Uudet nappikset

Äiti

Kertokaapa millaiset on hyvät nappikset 12-vuotiaalle pojalle ?

Hän pelaa nurmikentällä sekä hiekkakentällä. Jalat kasvavat koko ajan ja nappiksien osto on vuosittaista.

Mitä mieltä olette "valkoisista nappiksista" ?

3

1290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 26-v. mies

Hei!

Muutama näkemys:

a) Nappiksiin ei saisi jättää ylimääräistä tilaa jalan kasvulle hirveästi. Pelisukan kanssa aavistus, mutta nappiksien on oltava varsin napakat. Toisaalta, varpaisiin ei saa sattua.

b) Kiinteänappiset ehdottomasti. Niitä voi käyttää sekä nurmella että hiekalla. Monet varmaan mainostavat ns. irtonappiksia, jotka ovat parhaimpia märällä nurmella, mutta eihän sellaisessa säässä kauhean usein joudu pelaamaan.

c) Nappiksien osto on todellakin melkein vuosittaista, mutta rahallisessa mielessä: parempi hyvä harrastus, kuin kartsalla ryyppääminen tai tietokoneen ääressä eläminen (lukuisine sivuvaikutuksineen), vai mitä?! :)

d) Hinta sinänsä ei aina kerro nappiksien hyvyyttä. Asia paljastuu käytön myötä. Hyväksi havaitsemastaan merkistä kannattaa pitää kiinni.
      Oston jälkeen kannattaa pistää kotona nappikset jalassa jalat lämpimään veteen, jolloin nahka muotoutuu jalan mukaan. Tästä syystä periaatteessa vanhoja nappiksia kannattaa käyttää mahdollisimman pitkään, koska ne ovat nimenomaan hyvin muotoutuneet. Uusissa nappiksissa on aina edessä se sisäänajovaihe, jolloin potkukin on hieman hukassa.

Valkoiset nappikset?! Viittaat ilmeisesti joidenkin tähtipelaajien käyttämään väritykseen. Pojallasi on halu käyttää samanlaisia nappiksia kuin idolinsa?! Väri yleensä lisää hintaa, koska niitä tehdään vähän. Mitään hyvää ominaisuutta niissä ei sen lisäksi ole. Suomen oloissa sitä paitsi, ainakin kevään kurakeleillä, nappikset kuin nappikset ovat ruskeat ellei niitä pestä jatkuvasti (koska 12-vuotiaat pojat ovat tässä yleensä hieman laiskoja, vastuu lankeaa äidille ;))

Olikohan tässä äidille jo tietoa, vai kaipaatko tarkennusta?!

• Äiti

Kiitos !

• minä minä

Nappisten pitää olla tietenkin sopivat.
      Kannattaa sitten hankkia nappikset jotka sopivat hiakalle sekä nurmelle tai sitte erikseen nurmi ja hiakka nappikset.

Minulla on itselläni valkoiset ja ei se mitää vaikka ne joskus hiaman tahriintuvat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1440
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      95
      1137
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      256
      958
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe