IS Arja Paananen

Anonyymi

Kyllä on uskomatonta touhua IS-toimittaja Arja Paanasen Venäjä-juttujen kommenttien moderointi. Vain tätä rouvaa hymistelevät, samaa mieltä olevat kommentit julkaistaan. Tämän rouvan pääagendanahan on Venäjän ja sen presidentin jatkuva mollaus joka käänteessä. Luultavasti hän itse henkilökohtaisesti varmistaa, ettei "toisinajattelijoita" vahingossakaan eksy hänen juttujaan kommentoimaan.

5

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paanasen kirjoitukset ovat erittän asiantuntevia ja parasta mitä Ilta-Sanomissa on.

• Anonyymi

Paanaselle ei riitä enää naapurin presidentin mollaaminen. Nyt oli vuorossa presidentti Halonen, jonka ykkösaamun haastattelussa esittämät faktatietoon perustuvat ja propagandavapaat mielipiteet eivät alkuunkaan kelvanneet Paanaselle ja presidentti Halonen joutui ala-arvoisen nälvinnän kohteeksi. Ei voi kuin ihmetellä Ilta-Sanomien linjaa varsinkin kun ottaa huomioon, että Halosen näkemykset jakavat mielipiteet jäivät 'sensuurin hampaisiin'. Itse lähetin neljä asiallista kommenttia, yhtäkään ei julkaistu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paanaselle ei riitä enää naapurin presidentin mollaaminen. Nyt oli vuorossa presidentti Halonen, jonka ykkösaamun haastattelussa esittämät faktatietoon perustuvat ja propagandavapaat mielipiteet eivät alkuunkaan kelvanneet Paanaselle ja presidentti Halonen joutui ala-arvoisen nälvinnän kohteeksi. Ei voi kuin ihmetellä Ilta-Sanomien linjaa varsinkin kun ottaa huomioon, että Halosen näkemykset jakavat mielipiteet jäivät 'sensuurin hampaisiin'. Itse lähetin neljä asiallista kommenttia, yhtäkään ei julkaistu.

Tarkennuksena edelliseen. Itse siis pidin presidentti Halosen Ykkösaamun haastattelussa esittämiä mielipiteitä varsin asiantuntevina ja entisen presidentin rooliin sopivina ja olisin toivonut, että Paanasen Halosta halventavaa juttua olisi voinut kommentoida.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään kommentoin Paanasen juttua IS:ssa ja Rotenbergin hotellihanketta eli ns. Putinin palatsia. Olin pudota tuolilta kun huomasin että kommenttini oli julkaistu. Puolen tunnin kuluttua tilanne kuitenkin normalisoitui sillä kommentti oli poistettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama asia kiinnitti huomioni; Ilta-Sanomien uutisoinnin linja ja Paanasen räikeän asiaton kirjoittelu Halosen haastattelusta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      883
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      748
    3. 43
      631
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      36
      623
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      613
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      30
      601
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      595
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      557
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37
      496
    Aihe