Kuka uskoo, taisi tyttökaveri hyötyä transun kuolemasta. Jos olisi nainen tippunut, epäiltisiin heti miestä murhasta.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7c8ac1a9-32d2-47d4-b48d-66539eee0e28
Dailymailin linkissä kuvia ja kerrotaan tarkemmin.
Tippui tasakatolta vaikka kaide
7
69
Vastaukset
- Anonyymi
Aisurin höpinöitä taas....
- Anonyymi
Melkoisen varmasti tyttökaveri perinyt, ollut luultavasti henkivakuutuskin. Siinähän sitä on enemmän kuin tarpeeksi motiivia naiselle murhata. Miehet murhaa paljon harvemmin puolisoitaan ja vielä harvemmin rahan takia. Naiset mieluummin varastaa miehiltä kuin tekisivät töitä, eivtkä kykene itse rikastumaan. Ei tuolta edes pysty "liukastumaan" alas, selvä murha.
- Anonyymi
Kaikkea sattuu.
Aikoinaan eräs työkaveri löi vahingossa itseään lekalla kantapäähän. Oli siilä vakuutusyhtölle selittämistä eikä sanat riittäneet vaan muutama havainnekuva piti piirtää tapahtuneesta. - Anonyymi
Hupaisaa että annulisti ilmestyi tähänkin keskusteluun :D
- Anonyymi
NO MITÄS AISURI NYT?
- Anonyymi
Oletko taas kiipeillyt viljasiilossa ja pudonnut päällesi? Mutta ei hätää, kumipää pomppaa aina takaisin pystyyn!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko taas kiipeillyt viljasiilossa ja pudonnut päällesi? Mutta ei hätää, kumipää pomppaa aina takaisin pystyyn!
Nyt on tohtori huijannut psykopekkaa, ei vaan halunnut sanoa suoraan että olet vajakki. Yllyttikö oikeasti hyppäämään päällesi :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499