Puhelimeeni tuli tekstiviesti suomalaisesta puhelinnumerosta, jossa ilmoitettiin minulle tulleesta paketista, joka pitää allekirjoittaa. En avannut viestiä mutta en myöskään saa sitä millään poistettua -on kuin junttilan tuvan seinässä kiinni. Puhelinnumero oli,tarkistettuani asian fonectalta. itäsuomalaisen naisen, jolla tuskin on asiaa lähetellä roskapostia. Elisalla ei osattu ottaa tekstiviestiä pois muuta kuin isolla rahalla, olisi pitänyt maksaa 70 e/30 min, jolloin tuo haittaviesti olisi ehkä saatu pois. Minulla on puhelimessa turvapaketti ja siitä huolimatta tai nyt ajattelen, onko sitä edes ladattu vaikka luvattiin, tulee kaikenlaista sontaa jatkuvasti.
Elisa kerää vain pörssirahoja, ei kiinnosta enää maksella Elisalle mitään. Laitoin Traficomille myös viestin tästä toiminnasta. Apua ei tule mutta uusia suojausturvia ym tarjotaan.
Millaisia kokemuksia teillä on elisasta ja neuvo, miten saan sen tekstiviestin pois junttilan tuvan seinästä avaamatta sitä
Suomalaisten puhelinnumeroilla ulkomailta viestejä ja soittoja
5
150
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä sen saa normaalisti poistettua kuten muutkin viestit..
- Anonyymi
ei saa muuten kuin klikkaamalla viestiä ensin ja sitä en tee. neuvo miten sen muuten voi saada poistettua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei saa muuten kuin klikkaamalla viestiä ensin ja sitä en tee. neuvo miten sen muuten voi saada poistettua
Silleenpä juuri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekstiviestin avaaminen on vielä vaaratonta.
Viestissä olevia linkkejä, siis jotain nettiosoitteita EI pidäkään klikkailla.
Tekstiviestin lähettäjätiedon pystyy väärentämään, siihen ei kannata luottaa.
- Anonyymi
Ei muuta kuin estoon ja pois. Ei sen lukeminen mitään haittaa ellet ole liian herkkähipiäinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1968814
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265128- 524542
- 774139
- 543469
- 513306
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573126Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262806Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422605- 432561