Kyllä on uskomatonta touhua IS-toimittaja Arja Paanasen Venäjä-juttujen kommenttien moderointi. Vain tätä rouvaa hymistelevät, samaa mieltä olevat kommentit julkaistaan. Tämän rouvan pääagendanahan on Venäjän ja sen presidentin jatkuva mollaus joka käänteessä. Luultavasti hän itse henkilökohtaisesti varmistaa, ettei "toisinajattelijoita" vahingossakaan eksy hänen juttujaan kommentoimaan.
IS Arja Paananen
5
53
Vastaukset
- Anonyymi
Paanasen kirjoitukset ovat erittän asiantuntevia ja parasta mitä Ilta-Sanomissa on.
- Anonyymi
Paanaselle ei riitä enää naapurin presidentin mollaaminen. Nyt oli vuorossa presidentti Halonen, jonka ykkösaamun haastattelussa esittämät faktatietoon perustuvat ja propagandavapaat mielipiteet eivät alkuunkaan kelvanneet Paanaselle ja presidentti Halonen joutui ala-arvoisen nälvinnän kohteeksi. Ei voi kuin ihmetellä Ilta-Sanomien linjaa varsinkin kun ottaa huomioon, että Halosen näkemykset jakavat mielipiteet jäivät 'sensuurin hampaisiin'. Itse lähetin neljä asiallista kommenttia, yhtäkään ei julkaistu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paanaselle ei riitä enää naapurin presidentin mollaaminen. Nyt oli vuorossa presidentti Halonen, jonka ykkösaamun haastattelussa esittämät faktatietoon perustuvat ja propagandavapaat mielipiteet eivät alkuunkaan kelvanneet Paanaselle ja presidentti Halonen joutui ala-arvoisen nälvinnän kohteeksi. Ei voi kuin ihmetellä Ilta-Sanomien linjaa varsinkin kun ottaa huomioon, että Halosen näkemykset jakavat mielipiteet jäivät 'sensuurin hampaisiin'. Itse lähetin neljä asiallista kommenttia, yhtäkään ei julkaistu.
Tarkennuksena edelliseen. Itse siis pidin presidentti Halosen Ykkösaamun haastattelussa esittämiä mielipiteitä varsin asiantuntevina ja entisen presidentin rooliin sopivina ja olisin toivonut, että Paanasen Halosta halventavaa juttua olisi voinut kommentoida.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään kommentoin Paanasen juttua IS:ssa ja Rotenbergin hotellihanketta eli ns. Putinin palatsia. Olin pudota tuolilta kun huomasin että kommenttini oli julkaistu. Puolen tunnin kuluttua tilanne kuitenkin normalisoitui sillä kommentti oli poistettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama asia kiinnitti huomioni; Ilta-Sanomien uutisoinnin linja ja Paanasen räikeän asiaton kirjoittelu Halosen haastattelusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .985189Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631463385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503195Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382439Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2491502Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 811260
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1331108