IS Arja Paananen

Anonyymi

Kyllä on uskomatonta touhua IS-toimittaja Arja Paanasen Venäjä-juttujen kommenttien moderointi. Vain tätä rouvaa hymistelevät, samaa mieltä olevat kommentit julkaistaan. Tämän rouvan pääagendanahan on Venäjän ja sen presidentin jatkuva mollaus joka käänteessä. Luultavasti hän itse henkilökohtaisesti varmistaa, ettei "toisinajattelijoita" vahingossakaan eksy hänen juttujaan kommentoimaan.

5

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paanasen kirjoitukset ovat erittän asiantuntevia ja parasta mitä Ilta-Sanomissa on.

      • Anonyymi

        Paanaselle ei riitä enää naapurin presidentin mollaaminen. Nyt oli vuorossa presidentti Halonen, jonka ykkösaamun haastattelussa esittämät faktatietoon perustuvat ja propagandavapaat mielipiteet eivät alkuunkaan kelvanneet Paanaselle ja presidentti Halonen joutui ala-arvoisen nälvinnän kohteeksi. Ei voi kuin ihmetellä Ilta-Sanomien linjaa varsinkin kun ottaa huomioon, että Halosen näkemykset jakavat mielipiteet jäivät 'sensuurin hampaisiin'. Itse lähetin neljä asiallista kommenttia, yhtäkään ei julkaistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paanaselle ei riitä enää naapurin presidentin mollaaminen. Nyt oli vuorossa presidentti Halonen, jonka ykkösaamun haastattelussa esittämät faktatietoon perustuvat ja propagandavapaat mielipiteet eivät alkuunkaan kelvanneet Paanaselle ja presidentti Halonen joutui ala-arvoisen nälvinnän kohteeksi. Ei voi kuin ihmetellä Ilta-Sanomien linjaa varsinkin kun ottaa huomioon, että Halosen näkemykset jakavat mielipiteet jäivät 'sensuurin hampaisiin'. Itse lähetin neljä asiallista kommenttia, yhtäkään ei julkaistu.

        Tarkennuksena edelliseen. Itse siis pidin presidentti Halosen Ykkösaamun haastattelussa esittämiä mielipiteitä varsin asiantuntevina ja entisen presidentin rooliin sopivina ja olisin toivonut, että Paanasen Halosta halventavaa juttua olisi voinut kommentoida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paanaselle ei riitä enää naapurin presidentin mollaaminen. Nyt oli vuorossa presidentti Halonen, jonka ykkösaamun haastattelussa esittämät faktatietoon perustuvat ja propagandavapaat mielipiteet eivät alkuunkaan kelvanneet Paanaselle ja presidentti Halonen joutui ala-arvoisen nälvinnän kohteeksi. Ei voi kuin ihmetellä Ilta-Sanomien linjaa varsinkin kun ottaa huomioon, että Halosen näkemykset jakavat mielipiteet jäivät 'sensuurin hampaisiin'. Itse lähetin neljä asiallista kommenttia, yhtäkään ei julkaistu.

        Tänään kommentoin Paanasen juttua IS:ssa ja Rotenbergin hotellihanketta eli ns. Putinin palatsia. Olin pudota tuolilta kun huomasin että kommenttini oli julkaistu. Puolen tunnin kuluttua tilanne kuitenkin normalisoitui sillä kommentti oli poistettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paanaselle ei riitä enää naapurin presidentin mollaaminen. Nyt oli vuorossa presidentti Halonen, jonka ykkösaamun haastattelussa esittämät faktatietoon perustuvat ja propagandavapaat mielipiteet eivät alkuunkaan kelvanneet Paanaselle ja presidentti Halonen joutui ala-arvoisen nälvinnän kohteeksi. Ei voi kuin ihmetellä Ilta-Sanomien linjaa varsinkin kun ottaa huomioon, että Halosen näkemykset jakavat mielipiteet jäivät 'sensuurin hampaisiin'. Itse lähetin neljä asiallista kommenttia, yhtäkään ei julkaistu.

        Sama asia kiinnitti huomioni; Ilta-Sanomien uutisoinnin linja ja Paanasen räikeän asiaton kirjoittelu Halosen haastattelusta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe