Trendaava keskustelu, jonka sivua ei löydy.
On teillä hauskuutukset!
Tosi hienoa
19
492
Vastaukset
Moikka! Trendaavat keskustelut nousevat automaattisesti mm. aloituksen keräämien kommenttien perusteella. Jos aloitus kuitenkin on sääntöjen
- Anonyymi
Aika leväperäistä!
"aloituksen keräämien kommenttien perusteella". Kolme kommenttia näyttää olevan kylliksi.
On teillä hauskat vitsit! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika leväperäistä!
"aloituksen keräämien kommenttien perusteella". Kolme kommenttia näyttää olevan kylliksi.
On teillä hauskat vitsit!Tällä hetkellä kolme vastausta https://keskustelu.suomi24.fi/t/16779810/thaimaalaista-maksua-pattayan-savossa-
- Anonyymi
Tässä malliesimerkki:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16777844/rakkauden-ammattilainen
Onhan tuo kerännyt vastauksia. Mutta kun aloitus on sääntöjen vastainen, sillä siinä on suoraan kopioitua Juice Leskisen lyriikkaa. Tietenkin tehty ilmianto moisesta sääntöjen vastaisuudesta, mutta eihän se mihinkään johda.
Suomi24-palveluissa ei saa
...
Esittää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia ja kopioida suoraa tekstiä muista julkaisuista
...
Suosittelisin, että joku siellä vääntäytyisi divaaniltaan ja katsoisi pikkasen vaikkapa tuonkin mainoksenne perään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä malliesimerkki:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16777844/rakkauden-ammattilainen
Onhan tuo kerännyt vastauksia. Mutta kun aloitus on sääntöjen vastainen, sillä siinä on suoraan kopioitua Juice Leskisen lyriikkaa. Tietenkin tehty ilmianto moisesta sääntöjen vastaisuudesta, mutta eihän se mihinkään johda.
Suomi24-palveluissa ei saa
...
Esittää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia ja kopioida suoraa tekstiä muista julkaisuista
...
Suosittelisin, että joku siellä vääntäytyisi divaaniltaan ja katsoisi pikkasen vaikkapa tuonkin mainoksenne perään.Siellä se makaa edelleenkin.
- Anonyymi
Siis mitä kunnon selkeällä suomella sanottuna.
Trendaava keskustelu, missä kokonaista kaksi vastausta ja kaksi kertaa nähtynä.
Tekoälyn automatiikkaa vaiko fiksuimman moden työtä? - Anonyymi
Siis että te nostatte ja mainostatte sääntöjen vastaisia kirjoituksia?
Eikös ne pitäisi poistaa?
- Anonyymi
Tämä pääsi jo kahdella vastauksella.
Mahtaa ylläpitoa naurattaa!- Anonyymi
Jaa niin joo. se linkki jäi veke.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16779858/tehda-aloitus-
Tuossa tuo huippusuosittu. - Anonyymi
Nyt pistetty paremmaksi. Vastauksia nolla - siis ei ainuttakaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt pistetty paremmaksi. Vastauksia nolla - siis ei ainuttakaan!
On havaittu, että niillä on keskustelusta ihan oma ja muista poikkeava käsitys.
- Anonyymi
Varmin keino saada kirjoitus trendaavien listalle on kirjoittaa jotain ihan potaskaa ja sääntöjen vastaista. Siihen otetaan kantaa ja kas, sehän on silloin niin trendaavaa että...
- Anonyymi
Nyt foorumilla Laivamatkat ja risteilyt kaikki kolme trendaavaa ovat häiriköintejä. Siinä näkyy tuo ylläpidon taito ja kyky.
"
TRENDAAVAT KESKUSTELUT
Matka tyssäsi alkuunsa
07.02.2021 15:28
Laivamatkat ja risteilyt
10
8
Tos on talenttii!
07.02.2021 14:06
Laivamatkat ja risteilyt
9
12
Bueno Lines
07.02.2021 13:05
Laivamatkat ja risteilyt
10
18
"
- Anonyymi
Loistava trendaava keskustelu.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16831671/hoitoa-ja-karvojen-ajelu
Vasteuksissa ei järjen häivää eli kuin ylläpidon antamia.
Kuinka moinen kehdataankin hyväksyä listoille ja vieläpä kehumismerkinnällä! - Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16777763/tosi-hienoa#comment-106892795
Anonyymi
02.03.2021 21:14
Malliesimerkki ylläpidon korkeasta taidosta.
Seksi-foorumit. Kaikki kolme samoja ja kaiken lisäksi sääntöjen vastaisia. Mutta ylläto luokitellut puhtaaksi kullaksi.
TRENDAAVAT KESKUSTELUT
HEI HEINOLAN AITO KIIMANEN 16-33 VUOTIAS NAARAS
02.03.2021 18:42
HEI HEINOLAN AITO KIIMANEN 16-33 VUOTIAS NAARAS
02.03.2021 16:02
HEI HEINOLAN AITO KIIMANEN 16-33 VUOTIAS NAARAS
02.03.2021 16:00 - Anonyymi
Se tuntuu halvalta se harhautus, eksytys kertakaikkiaan.
- Anonyymi
Miksi ylipäätään tuo lista?
Tosin aika linjassa Suomi24:n muun palvelun kanssa eli ei palvele ketään ja on lähinnä vain haitaksi. Joitain se sentään voi naurattaa, useimpia itkettää.- Anonyymi
Sitten siellä on tällaisia huippukeskusteluja
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16847135/petollinen-quotpommacquot
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16847134/petollinen-quotpommacquot
Tietenkin juuri sellaisia kuin ylläpito toivoo.
- Anonyymi
Eipä ole vielä ehditty (?) tehdä koko asialle yhtikäs mitään.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412