Vois opetella ajamaan sillä koneella ku meinas taas jälleen kerran osua mun autoon. Seuraavalla kerralla voi olla naama kipeä
Vastaukset 12
- Anonyymi
Onko autosi allerginen muille koneille jos läheltäkään ei saa mennä?
Parkkeeraa kauemmas jos noin jännittää! Pitääkö sinne koneen työ alueelle tunkea?- Anonyymi
Ootko huomannu että ne ajaa myös autoteillä.. vai tekeekö ne latuja autoteille
- Anonyymi
En oo vielä ikään nähnyt pohjoisella ohikulkutiellä hiihtolatuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo vielä ikään nähnyt pohjoisella ohikulkutiellä hiihtolatuja
Latukoneenkinki olen nähnyt ajotiellä ainoastaan kuorma-auto kyydissä.
- Anonyymi
Mitkä vahingot tulee autoon jos meinas osua? Puhutaanko mistä summista. Ei stna vttu miten tyhmä voi ihminen olla...
- Anonyymi
Katotaan kenellä on mikäkin kipeä. ANNA TULLA!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Nyrkkeilyn Suomenmestarina olen valmis kuten partiolaisten vyössä sanotaan ja nyt ei naureskella.
- Anonyymi
Luuletko sä tosissasi, että jotain oikeasti kiinnosta jonkun "Suomen mestaruus?" Hui että!!!!!!!
- Anonyymi
Hui kyllä nyt jännittää....
- Anonyymi
Hui miten nyt pelottaa niin kamalasti. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Netissä huutelua ja siihen se myös jääkin.
- Anonyymi
Sun autos oli väärin pysäköity .Opettele liikennemerkit .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921662
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4441186- 861120
- 681025
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861003- 93887
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.33695- 65665
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60652Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta172651