Moro!
Onko täällä yhtään lähivuosina valmistuneita hyvinvointiteknologia asentajia?
Kiinnostaisi tietää minkälaisissa firmoissa työskentelette ja millaiset työllistymismahdollisuudet on tällä hetkellä on vs tulevaisuus? Myös millaista työtä se käytännössä on?
Tietenkin palkka kinostelee myös eli meneekö jonkin tessin mukaan?
Kiitos vastauksista!
Hyvinvointiteknologia asentaja
7
4626
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mietin kun työssäoppiminen peruuntui
- Anonyymi
Hei!
Olen valmistunut Hyvinvointi teknologia -asentaja ja työskentelen Hammasteknologian parissa (muun muassa kokoonpanossa, sekä teustausksessa).
Työllistymismahdollisuuksia on hyvin monta esimerkiksi. Jos mietimme ensiksi mitä on hyvinvointi teknologia, niin saamme selville sen, että se on kaiken laista teknologiaa jolla voidaan mahdollistaa ihmisten, itsenäysyys, aktiivisuus, turvallisuus ja monta muuta asiaa ja, kun me yhdistämme teknologia kaikkeen hyvinvointiin mitä ihmisissä voidaan hoitaa tai tukea, niin polkuja on lähes loputtomasti.
Mutta ongelma on se, että kyseiset yritykset ja työpaikat ovat piilossa, koska niitä ei ole ihan vielä paljoa mutta tärkeintä olisi se, että sinun siinä pitäisi miettiä mitä hyvinvoinin osa-alueeseen juuri SINÄ!!! Haluat osana olla.
Mutta voin tietysti ehdottaa sinulle erilaisia paikkoja kuten HUS tai Planmeca nämä kyseiset asiat ovat erittäin lähella ja osa hyvinvointia tietyissä osa-alueissa.
Toivottavasti tästä oli apua sinulle ja ei hätää meitä Hyvisläisiä tulee olemaan paljon enemmän maitä löytyy suomesta lähes sata näiden viimeisten 19-vuoden aikana.
(Hyvinvointi teknologia ammattikouluissa alkoi vasta 2019 opetus mutta savossa kyseistä aihetta ja ammattia opetettiin jo vuodesta 2004 joista 60 valmistui ). - Anonyymi
Hyvinvointiteknologia-asentaja? Kaikkea paskaa ne keksiikin :D
Ihan nuo normaalit sähköasentaja, koneasentaja ym perustutkinnot pitäisi kyllä riittää. Ei sillä tutkinnolla töitä tehdä vaan työtehtävät menee kokemuksen ja osaamisen mukaan. - Anonyymi
Itse olen hyvinvointiteknologia asentaja,työskentelen hyvinvointialueen lääkelaitehuollossa ja teen tuntihommia lisätyönä sairaalalaitteiden kokoonpanoa.
Töitä on mutta ne on ns piilossa,eli soiteltava alan toimijoille ja siitä se etenee,itse sain hommia kun soitin ja kerron omasta työhistoriasta,lvi-asentajana,lähihoitajana ja nyt terveys ja hyvinvointiteknologian asentajana. - Anonyymi
Juuh itekki olen just valmistumassa, tosin varmaan kuten aiemminkin mainittu, pitää niitä hyte-yrityksiä kaivella ite kun ei kovin esillä ole jos niitä hommia haluaa tehdä. Ehkä yksi hyvä paikka on HUS ainakin pääkaupunkiseudulla, jossa pääsee laitehuoltoa tekemään. He taitavat hakea huolto-ukkoa pari kertaa vuodessa.
Ainakin oman koulutuksen perusteella pystyn hyvin tekemään yleisesti elektroniikka-asentajan duunia niin ei tarvitse pelkästään tuohon hyteen keskittyä. Olen harkinnut alkaa opinnot hyvinvointiteknologia asentajaksi mikäli eläkeyhtiö suostuu siihen,olen siis alanvaihtaja.Elikkä minkälaiset työllisyysnäkymät on Turun seudulla ja minkätyyppistä työtä.
- Anonyymi
Millaista palkkaa tässä työssä tekee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1955783Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
- 931979
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291355- 751299
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää121250Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165