Hyvät ihmiset jos haluatte että Saarijärvi kehittyy niin äänestäkää alle 70 v.
Äänestäkää nuoria
18
68
Vastaukset
- Anonyymi
Päättäjä ikä lienee elämän kokemuksen pohjalta n. 50-65 ikäiset. Muut ovat liian nuoria tai vanhoja ja päätökset eivät ole hyviä.
- Anonyymi
Äänestäkää nuoria ja ennen kaikkea muita kuin kepulaisia ja demareita, jotka ovat vastuussa Saarijärven nykyisestä työttömyydestä ja muista ongelmista.
- Anonyymi
Just noin. Paljon nuoria ehdokkaita kuulemma tulossa. He tuntevat arjen tarpeet. 70 papparaiset ei tiedä mitään lapsiperheen arjesta. Ja ennenkaikkea äänestää kannattaa aina, sitten voi valtuutettua haastaa monesta asiasta.
- Anonyymi
Äänestäkää vasemmistoa. Se ei petä. Ei ainakaan silloin kun joudutte työttömäksi tai vähävaraiseksi. Vasemmisto on hyvä pelikaveri, reilua järkisakkia.
- Anonyymi
Minä en äänestä ketään tyhjän saa pyytämättäkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en äänestä ketään tyhjän saa pyytämättäkin
No voi. Nyt saat pyytämättä kuitenkin muunmuassa ilmaisen peruskoulutuksen joko itsellesi tai lapsosillesi. Ja oppikirjat ja tietokoneet.
Kiitä Vasemmistoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi. Nyt saat pyytämättä kuitenkin muunmuassa ilmaisen peruskoulutuksen joko itsellesi tai lapsosillesi. Ja oppikirjat ja tietokoneet.
Kiitä Vasemmistoa.Ei tarvitse mukulat on aikuisia ja maailmalla nääs
- Anonyymi
Vasemmisto pettää ja valehtelee aina. Vasemmistoa ei kannata äänestää koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitä Vasemmistoa.Kuka maksaa kirjat ja tietokoneet. Ainakaan toistaiseksi rahoja ei ole olemassa, Jos huomaat, että verosinousevat, sinä olet yksi maksajista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka maksaa kirjat ja tietokoneet. Ainakaan toistaiseksi rahoja ei ole olemassa, Jos huomaat, että verosinousevat, sinä olet yksi maksajista.
Läppäri korvaa kaiken
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasemmisto pettää ja valehtelee aina. Vasemmistoa ei kannata äänestää koskaan.
No ei kyllä vasemmisto petä. Kaikki muut puolueet ajattelevat vain omaa napaansa ja ovat valmiit myymään vaikka mummonsa saadakseen omia etujaan. Ei vasemmisto, päivastoin, se on aina heikomman puolella. Mikä siinä pelottaa? Yhteinen hyväkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kyllä vasemmisto petä. Kaikki muut puolueet ajattelevat vain omaa napaansa ja ovat valmiit myymään vaikka mummonsa saadakseen omia etujaan. Ei vasemmisto, päivastoin, se on aina heikomman puolella. Mikä siinä pelottaa? Yhteinen hyväkö?
Minä äänestän vihreitä ja niin meillä on jälleen uusi Nokia eikä rahan tuloa voi estää
- Anonyymi
Muistatteko ,miten se Hector lauloi aikoinaan , tänäpäivänä hyvin hyvin pitkälle pitää paikkansa, vaik muuta väitetää, eli ! Ei mittään.
- Anonyymi
Juu, paikkansa pitää. Kokoomus ei mittään , sdp ei mittään ,ristilliset ,kepu ei mittään. Vihreät ei mittään, vasemmisto ei mittään , muutkaan puolueet ei yhtään mittään, . Onneton peijakas ,taisi olla tosiaan oikeassa jo silloin.
- Anonyymi
Alle 70 v.? Mieluummin alle 40-vuotiaita eikä missään tapauksessa kepulaisia tai demareita kommunisteista nyt puhumattakaan.
- Anonyymi
Yes.. just noin..
- Anonyymi
Okay, okay älä hermostu, en tule vaivaamaan minkään puolueen ehdokasta, ainakaan äänelläni.
- Anonyymi
Juuri näin. Voin väittää että 60v on se raja, koska ei se heidän tulevaisuus ole kyseessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378817Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo8376224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102252Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1751332Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17996Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41817- 51797
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57772Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37672