Tosi hienoa

Anonyymi

Trendaava keskustelu, jonka sivua ei löydy.
On teillä hauskuutukset!

19

492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moikka! Trendaavat keskustelut nousevat automaattisesti mm. aloituksen keräämien kommenttien perusteella. Jos aloitus kuitenkin on sääntöjen

      • Anonyymi

        Aika leväperäistä!

        "aloituksen keräämien kommenttien perusteella". Kolme kommenttia näyttää olevan kylliksi.

        On teillä hauskat vitsit!


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Tässä malliesimerkki:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16777844/rakkauden-ammattilainen

        Onhan tuo kerännyt vastauksia. Mutta kun aloitus on sääntöjen vastainen, sillä siinä on suoraan kopioitua Juice Leskisen lyriikkaa. Tietenkin tehty ilmianto moisesta sääntöjen vastaisuudesta, mutta eihän se mihinkään johda.

        Suomi24-palveluissa ei saa
        ...
        Esittää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia ja kopioida suoraa tekstiä muista julkaisuista
        ...

        Suosittelisin, että joku siellä vääntäytyisi divaaniltaan ja katsoisi pikkasen vaikkapa tuonkin mainoksenne perään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä malliesimerkki:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16777844/rakkauden-ammattilainen

        Onhan tuo kerännyt vastauksia. Mutta kun aloitus on sääntöjen vastainen, sillä siinä on suoraan kopioitua Juice Leskisen lyriikkaa. Tietenkin tehty ilmianto moisesta sääntöjen vastaisuudesta, mutta eihän se mihinkään johda.

        Suomi24-palveluissa ei saa
        ...
        Esittää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia ja kopioida suoraa tekstiä muista julkaisuista
        ...

        Suosittelisin, että joku siellä vääntäytyisi divaaniltaan ja katsoisi pikkasen vaikkapa tuonkin mainoksenne perään.

        Siellä se makaa edelleenkin.


      • Anonyymi

        Siis mitä kunnon selkeällä suomella sanottuna.

        Trendaava keskustelu, missä kokonaista kaksi vastausta ja kaksi kertaa nähtynä.

        Tekoälyn automatiikkaa vaiko fiksuimman moden työtä?


      • Anonyymi

        Siis että te nostatte ja mainostatte sääntöjen vastaisia kirjoituksia?
        Eikös ne pitäisi poistaa?


    • Anonyymi

      Tämä pääsi jo kahdella vastauksella.
      Mahtaa ylläpitoa naurattaa!

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Nyt pistetty paremmaksi. Vastauksia nolla - siis ei ainuttakaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt pistetty paremmaksi. Vastauksia nolla - siis ei ainuttakaan!

        On havaittu, että niillä on keskustelusta ihan oma ja muista poikkeava käsitys.


    • Anonyymi

      Varmin keino saada kirjoitus trendaavien listalle on kirjoittaa jotain ihan potaskaa ja sääntöjen vastaista. Siihen otetaan kantaa ja kas, sehän on silloin niin trendaavaa että...

      • Anonyymi

        Nyt foorumilla Laivamatkat ja risteilyt kaikki kolme trendaavaa ovat häiriköintejä. Siinä näkyy tuo ylläpidon taito ja kyky.

        "
        TRENDAAVAT KESKUSTELUT
        Matka tyssäsi alkuunsa
        07.02.2021 15:28
        Laivamatkat ja risteilyt
        10
        8
        Tos on talenttii!
        07.02.2021 14:06
        Laivamatkat ja risteilyt
        9
        12
        Bueno Lines
        07.02.2021 13:05
        Laivamatkat ja risteilyt
        10
        18
        "


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16777763/tosi-hienoa#comment-106892795
      Anonyymi
      02.03.2021 21:14

      Malliesimerkki ylläpidon korkeasta taidosta.
      Seksi-foorumit. Kaikki kolme samoja ja kaiken lisäksi sääntöjen vastaisia. Mutta ylläto luokitellut puhtaaksi kullaksi.

      TRENDAAVAT KESKUSTELUT

      HEI HEINOLAN AITO KIIMANEN 16-33 VUOTIAS NAARAS
      02.03.2021 18:42

      HEI HEINOLAN AITO KIIMANEN 16-33 VUOTIAS NAARAS
      02.03.2021 16:02

      HEI HEINOLAN AITO KIIMANEN 16-33 VUOTIAS NAARAS
      02.03.2021 16:00

    • Anonyymi

      Se tuntuu halvalta se harhautus, eksytys kertakaikkiaan.

    • Anonyymi

      Miksi ylipäätään tuo lista?
      Tosin aika linjassa Suomi24:n muun palvelun kanssa eli ei palvele ketään ja on lähinnä vain haitaksi. Joitain se sentään voi naurattaa, useimpia itkettää.

    • Anonyymi

      Eipä ole vielä ehditty (?) tehdä koko asialle yhtikäs mitään.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe