Kuka uskoo, taisi tyttökaveri hyötyä transun kuolemasta. Jos olisi nainen tippunut, epäiltisiin heti miestä murhasta.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7c8ac1a9-32d2-47d4-b48d-66539eee0e28
Dailymailin linkissä kuvia ja kerrotaan tarkemmin.
Tippui tasakatolta vaikka kaide
7
101
Vastaukset 7
- Anonyymi
Aisurin höpinöitä taas....
- Anonyymi
Melkoisen varmasti tyttökaveri perinyt, ollut luultavasti henkivakuutuskin. Siinähän sitä on enemmän kuin tarpeeksi motiivia naiselle murhata. Miehet murhaa paljon harvemmin puolisoitaan ja vielä harvemmin rahan takia. Naiset mieluummin varastaa miehiltä kuin tekisivät töitä, eivtkä kykene itse rikastumaan. Ei tuolta edes pysty "liukastumaan" alas, selvä murha.
- Anonyymi
Kaikkea sattuu.
Aikoinaan eräs työkaveri löi vahingossa itseään lekalla kantapäähän. Oli siilä vakuutusyhtölle selittämistä eikä sanat riittäneet vaan muutama havainnekuva piti piirtää tapahtuneesta. - Anonyymi
Hupaisaa että annulisti ilmestyi tähänkin keskusteluun :D
- Anonyymi
NO MITÄS AISURI NYT?
- Anonyymi
Oletko taas kiipeillyt viljasiilossa ja pudonnut päällesi? Mutta ei hätää, kumipää pomppaa aina takaisin pystyyn!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko taas kiipeillyt viljasiilossa ja pudonnut päällesi? Mutta ei hätää, kumipää pomppaa aina takaisin pystyyn!
Nyt on tohtori huijannut psykopekkaa, ei vaan halunnut sanoa suoraan että olet vajakki. Yllyttikö oikeasti hyppäämään päällesi :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791692
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109893En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo96653Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520