Vois opetella ajamaan sillä koneella ku meinas taas jälleen kerran osua mun autoon. Seuraavalla kerralla voi olla naama kipeä
Kaupungin latukonekuski
12
82
Vastaukset
- Anonyymi
Onko autosi allerginen muille koneille jos läheltäkään ei saa mennä?
Parkkeeraa kauemmas jos noin jännittää! Pitääkö sinne koneen työ alueelle tunkea?- Anonyymi
Ootko huomannu että ne ajaa myös autoteillä.. vai tekeekö ne latuja autoteille
- Anonyymi
En oo vielä ikään nähnyt pohjoisella ohikulkutiellä hiihtolatuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo vielä ikään nähnyt pohjoisella ohikulkutiellä hiihtolatuja
Latukoneenkinki olen nähnyt ajotiellä ainoastaan kuorma-auto kyydissä.
- Anonyymi
Mitkä vahingot tulee autoon jos meinas osua? Puhutaanko mistä summista. Ei stna vttu miten tyhmä voi ihminen olla...
- Anonyymi
Katotaan kenellä on mikäkin kipeä. ANNA TULLA!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Nyrkkeilyn Suomenmestarina olen valmis kuten partiolaisten vyössä sanotaan ja nyt ei naureskella.
- Anonyymi
Luuletko sä tosissasi, että jotain oikeasti kiinnosta jonkun "Suomen mestaruus?" Hui että!!!!!!!
- Anonyymi
Hui kyllä nyt jännittää....
- Anonyymi
Hui miten nyt pelottaa niin kamalasti. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Netissä huutelua ja siihen se myös jääkin.
- Anonyymi
Sun autos oli väärin pysäköity .Opettele liikennemerkit .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?2012508Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1111261Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1835164Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373793Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963604Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss563297Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092964Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky142746Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie842275Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy192025