Kyllä on uskomatonta touhua IS-toimittaja Arja Paanasen Venäjä-juttujen kommenttien moderointi. Vain tätä rouvaa hymistelevät, samaa mieltä olevat kommentit julkaistaan. Tämän rouvan pääagendanahan on Venäjän ja sen presidentin jatkuva mollaus joka käänteessä. Luultavasti hän itse henkilökohtaisesti varmistaa, ettei "toisinajattelijoita" vahingossakaan eksy hänen juttujaan kommentoimaan.
IS Arja Paananen
5
121
Vastaukset
- Anonyymi
Paanasen kirjoitukset ovat erittän asiantuntevia ja parasta mitä Ilta-Sanomissa on.
- Anonyymi
Paanaselle ei riitä enää naapurin presidentin mollaaminen. Nyt oli vuorossa presidentti Halonen, jonka ykkösaamun haastattelussa esittämät faktatietoon perustuvat ja propagandavapaat mielipiteet eivät alkuunkaan kelvanneet Paanaselle ja presidentti Halonen joutui ala-arvoisen nälvinnän kohteeksi. Ei voi kuin ihmetellä Ilta-Sanomien linjaa varsinkin kun ottaa huomioon, että Halosen näkemykset jakavat mielipiteet jäivät 'sensuurin hampaisiin'. Itse lähetin neljä asiallista kommenttia, yhtäkään ei julkaistu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paanaselle ei riitä enää naapurin presidentin mollaaminen. Nyt oli vuorossa presidentti Halonen, jonka ykkösaamun haastattelussa esittämät faktatietoon perustuvat ja propagandavapaat mielipiteet eivät alkuunkaan kelvanneet Paanaselle ja presidentti Halonen joutui ala-arvoisen nälvinnän kohteeksi. Ei voi kuin ihmetellä Ilta-Sanomien linjaa varsinkin kun ottaa huomioon, että Halosen näkemykset jakavat mielipiteet jäivät 'sensuurin hampaisiin'. Itse lähetin neljä asiallista kommenttia, yhtäkään ei julkaistu.
Tarkennuksena edelliseen. Itse siis pidin presidentti Halosen Ykkösaamun haastattelussa esittämiä mielipiteitä varsin asiantuntevina ja entisen presidentin rooliin sopivina ja olisin toivonut, että Paanasen Halosta halventavaa juttua olisi voinut kommentoida.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään kommentoin Paanasen juttua IS:ssa ja Rotenbergin hotellihanketta eli ns. Putinin palatsia. Olin pudota tuolilta kun huomasin että kommenttini oli julkaistu. Puolen tunnin kuluttua tilanne kuitenkin normalisoitui sillä kommentti oli poistettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama asia kiinnitti huomioni; Ilta-Sanomien uutisoinnin linja ja Paanasen räikeän asiaton kirjoittelu Halosen haastattelusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark1465305Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p1333418"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1263309Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m363203Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi432684Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.372265- 222208
Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2292016prööt prööt nyt ottaa vihervassaria pattiin!
Korvatkaa R kirjaimet L kirjaimilla ja sanokaa ääneen "Jari Kurri etsii pakoputkiautossaan jarruja".111884Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk891795