siinähän itsestänne teette mitä olette
Oletteko koskaan lukeneet tämän sivuston sääntöjä
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
MINÄ en lue, MINÄ kirjoitan!
167-176Niin minäkin kuomaseni 👍
Kun kaupassa tarjoavat kuittia niin en ota vaan sanon etten lue tuollaisia kun minulla on parempaakin lukemista ja ellei ole niin kirjoitan itse 😁
Tänäkin aamuna olen jo kirjoittanut myös sellaista tekstiä jota ei muut ihmiset minun lisäkseni ikinä lue vaan tietokone lukee. Kyseessä on taas kerran tekeillä olevan uuden sovelluksen (erittäin salainen) lähdekoodi.
Minullla on sellainen oma tekemäni ohjelmakirjasto joka koostuu tällä hetkellä 43 erilaisesta functiosta ja aliohjelmasta jotka tekevät usein tarvittavia rutiinitehtäviä ja siksi on helppoa kun pyörää ei tarvitse joka kerta keksiä uudelleen kun liittää sen modulina sovellukseen.
Tässä tuhaterottimen koodi:
Function Tuhero(ByVal k As Long)
Dim sa As String
Dim so As String
Dim ls As Integer
sa = ""
so = k
ls = so.Length
While ls >= 3
sa = so.Substring(ls - 3) & " " & sa
so = so.Substring(0, ls - 3)
ls = ls - 3
End While
sa = so & " " & sa
Return sa.Trim
End Function
Tuo "tuhero" on usein käytetty Functio jonka tein keväällä 2018.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15249243/tein-tuheron- Anonyymi
Niin sinä kirjoitat paskaa toivossa että joku lukis sitä mitä suollat ja alkais vielä pelkäämään jotain , itte pelkäät koronaa hähähähä läääh
- Anonyymi
Kela maksaa kuulik sääää hähäähähähä häähähähäh ähäähäh
- Anonyymi
Vituttaako hyvätuloista ähähäh ähää ääähhähä ähähä
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202723Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371804Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3311560- 121182
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai631080- 28999
- 64989
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.57921- 39864
- 17856