Suloisia ääniä koulun vessassa

Avainsanat: naisten kesken, ei yhdyntää, yhdessä masturbointi, koulussa, nainen kertojana, pitkähkö tarina, tuntematon

---

Herätyskellon ääneen herääminen on aina yhtä tuskaa, varsinkin kun syvästä unesta säpsähtäen herääminen saa usein pienen kiukun pintaan. Tänä aamuna tuon ikävän tunteen kuitenkin syrjäyttää ilo, kun syy normaalia aikaisemmalle herätykselle muistuu mieleen. Tiesin jo eilen, että tänä aamuna olen yksin kotona, ja se on harvinaista herkkua vanhemmilla asuessani. Edellisestä omasta hetkestä onkin jo melkein kaksi kuukautta, ja vaikka kuinka jännittävää on aina itsensä kanssa leikitellä muilta salassa, niin kyllä sitä omaa aikaa ja vapautta on aina kova ikävä. Sellaista omaa aikaa, jossa voit nauttia kaikessa rauhassa omasta kehosta, ilman, että joutuu estelemään omia äännähdyksiään ja kiemurteluaan. Lämpöinen peitto tuntuu miellyttävältä alastonta kehoa vasten, varsinkin kun kyljelleni kääntyessäni se pusertuu tiukasti reisieni väliin. Puristan jaloillani peittoa tiukemmin häpykumpuani vasten samalla kun haukottelen ja hieron unihiekat pois silmistäni. Haukotus muuntuu pieneksi ”mmmh”-ääneksi mukavan olon ottaessa vallan kehostani. Liikuttelen itseäni lähes huomaamattoman pienellä liikkeellä sänkyä ja peittoa vasten, pieni hymy nousee kasvoilleni.
Alaston kumpuni liikkuu ikään kuin silittäen kankaan pintaa ja huomaan kuinka tänä aamuna halu kosketukselle onkin huomattavan suuri. Olinkohan nähnyt tuhmia unia? Ajatuksiini nousee useita eri seksiskenaarioita, eri ihmisten kanssa, eri paikoissa. En saa kiinni yhdestä tietystä ajatuksesta, vaan mielikuvat välähtävät ummistetuilla silmäluomillani vain hetken kerrallaan, aina siirtyen seuraavaan. Suudelma niskalla, lämpöiset kädet sisäreidellä, kuiskaus korvassa, kieli klitoriksella – oih. Saan hetkeksi kiinni yhdestä ajatuksesta, ajatuksesta, jossa joku sormillaan kiusoittelee vakoni reunuksia ja suutelee himokkaasti rintojani. Liikuttelen kehoani kyljelläni ollessa eteen ja taas taakse, peittoa vasten. Pehmeän kankaan kosketus jalkovälissäni saa hengityksen raskaammaksi. Asetan toisen käteni rintani päälle, ja hellästi sivelen nänniäni, joka pikaisesta herätyksestä huolimatta on jo mukana tilanteessa. Siirrän peiton pois rintakehäni päältä ja peiton alla lämmennyt iho nousee kananlihalle viileän huoneilman osuessa siihen. Nännini nöpöttävät rajusti. Pehmeä käsi lepää kimmoisan rinnan päällä, joka on kylkiasennostani johtuen muotoutunut hiukan kyyneleen muotoiseksi. Painan kämmenen voimakkaammin rintaani vasten, jättäen nännini kahden sormen väliin ja tunnen kuinka mielihyvä valtaa koko kehon. Sormet hyväilevät pyöreältä tuntuvaa nänniä välissään ja huomaan kuinka hengitykseni raskaantuu. Jalkovälissäni edelleen olevan peiton pinta muuttuu lämpöisestä kuumemmaksi ja joudun nykimään sen pois, jotten sotkisi sitä kosteuteni kasvaessa. Käännyn selälleni ja hengitystä pidättäen siirrän sormeni klitorikseni reunalle. Yllätyn, kun iho tuntuu edelleen kuivalta, kosteuteni ei olekaan vielä kastellut koko häpyaluettani. Sivelen hellästi sormenpäälläni kuivan klitoriksen reunaa, hiukan jo himosta huohottaen. Malttamattomana siirryn kosketuksellani alemmas, jossa vastaantuleva kosteus liukastaa sormeni nopeasti. Liukas sormen liike ihoani vasten saa hennon punan nousemaan kasvoilleni, jokin siinä märkyydessä kiihottaa aivan älyttömästi. Siirrän sormen takaisin klitorikseni reunalle ja kiusoittelevasti liikutellen itseäni kättäni vasten. Välillä liu’utan sormeani pitkin vakoa peppureikääni kohden, vain palatakseni hyväilemään herkäksi paisuneen klitorikseni ympäristöä. Toinen sormeni uppoutuu kosteuteen ja niiden muodostaman V-asennon väliin jäänyt klitorikseni jo anelee tulla kunnolla kosketuksi.

Sormien puristuessa yhteen huomaan huokauksen jo muodostuneen huuliltani, joka kuitenkin karkaa yhtä nopeasti kuin se syntyi. Kuulen etuoven käyvän. Paniikin vallassa käännyn nopeasti takaisin kyljelleni, klitoris yhä sormien välissä, puristuksissa reisieni välissä. Yritän tasata hengitykseni. Vakoni sykkii kovaa sormeani vasten ja tilanne on mahdottoman jännittävä. Pelkään päästäväni äännähdyksen, jos liikahdan. Hengitykseni on liian raskas, puristan silmiäni tiukemmin kiinni. Keskity.
"Heii, onko ketään kotonaa?", äitini huutaa eteisestä ja avaa huoneeni oven.
"Hei herätys, eikös sun pitäs olla jo ylhäällä". Vastaan kysymykseen epämääräisellä mutinalla ja kiskaisen nopeasti sormeni pois haaravälistäni, samalla haukotellen, jotta mahdollinen kiihkon ääni jäisi huomaamatta. Tivailen, miksi hän on jo kotona ja hän selittää vastaukseksi jotain mistä puolet menee minulta ymmärtämisen ja kiinnostuksen ulkopuolelle. Levoton tunne valtaa minut päästä varpaisiin ja huomaan ärsyyntyneeni tilanteeseen. Nousen sängystä ylös ja kiiruhdan nopeasti vessaan yhä kosteana kiiltävän pilluni kanssa. Käyn vessassa, suihkussa ja laitan itseni valmiiksi koulua varten.

(jatkuu kommenteissa...)

13

5674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koulupäivän ensimmäiset tunnit olivat täyttä tuskaa, sillä tyydyttämätön vakoni suorastaa huokaa kosketusta. Nyt on jo kolmas tunti menossa, ja panetus on yksinkertaisesti sietämätön - onneksi kohta on ruokailu, johon en tietysti ole menossa. Minulla on jotain aivan muuta mielessä. Paine ja malttamattomuus kasvaa tunti tunnilta, enkä voi olla pitämättä jalkojani paikallaan, vaan kiusaan pienillä liikkeillä itseäni. Liikuttelen itseäni penkkiä vasten hennosti, mahdollisimman huomaamattomasti, jottei luokkalaiseni huomaisi tekemisiäni. En tiedä onko tuntemukseni enää edes normaalia, en ole keskittynyt opetukseen pätkääkään. Mielessä pyörii vain ne useat tavat, joilla saisin naiselliset haluni tyydytettyä. Kun opettaja vihdoin ilmoittaa tunnin päättyneen ja ruokatunnin alkaneeksi, nousen pikaisesti ylös ja olen jo ensimmäisenä säntäämässä ulos luokasta. Suunnistan koulurakennuksen reunalla olevalle rappukäytävälle ja kävelen ripeästi yhdet rappuset ylös ja menen suoraan pieneen, hiukan syrjäisempään naisten vessaan, jossa on kaksi koppia. Lähes vuorotellen olen näissä kopeissa jo useammat orgasmit opiskelujeni aikana saanut. Pyrähdän ovesta sisään, ja pesen käteni lämpöisellä vedellä ja saippualla ja astun wc-koppiin. Jo pelkkä ajatus sormestani helmeilevässä pillussani saa minut haukkomaan henkeä. Vedän farkkuni ja hiukan kostuneet alushousuni alas maahan. Kostea kiiman helmi kiiluu tummilla alushousuillani lattialla. Aamun tapahtumat ja tunteja kestänyt odottelu ja itseni kiusaaminen on saanut minut malttamattomaksi ja normaalista poiketen tavoitteenani on vain laueta mahdollisimman nopeasti. Asetan sormen tukevasti klitoriksen päälle, silmäni ummistuvat automaattisesti ja huuliltani pääsee hiljainen huokaus. Tällä kertaa kosteus on jo heti kosketettavissa. Hieron itseäni voimakkaasti, nopein, melkein hätäisin liikkein. Ja voi luoja kuinka hyvältä se tuntukaan, mieli tekee niin kovasti laueta jo parin ensimmäisen liikkeen jälkeen, ja tiedän sen olevan helpostikin mahdollista. Jostain kuitenkin löydän itsehillinnän murusen ja päätän sittenkin nauttia hetkestä edes hiukan pidemmän aikaa. Jätän sormeni paikoilleen klitoriksen päälle. Rauhaton hengitykseni ei meinaa rauhoittua lainkaan.
      Nostan toisella kädellä paitani rintojeni päälle ja lasken toisen rintani ulos liivien kupista. Sormeni löytävät kovettuneen nännin saman tien ja mielihyvä saa minut jälleen voihkaisemaan hellästi. Pyörittelen nänniä kahden sormen välissä, voimakkain, pyörivin liikkein ja liikutan lantiotani paikallaan olevaa kättäni vasten. Hengitykseni kiihtyy nopeasti ja kuulen kuinka sormeani vasten liukuva pilluni saa aikaan kiihottavan litinän. Voi luoja kuinka märkä olen. Lantioni liike nopeutuu, kunnes huohotukseni kasvaa pieneksi voihkinnaksi ja päätän jälleen olla antamatta itselleni lupaa tulla. Pysähdyn hetkeksi ja annan kiihkosta tärisevän käteni levätä rauhallisesti rintani päällä. Hengityksen hiukan tasaannuttua painan liukkaan sormeni klitorikseni vierelle ja hyväilen hellästi klitoriksen reunaa puolelta toiselle liikkuen. Osun vahingossa klitoriksen kärkeen ja hengitykseni värähtää yllättyneeksi voihkaisuksi. Kuulen, kuinka sen himokas sointu kaikuu pienessä wc-kopissa. Huoneessa kaikuvan voihkauksen peittää jälleen uusi voihkaisu ja sydämeni kiepsahtaa ympäri - tämä voihkaisu ei kuulu minulle! Jähmetyn paikoilleni ja painan automaattisesti reiteni kiinni toisiinsa. Puna nousee salamana kasvoille ja yritän rauhoittaa hengitykseni. Kuuntelen hiljaisena toisesta kopista kuuluvaa huohotusta ja tunnen, kuinka alavatsaani nousee perhosia. Huohotus rikkoontuu kerran voihkaisuksi ja palautuu jälleen rauhallisemmaksi hengitykseksi. Jännitys tuntuu reisieni puristuksena kättäni vasten. On hiljaista.

    • Säpsähdän hiukan, kun viereisestä kopista kuuluu sievä, rauhallinen naisen ääni.
      "Miksi ihmeessä neiti lopetti?". En saa sanaakaan suustani, pala nousee kurkkuuni ja mutisen vain sanojen alkuja hiljaisesti huulillani. Toisen kopin mysteerinen ääni rikkoo epävarman vastaukseni.
      "Kuulosti aika kiihkeelle tuo sun touhus, taidat olla aika märkänä, kuulen tänne saakka". Naisen ääni saa kylmät väreet kulkemaan pitkin kehoani, ja saan kerättyä itseäni hiukan kasaan:
      "Mä en.. mä en tienny et täällä on muita". Aikaisemmin matalampi ääni muuttuu hiukan korkeammaksi hänen luodessaan naurahduksen, joka hiukan lievittää jännitystäni. Sormi edelleen jalkovälissäni tuijotan edessäni olevaa kopin ovea, sydän hakkaa rinnassa. Ääni kantautuu jälleen pienessä huoneessa:
      ”Mutta eikös aina kaksin ole kivempi?”. Mysteerinaisen äänessä on tahdikasta viekkautta. Huomaan kroppani rentoutuneen tilanteeseen hiukan ja saan suuni avattua itsevarmemmin kuin aikaisemmin:
      ”Niinhän se kyllä on, mä en ikävä kyllä aikaisemmin tajunnut kuunnella sua pahemmin… ootkos sä märkänä?”. Suora kysymykseni yllättää jopa itseni ja tunnen punastumisen aiheuttaman lämmön poskillani. Odottava tunnelma tuntuu potkivan sydäntäni mahalaukkuun ja huomaan olevani hengittämättä. Pieni hetken hiljaisuus rikkoontuu, kun kuulen kuinka naisen sormet uppoutuvat sisälle hänen vakonsa uumeniin, aiheuttaen ihanan kiihottavaa, vaimeaa lotinaa, pienen huokaisun ja jälleen vallitsevan hiljaisuuden.
      "Kuulitko?". Naisen hento, hitusen tärisevä ääni kantautuu jälleen koppiini. Olen aina ollut epävarma seksuaalisuudestani, mutta nyt huomaan kiihottuvani aivan tajuttomasti tuon vieraan naisen tekemisistä viereisessä wc-kopissa. Nielaisen aikaisemmin kurkkuuni nousseen palasen tunteen ja päätän nauttia tästä uskomattomasta tilanteesta täysin rinnoin.
      "Kyllä mä kuulin, aika selvästi. Taitaa tuntua aika hyvältä...". Mysteerinen nainen vastaa hiljaisella huohottavalla äänellä positiivisesti.

    • MissMiralie

      Tilanne muuttuu ratkaisevasti, kun nainen aloittaa leikittelevän keskustelun;
      "Mä haluun... et sä kuvittelet pehmeen suudelman sun sisäreidellä. Ja sit mun kielen niiden huulien tilalle, ja kuinka mä liu’uttaisin sitä sun iholla, koko ajan lähemmäs sun pillua, välillä suudellen…". Avaan aikaisemmin lukkiutuneet sääreni ja vapautan edelleen puristuksissa olleen käteni siirtymään sisäreidelleni. Pyörittelen sormenpäälläni ihoani ja tärisen jännityksestä ja himosta. Huokaisen ja vastaan naisen leikkiin edelleen hiukan jännittyneellä äänellä;
      "Mun sormet leikittelee sun häpyhuulillas ja toisella kädellä etsin sun rinnan. Upotan sun nännin mun huulille". Kuulen, kuinka viereisestä kopista kuuluu hiukan kahinaa, ja oletettavasti olkapää osuu hipaisten kopin seinään. Pieni huokaus. Kuuntelen, kuinka omat voihkaisuni tukeutuvat viereisen kopin naisen huokauksiin. Hetken sanaton hiljaisuus rikkoutuu käskyyn:
      ”Kosketa sun rintoja… Ja mä haluun et sä upotat sun sormen sun klitalle. Mä haluun et sä voihkit sun kosketukselle. Mmmh, mä haluun kuulla kun sä tuut.”
      ”Mmmm-hh.” Tuskin saan sanoja suustani, tarraan jo esillä olevaan rintaani kiinni ja upotan sormeni pehmeän ihoon. Sormi klitoriksellani tuntuu mielettömälle, voihkaisu karkaa huuliltani lähes huomaamattomasti. Keskityn hetken tarkemmin kuuntelemaan naapurikopista kantautuvia ääniä ja äännähdyksiä. Kuinka kiihottavaa voikaan olla kuunnella toisen naisen voihkintaa. Ja tämän naisen voihkinta on täynnä kiihkoa. Nautin jokaisesta pienestäkin soinnusta. Yhä voimakkaammin klitoriksellani pyörivä sormi pakottaa minutkin jälleen yhtymään naisen voihkintaan. Tilanteen jännitys, malttamattomuus ja kiima saa pian kehoni aaltoilemaan tavalla, jonka tiedän viestittävän vain yhdestä asiasta. Aivan liian pian saapuvasta asiasta. Pysäytän jälleen sormeni, jättäen itseni jälleen purkautumisen reunalle. Sanojen muodostaminen tuntuu vaikealle:
      ”Mä en kestä tätä… Mä en… Mä tuun kohta jollen lopeta”.
      ”Sä et saa lopettaa! Anna mennä, mä haluun et sä tuut!”. Painan jälleen sormeni tukevasti klitorikselleni, vain muutaman sekunnin sitä hieroen hitaasti. Sisällä polttava himo ja huoneessa kaikuvat voihkinnat saavat liikkeeni nopeutumaan ja tunnen kiihkon jokaisessa vartaloni kohdassa. Kuulen kuinka vaikeasti tuo tuntematon nainen saa muutettua voihkaisut sanoiksi:
      "Mä niin haluisin maistaa sua, mä haluun saada sut tulemaan". Pelkkä ajatus tuon mysteerisen naisen kielestä pillussani saa selkäni kaarelle. Sanoja on vaikea löytää, ja sitäkin vaikeampi sanoa ääneen:
      ”Mäkin haluun… Mä haluun…”. Sanat unohtuvat huulilleni, tihenevien voihkaisuideni alle. Kuulen yhä naisen voihkinnan omani rinnalla ja hieron klitoristani yhä kovempaa ja kovempaa. Huomaan myös naisen tahdin koventuneen, äänemme sulautuvat yhdeksi nautinnon sinfoniaksi. Lantioni liikkuu kiihkon vallassa edestakaisin klitorista hierovaa sormeani vasten. Koko kehoni lainehtii sormieni tahtiin. En tahdo saada enää selvää korviini kantautuvista sanoista.
      "Mä… sormet… sisälle… ahhh". Liu’utan nimettömän ja keskisormen jo hiukan sykkivän uumani reunalle ja ilman mitään enempää kiusoitellen, työnnyn aivan pohjaan saakka, hiukan koukistaen sormiani.
      ”Mmmm-mmh…”. Tunnen kuinka nuo kaksi sormea täyttävät minut miellyttävästi ja käännän peukalon klitorikselleni. Ajatuksissani ei ole yhtään skenaariota, ei kasvoja, ei tekoja. On vain korviini kantautuva ääni, joka saa kroppani keinumaan kättäni vasten. Olen unohtanut sijaintini ja varovaisuuden. Olen räjähtää patoutuneesta halusta ja kuiskailen puoliksi itselleni, puoliksi viereisessä kopissa olevalle naiselle
      "Kovempaa… kovempaa". Tunnen, kuinka miellyttävä lämpö nousee alavatsaan, orgasmin aalto on jo lähtenyt liikkeelle. Miellyttävä puristuksen tunne sormiani vasten saa minut haukkomaan henkeä. Kämmenelleni valuu sormiani pitkin kosteutta ja tunnen huipun olevan jo hyvin lähellä.
      ”Mä en… kestä enää…”. Kuulen myös mysteerinaisen äänestä, että hänkään ei ole kaukana. Naisen jo huomattavasti koventunut ääni käskee tulemaan hänen kanssaan.
      ”Mä tuun.. ahh.. ihan kohta... Tuu mun kanssa, mä haluun et sä tuut… nyt!". Tunnen, kuinka sormieni ympärille kasaantunut paine puristuu voimakkaasti kerran, ja toisenkin.
      "Voi luoja… Voi luojaaaah...".

    • Voihkintamme salpaantuu ja rikkoutuu kun laukeamme molemmat lähes samaan aikaan. Keinun edelleen rikkonaisella rytmillä kämmentäni vasten, orgasmin yhä riepotellessa tärisevää kehoani. Pilluni sykkii vahvasti edelleen sormieni ympärillä ja sydämeni jyskyttää rinnassa elämän täyteläisenä. Huoneessa edelleen kaikuva voihkinta hiljenee asteittain. Liikkeeni on jo seisahtunut, tunnustelen edelleen yhä hitaammin sykkivää pilluani raskaan hengityksen nostellessa rintakehääni ylös ja alas. Silmät edelleen suljettuna kuuntelen, kuinka myös mysteerinaisen hengitys tasaantuu ja kuulen pienen, tyytyväisen hymähdyksen. Wc tiloihin langenneen hiljaisuuden rikkoo viereisestä kopista kantautuva wc-paperitelineen kilinä. Avaan vihdoin silmäni ja katseeni löytää jälleen tutun kopin oven, jonka nurkkaan raapustettu kirkkovene saa pienen hymyn huulilleni. Nainen viereisessä kopissa nousee seisomaan ja kurkistan vain vähän koppien alta. Harmikseni en näe muuta kuin vaatimattomat, mustat korkokengät. Kuulen viereisen oven avautuvan ja korjaan asentoni pystymmäksi. Pyöritän kämmeneni ympärille muutaman kerroksen paperia.

      Kuulen kopistani, kuinka nainen pesee kädet ja suihkuttaa itselleen hajuvettä. Huumaava tuoksu valtaa koppini hetkessä. Hetken hän on hiljaa, ja korkokenkien kopinan saattelemana hän siirtyy wc:n ovelle.
      "Mä lähen nyt, kiitos sulle". Naisen ääni on edelleen hiukan hengästynyt. Ovea avatessaan hän luo hennon naurahduksen ja toistaa sanomansa:
      ”Kiitos”. Kuulen hymyn hänen äänessään. Korkokenkien kopina vaimenee lähes olemattomiin ennen kuin ovi painuu kokonaan kiinni. Nostan jalkovälistäni housut ylemmäs ja yritän pyyhkiä alushousuiltani jo hiukan kuivuneen kosteuden pois. Nousen seisomaan ja vedän housut jalkaan, pieni värähdys kulkee kropan läpi housujen osuessa turvonneelle klitorikselleni. Pieni puna nousee poskilleni. Avaan koppini oven ja menen suoraan altaille pesemään kiiman kostuttamat kätöseni, heitän hiukan vettä naamalleni ja hamuilen paperia telineestä. Kuivattuani naamani, vilkaisen peiliin ja luon itselleni hymyn. Puristan paperin kädessäni mytyksi ja pyyhin huulipunalla peiliin piirretyn sydämen ja sen alla olevan tekstin "Olit hyvä rakastaja".

      • Anonyymi

        Taitava kirjoittaja :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taitava kirjoittaja :)

        Voi kiitos, kiva kuulla jos tarinani miellytti sinua 😊


      • Anonyymi
        MissMiralie kirjoitti:

        Voi kiitos, kiva kuulla jos tarinani miellytti sinua 😊

        Kyllä se tosiaankin teki vaikutuksen ;) :) Taitavasti rakennettu niin että intensiteetti nousee ja laskee. Tekstin läpi kuultava kirjoittajan älykkyys kiehtova asia.


    • Anonyymi

      Mitähän varten oletat tuon Seksinovellit ja siellä sopivan foorumin olevan.
      Ei tuo oikein keskustelua ole.
      Mutta kun järjen käyttö on niin huippuvaikeeta ja sit tulos on nii noloo.

      • Ikävää ettei toimintani sinusta ollut sopivaa, harmi.


      • Anonyymi
        MissMiralie kirjoitti:

        Ikävää ettei toimintani sinusta ollut sopivaa, harmi.

        Ja lopuksi heräsit äipän viekusta jelly jortikka anaalissa


      • Anonyymi
        MissMiralie kirjoitti:

        Ikävää ettei toimintani sinusta ollut sopivaa, harmi.

        Haista paska!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haista paska!

        Oohh tissiposki kilahti mitäs paskot alles haiseehan se hyh hyh 🤑 🤢


    • Vahvuutesi kirjoittajana on ilman muuta taidossasi kuvailla häpeilemättömästi ja monisanaisesti naisen masturbaatiota sekä kehosi kiimaisia reaktioita!

      Aiotko kirjoittaa vielä luokkaretkestäsi? Olisi kiehtovaa lukea, miten nyt vanhempana osaat kuvailla kiihkeää käsipeliä linjurin takapenkillä Teemun kanssa... Älä myöskään arastele muokata juonta, jos sinusta tuntuu siltä, ettei vessapanosta saa enää uskottavan kuuloista - tai sitten voit kertoa kaiken juuri siten kuin kaiken 16-vuotiaana kuvittelit...

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe