Mitä tälle palstalle on tapahtunut?

Anonyymi

Ennen oli mielenkiintoisiakin aloituksia, nyt lähinnä elämänkoululaisten tajunnanvirtaa ja spämmiä. Ei ole enää mitään kivaa palstaa missä puhua "naisten kesken" suomeksi.

44

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aamen. Lisäksi tahallisia toistuvia provoja ja niistä triggeröitymistä. Ihmettelen välillä itseäni, miksi käyn täällä, mutta kun ei oikein ole muutakaan.

      Vai olisiko? Onnistuiskohan siirtyminen vaikka ranneliikkeen naisten palstalle? Nythän siellä ei ole kuin vanhoja seuranhakuilmoituksia.

      • Montakos ketjua se Amicitia ompi tänne tehny? Eikös sillä tavalla järkeviä alotuksia tekemällä vois koittaa saaha sitä järkevää keskustelua aikasiks? Mie sulle yhessä vaiheessa niistä solmuistakin (jotka myös ite mainitsit) vinkkasin, jotta jos niistä sitten vaikka jotakin jutun juurta sais...
        Palstan vaihtokaan kun ei kauheasti auta, jos kukaan ei pukaha mittään eikä keskustelua alota.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Montakos ketjua se Amicitia ompi tänne tehny? Eikös sillä tavalla järkeviä alotuksia tekemällä vois koittaa saaha sitä järkevää keskustelua aikasiks? Mie sulle yhessä vaiheessa niistä solmuistakin (jotka myös ite mainitsit) vinkkasin, jotta jos niistä sitten vaikka jotakin jutun juurta sais...
        Palstan vaihtokaan kun ei kauheasti auta, jos kukaan ei pukaha mittään eikä keskustelua alota.

        Pari. Ollaan sillä tavalla eri linjoilla, että mun mielestä olisi parempi lisätä laatua kuin määrää. Lisäämällä määrää tuotetaan lisää spämmiä, johon kyllä kaikella ystävyydellä luokittelen osan sinunkin aloituksistasi.

        Laadukas ketju on mielestäni juuri tällainen kuin tämä nyt. Ensin on asia, josta tehdään kiinnostava aloitus, joka koskettaa useita palstalaisia ja siten kirvoittaa keskustelua ja erilaisia näkökulmia.

        Minusta parempi keino hillitä provoja ja tajunnanvirta-aloituksia on olla vastaamatta niihin. Triggeröityminen esim toistuvista ikäeroprovoista tai miesten huuteluista lyö vaan vettä myllyyn.


      • Anonyymi
        Amicitia_Pura kirjoitti:

        Pari. Ollaan sillä tavalla eri linjoilla, että mun mielestä olisi parempi lisätä laatua kuin määrää. Lisäämällä määrää tuotetaan lisää spämmiä, johon kyllä kaikella ystävyydellä luokittelen osan sinunkin aloituksistasi.

        Laadukas ketju on mielestäni juuri tällainen kuin tämä nyt. Ensin on asia, josta tehdään kiinnostava aloitus, joka koskettaa useita palstalaisia ja siten kirvoittaa keskustelua ja erilaisia näkökulmia.

        Minusta parempi keino hillitä provoja ja tajunnanvirta-aloituksia on olla vastaamatta niihin. Triggeröityminen esim toistuvista ikäeroprovoista tai miesten huuteluista lyö vaan vettä myllyyn.

        Se on juuri näin. Niin kauan kuin tuolle spämmääjälle vastataan, se vaan jatkuu.
        Asiallista keskustelua kiitos.
        Niille hölöpölö-ketjuille voi tosiaan tehdä erillisen otsikon kun joskus ollutkin.


      • Amicitia_Pura kirjoitti:

        Pari. Ollaan sillä tavalla eri linjoilla, että mun mielestä olisi parempi lisätä laatua kuin määrää. Lisäämällä määrää tuotetaan lisää spämmiä, johon kyllä kaikella ystävyydellä luokittelen osan sinunkin aloituksistasi.

        Laadukas ketju on mielestäni juuri tällainen kuin tämä nyt. Ensin on asia, josta tehdään kiinnostava aloitus, joka koskettaa useita palstalaisia ja siten kirvoittaa keskustelua ja erilaisia näkökulmia.

        Minusta parempi keino hillitä provoja ja tajunnanvirta-aloituksia on olla vastaamatta niihin. Triggeröityminen esim toistuvista ikäeroprovoista tai miesten huuteluista lyö vaan vettä myllyyn.

        Takasin antaminen ei oo koskaan ollu mulle helppoa, vaikka oon kyllä sitäkin yrittäny viime aikoina harjotella. Vaan kun en tuota edelleenkään ossaa, niin oon sitten koittanu pitää kiinni ainakin siitä, jotten vastaisi aivan samalla mitalla takasin, vaikka mieli tekiskin. Niinhän nuo tosiaan sanovat, jotta laatu korvaa määrän ja näin varmasti monessa asiassa onkin. Oma ajatus on ollu lähinnä siinä, että olis erikseen nämä höpinäpoksit ja sitten yritettäs pittää "asiaketjut" otsikon aiheessa. Vaan eipä tuo niin helppoa ole.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Takasin antaminen ei oo koskaan ollu mulle helppoa, vaikka oon kyllä sitäkin yrittäny viime aikoina harjotella. Vaan kun en tuota edelleenkään ossaa, niin oon sitten koittanu pitää kiinni ainakin siitä, jotten vastaisi aivan samalla mitalla takasin, vaikka mieli tekiskin. Niinhän nuo tosiaan sanovat, jotta laatu korvaa määrän ja näin varmasti monessa asiassa onkin. Oma ajatus on ollu lähinnä siinä, että olis erikseen nämä höpinäpoksit ja sitten yritettäs pittää "asiaketjut" otsikon aiheessa. Vaan eipä tuo niin helppoa ole.

        No niin, voi kele. Tarkotus oli sanoa, jotta mie en yleensä oo osannu olla vastaamati eli jättää antamatta takasi jos sanoilla viskotaan. Yritän siis kuitenkin pittää sillä tavalla ne tavat, jotta ei ihan huonoiksi tavoiksi menis...


      • Anonyymi
        Amicitia_Pura kirjoitti:

        Pari. Ollaan sillä tavalla eri linjoilla, että mun mielestä olisi parempi lisätä laatua kuin määrää. Lisäämällä määrää tuotetaan lisää spämmiä, johon kyllä kaikella ystävyydellä luokittelen osan sinunkin aloituksistasi.

        Laadukas ketju on mielestäni juuri tällainen kuin tämä nyt. Ensin on asia, josta tehdään kiinnostava aloitus, joka koskettaa useita palstalaisia ja siten kirvoittaa keskustelua ja erilaisia näkökulmia.

        Minusta parempi keino hillitä provoja ja tajunnanvirta-aloituksia on olla vastaamatta niihin. Triggeröityminen esim toistuvista ikäeroprovoista tai miesten huuteluista lyö vaan vettä myllyyn.

        Varmaan parempi duuni toi siivous sulle.. Saisit siivota sotkuja aamusta yöhön, 7 päivänä viikossa. Saisit muutakin ajateltavaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan parempi duuni toi siivous sulle.. Saisit siivota sotkuja aamusta yöhön, 7 päivänä viikossa. Saisit muutakin ajateltavaa.

        Mitäs sä luulet mun nyt tekevän työkseni?
        #vastaanspämmiinjaolentietoinensiitä


    • Samaa ihmettelen. Olis rakentavaa keskustella asiallisesti ja toisia ihmisiä kunnioittaen. Nykyään ihan älyttömiä aloituksia, trolleja ja toisten nälvimistä, eikä oikein mistään voi keskustella asiallisesti.

      • Niinku tuossa muillekin mainihin, niin ensin tarttis "rakentaa" ne järkevät ketjut ja sitten koittaa keskustella niijen sisällä asiallisesti 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Niinku tuossa muillekin mainihin, niin ensin tarttis "rakentaa" ne järkevät ketjut ja sitten koittaa keskustella niijen sisällä asiallisesti 😉

        Siellä järkevienkin aloitusten sisällä saattaa tulla hirveet määrät jotain ihan älyvapaata ja psykoottista kommenttia niin paljon sekaan, että keskustelua ei pysty oikeasti enää seuraamaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siellä järkevienkin aloitusten sisällä saattaa tulla hirveet määrät jotain ihan älyvapaata ja psykoottista kommenttia niin paljon sekaan, että keskustelua ei pysty oikeasti enää seuraamaan.

        Tämä on kyllä totta, vaan kuinkas tuon estäs.


    • Anonyymi

      Perustetaan joku asiallinen palsta! Ja kiitos tästä aloituksesta. Olen voinut pahoin näitä aloituksia seuratessa. Esim joku munfoorumi, jonne pitäisi kirjautua omalla nimimerkillä?

      • Anonyymi

        Ihan samoin olen kokenut nämä kirjoitukset. Täällä on ihan tuulen heittämiä juttuja enimmäkseen, eikä mitään järkevää keskustelua. En vaan ymmärrä noita tyhjän haikailemisia jonkin perään ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samoin olen kokenut nämä kirjoitukset. Täällä on ihan tuulen heittämiä juttuja enimmäkseen, eikä mitään järkevää keskustelua. En vaan ymmärrä noita tyhjän haikailemisia jonkin perään ym.

        No ei mua ne haikailut haittaa. Tänne saa purkaa tuntojaan niin halutessaan. Mutta ne spämmit ja tuhannet yhden ja saman tekijän aloittamat aloitukset. Siis niin että koko etusivu täyttyy hänen tekemistä aloituksista. Ne tässä häiritsee. Ei ne haikailut. Herran tähden.


    • Siitä vaan hyviä aloituksia kehiin ja hieman vähemmän ainaista valitusta aiheesta, kuinka palsta ompi prsiillään ja sitä sun tätä 😉 Kyllä ne tajunnanvirta aloitukset ja spämmitkin saa sitten tipauteltua, ainakin alemmaks. Täällä kyllä helposti mennee hyvätkin ketjut "pilalle" kun tarina lähtee sivuraiteille ja myönnän, tässä olen itekin osani tehny. Alusta pitäen oon ollu myös sitä mieltä, jottei tämä anonyymi uudistus menny aivan putkeen, eikä tekoällikään näytä toimivan toivotunlaisesti eikä loogisesti.

      • Anonyymi

        Ei kauheasti innosta tehdä aloituksia kun keskustelu hukkuu sinne tajunnanvirtapläjäysten ja trollien mereen. Olen miettinyt käykö täällä palstalla enää järkeviä ihmisiä lukemassakaan, ilmeisesti käy.

        -ap


      • Anonyymi

        Samaa mieltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kauheasti innosta tehdä aloituksia kun keskustelu hukkuu sinne tajunnanvirtapläjäysten ja trollien mereen. Olen miettinyt käykö täällä palstalla enää järkeviä ihmisiä lukemassakaan, ilmeisesti käy.

        -ap

        No juu, ymmärrän kyllä tuon ettei paljon hotsita ketjua tehhä, mutta muuttuuko asiat mihkään jos ei niille mitään tee. Eikös sitä vois koittaa nyt (vastavuorosesti) hukuttaa trollit niillä järkevillä alotuksilla 😉 Vaan mikäpä mie olen toisaalta sanomaan tai neuvomaan (saamaton olen monessa asiassa) kun en oo itekään ketjuja enää tänne viittiny tehhä. Jossain kohtia tein useammankin (myös muita kuin höpinäketjuja), mutta siitäkin tuli sitten huutoa, kun tein kuulema liian monta ja liian usein 😅


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No juu, ymmärrän kyllä tuon ettei paljon hotsita ketjua tehhä, mutta muuttuuko asiat mihkään jos ei niille mitään tee. Eikös sitä vois koittaa nyt (vastavuorosesti) hukuttaa trollit niillä järkevillä alotuksilla 😉 Vaan mikäpä mie olen toisaalta sanomaan tai neuvomaan (saamaton olen monessa asiassa) kun en oo itekään ketjuja enää tänne viittiny tehhä. Jossain kohtia tein useammankin (myös muita kuin höpinäketjuja), mutta siitäkin tuli sitten huutoa, kun tein kuulema liian monta ja liian usein 😅

        Minä olen tykännyt ketjuistasi. Tee vaan lisää 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen tykännyt ketjuistasi. Tee vaan lisää 😊

        Juu mä oon kans tykännyt. Tee vain. 👏


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu mä oon kans tykännyt. Tee vain. 👏

        Oiskohan se nyt jonkun toisen vuoro, vaikkapa sun taikka edellisen 😉 Mulla ei ole nyt tällä hetkellä mielen eikä kielenkään päällä mittään aihetta. Mielelläni kyllä osallistusin keskusteluun, jos joku sais laitettua ketjuja pystyyn ja mikäli aihe jollain tavalla ihteä koskettaa. Vaikka oon mie tainnu monesti osallistua muutenkin tai huuvella välliin, mutta tuosta jälkimmäisestä tavasta ainaki olis ehkä hyvä opetella pois 😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Oiskohan se nyt jonkun toisen vuoro, vaikkapa sun taikka edellisen 😉 Mulla ei ole nyt tällä hetkellä mielen eikä kielenkään päällä mittään aihetta. Mielelläni kyllä osallistusin keskusteluun, jos joku sais laitettua ketjuja pystyyn ja mikäli aihe jollain tavalla ihteä koskettaa. Vaikka oon mie tainnu monesti osallistua muutenkin tai huuvella välliin, mutta tuosta jälkimmäisestä tavasta ainaki olis ehkä hyvä opetella pois 😉

        Sinun jutut on hauskoja ja jatka samalla tyylillä👍


      • Pioni717 kirjoitti:

        Sinun jutut on hauskoja ja jatka samalla tyylillä👍

        Muuta tyyliä en osaa eli jos meinaa jatkaa, niin tällä pittää mennä.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Muuta tyyliä en osaa eli jos meinaa jatkaa, niin tällä pittää mennä.

        Minäkin pidän tyylistäsi, oonhan sua täällä aika paljon, ellen nyt aivan liikaakin seuraillut ja joidenkin mielestä myös tykkäillyt ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin pidän tyylistäsi, oonhan sua täällä aika paljon, ellen nyt aivan liikaakin seuraillut ja joidenkin mielestä myös tykkäillyt ;)

        "Näiden todistajien läsnä ollessa" mie totean Sulle, jotta olen miekin tuota aikanaan joittenkin kohalla tehny, vaan nytten kun on melekeen pelkkiä anonyymejä, se onneks on kutakuinkin mahotonta 😅😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        "Näiden todistajien läsnä ollessa" mie totean Sulle, jotta olen miekin tuota aikanaan joittenkin kohalla tehny, vaan nytten kun on melekeen pelkkiä anonyymejä, se onneks on kutakuinkin mahotonta 😅😉

        Voi mun polvet ja nuo sanat 😍 Miten nuo sanat nyt tuntuvat, kun en ole niihin koskaan aiemmin mitään yhteyttä tuntenut? Hän saa elämän tuntumaan siltä, kuin sen kuuluu tuntua, huumaavan ihanalta ❤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi mun polvet ja nuo sanat 😍 Miten nuo sanat nyt tuntuvat, kun en ole niihin koskaan aiemmin mitään yhteyttä tuntenut? Hän saa elämän tuntumaan siltä, kuin sen kuuluu tuntua, huumaavan ihanalta ❤

        Mikäpä se sun polvissasi ompi? Mulla on nykysellään jaloissa jo pientä kremppaa. Tuota on tullut liikuntaharrasteiden kuin myös pienten tapaturmien myötä. Tasasta ja mäkkee voipi mennä viä kävellen kuten ennenkin, mutta ihan samalla lailla ei voi remuta kuin aikanaan 😅
        ja liikuntalajitkin on pitäny vaihtaa vähän kevyempiin.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mikäpä se sun polvissasi ompi? Mulla on nykysellään jaloissa jo pientä kremppaa. Tuota on tullut liikuntaharrasteiden kuin myös pienten tapaturmien myötä. Tasasta ja mäkkee voipi mennä viä kävellen kuten ennenkin, mutta ihan samalla lailla ei voi remuta kuin aikanaan 😅
        ja liikuntalajitkin on pitäny vaihtaa vähän kevyempiin.

        No mun polvia vaivaa vain rakkaus ❤


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mun polvia vaivaa vain rakkaus ❤

        Se ei ole paha vaiva ollenkaan 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mikäpä se sun polvissasi ompi? Mulla on nykysellään jaloissa jo pientä kremppaa. Tuota on tullut liikuntaharrasteiden kuin myös pienten tapaturmien myötä. Tasasta ja mäkkee voipi mennä viä kävellen kuten ennenkin, mutta ihan samalla lailla ei voi remuta kuin aikanaan 😅
        ja liikuntalajitkin on pitäny vaihtaa vähän kevyempiin.

        Mites sitä työnantaja kuvittelee työntekijännpystyvän edes istumatyöhön jos jalat on niin pskana ettei istumaankaan pysty..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mites sitä työnantaja kuvittelee työntekijännpystyvän edes istumatyöhön jos jalat on niin pskana ettei istumaankaan pysty..

        Istumatyössä ei tartte priimoja jalkoja. Himputinhyvät perslihakset kyllä ja mielellään myös toimivan yläpään 😅 Nyt moikka, niinku tuolla toisessa ketjussa jo toivottelin!


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Istumatyössä ei tartte priimoja jalkoja. Himputinhyvät perslihakset kyllä ja mielellään myös toimivan yläpään 😅 Nyt moikka, niinku tuolla toisessa ketjussa jo toivottelin!

        Yläpää ei toimi jos ei alapääkään. Perslihaksia ei ole jos ei ole liikuntaakaan. Jos lopetat kokonaan liikunnan ja jätät itsesi retuperälle et edes kykene istumaan plus saat istuessasi tuntitolkulla jalkaasi veritulpan. Ilman liikuntaa et edes pääse kömpimään tuolin päälle kun jalat halvaantuu.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Se ei ole paha vaiva ollenkaan 😉

        Ylipainoisella helpommin polvet alkaa reistailemaan. Aivotoimintakaan ei kulje normaalisti jos on liian korkea verensokeri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylipainoisella helpommin polvet alkaa reistailemaan. Aivotoimintakaan ei kulje normaalisti jos on liian korkea verensokeri.

        Ja myös toisinpäin. Alapää ei toimi jos ei yläpääkään. Lisäksi kuset ja paskot allesi jos ei alapään lihaksistoa ole liikuteltu tarpeeksi.


    • Anonyymi

      Tämäkin kommenttiketju hyvä esimerkki ilmiöstä jota kuvasin... Huoh ei jaksa kahlata läpi.
      T. Ap

      • Joo, sori ainakin omalta osaltani! Kuten tuolla ylempänä kirjoitin, niin en oikein osaa olla vastaamattakaan...


      • Anonyymi

        Niimpä. Jollain on vissiin liian köyhä elämä. Menee maku koko palstaan näiden elämänkoululaisten takia.


      • Anonyymi

        Jep. Pitkästä aikaa kävin katsomassa ja sama meininki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä. Jollain on vissiin liian köyhä elämä. Menee maku koko palstaan näiden elämänkoululaisten takia.

        Näyttää olevan firaabelihommat käynnissä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää olevan firaabelihommat käynnissä..

        Menisi vaan ”oikeisiin töihin” kuten siivoamaan eikä kirjoittelisi näitä hämärähommia lahjusrahoilla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menisi vaan ”oikeisiin töihin” kuten siivoamaan eikä kirjoittelisi näitä hämärähommia lahjusrahoilla..

        Onneksi oon välistä kiireinen järjestäessäni elämää, etten joka kommenttiin ehdi hermostumaan.. Vastailla voisin kyllä ahkerammin, ettei täällä revitä pelihousuja ;)


    • Anonyymi

      Tämä poikkeusaika ajanut monen jo ennestäänkin oireilevan nyt psykoosin partaalle

      • Anonyymi

        Vain otettu lääke auttaa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6283
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4016
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2436
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1423
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe