen palvelu jossa kirjoja veisivät kotiin, suojaimet päällä, muut osaa netistäkin kirjoja etsiä.
Baarien auki pitäminen on kyllä käsittämätöntä, vaikka kuinka paljon tartuntoja niistä tullut. Eri asia olisi jos oisivat Uuden-Seelannin jne. malliin viruksen pitäneet rajojen ulkopuolella, mutta kun päästivät maahan.
- Anonyymi
Ette te niitä nimiä mihinkään tarvitse.
- Anonyymi
Mitäpä tuosta enää jauhaa korona on tullut jäädäkseen uusi virus muiden joukossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä tuosta enää jauhaa korona on tullut jäädäkseen uusi virus muiden joukossa
Opiskelijat saivat juuri sitä mitä lähtivät hakemaankin. Koronan. Turha sitä on jälkeenpäin itkeä.
Maksoivat jopa siitä. Että pääsee baariin saamaan tartunnan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1392543Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3591948- 401627
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311473Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281340Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941193- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327917Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles107899Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53762