"JulkiTerhikki. Valviran ylläpitämien Sosiaali- ja terveydenhuollon ammattihenkilöiden keskusrekisterien julkinen tietopalvelu perustuu sosiaali- ja terveydenhuollon ammattihenkilöistä annettuihin lakeihin ja asetuksiin. Tietopalvelusta voit tarkistaa sosiaali- ja terveydenhuollon ammattihenkilön ammattipätevyyden."
https://julkiterhikki.valvira.fi/
Terveysalan ammattilainen vai tyhjäntoimittaja - Julkiterhikistä tarkistat
12
199
Vastaukset
- Anonyymi
Eli tuonne kun laittaa henkilön nimen niin näkee pätevyyden (tai sen puutteen siis).
Montakos vuotta sairaanhoitajaksi opiskelu yleensä muutes kestää?
T: epätietoinen - Anonyymi
Tämä onkin tärkeä! Monenmoista mummon kusettajaa ja puoskaria liikkeellä!
- Anonyymi
Narsistin pahin painajainen kun totuus selviää kaikille..
- Anonyymi
Laitoimme vaimon kanssa tähän erään irvinaaman nimen ja selvisi että ei ole mikään hoitaja laisinkaan
- Anonyymi
onks hoitajana esiintyminen rikos? tarkotan jos ei oikeesti oo mikää hoitaja mutta valehtelee kaikille.
- Anonyymi
Kyllä olisi syytä saada tuomio jos esiintyy vaikka sosiaalisessa mediassa jonain mitä ei ole.
- Anonyymi
Ompa kätevä
- Anonyymi
Huijarin kulissit kuinka kauan mahtaa pysyä pystyssä?
- Anonyymi
Kulisseja on pidettävä yllä. Valtaisa ego ja pieni elämä ovat jatkuvassa ristiriidassa ympäristön havaintojen kanssa.
- Anonyymi
Narsistit nyt valehtelevat aivan kaikesta joka kerta kun avaavat suunsa. Varsinkin saavutuksista yms. haluavat antaa kuvan menestyjästä huippuyksilöstä vaikka on luuseri, paskahousu tyhjäntoimittaja..
- Anonyymi
täällä lisää tärkeää tietoa:
https://keskustelu.suomi24.fi/terveys/henkinen-hyvinvointi-ja-mielenterveys/narsismi
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076