Toyotalla merkkiuskollisimmat asiakkaat jo kuudetta vuotta peräkkäin

Anonyymi

Tuore uutinen.

Toyotan korkea laatu ja luotettavuus sekä alhaiset ylläpitokustannukset näkyvät Toyotan merkkiuskollisuutena. Se on kaikkein korkein jo kuudetta vuotta peräkkäin.

Sen että laatu ja luotettavuus ovat tärkeimmät tekijät, osoittaa se, että kaikkein epäluotettavimmat autot ovat viimeisinä.

Viime vuonna 73 prosenttia Toyotan omistajista lähti autokaupoilta uudella Toyotalla.

”Kun kolme neljäsosaa asiakkaista pysyy merkin päällä, on kyse huippusuorituksesta.”

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/poikkeusvuosi-piti-suomalaiset-tiukasti-tutuissa-automerkeissa-tama-merkki-yllatti-asiantuntijankin/d1da2aa2-fe37-4b95-a44b-b4caf2c54484

98

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Aivan. Mainoksiin ja autolehtien testeihin ei kannata uskoa. Pitää uskoa ainostaan auton omistajien tosiseikkoihin kuten aloitus Toyotan täydellisestä merkkiuskollisuudesta osoittaa. Käyttäjät tuntevat autonsa parhaiten.


      • Anonyymi

        Pakko ajaa Tojolla, mikään liike ei ota vaihdossa vanhaa Tojoa, siksi oon merkki uskollinen, romuttamoon on vietävä, saa siitä 137,- € kävin kysymäsä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko ajaa Tojolla, mikään liike ei ota vaihdossa vanhaa Tojoa, siksi oon merkki uskollinen, romuttamoon on vietävä, saa siitä 137,- € kävin kysymäsä

        Miksi valehtelet?? Tämä todistaa tekstisi valheeksi. Kysyntä on kova, jonka vuoksi vaihtoarvo säilyy hyvänä.

        Toyotan hybridien arvo säilyy, sillä vaihtoautovaraston kiertonopeuksista laskettuna esimerkiksi Toyota Auris löytää hybridinä uuden omistajan 12 prosenttia nopeammin kuin bensiini- ja dieselmoottorilla.

        http://www.moottori.fi/ajoneuvot/jutut/toyota-prius-1-8-vvt-i-hybrid/

        Toyotan neljä mallia on parhaiten arvonsa säilyttävien autojen listan kärjessä

        http://www.hs.fi/autot/a1390000846231


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi valehtelet?? Tämä todistaa tekstisi valheeksi. Kysyntä on kova, jonka vuoksi vaihtoarvo säilyy hyvänä.

        Toyotan hybridien arvo säilyy, sillä vaihtoautovaraston kiertonopeuksista laskettuna esimerkiksi Toyota Auris löytää hybridinä uuden omistajan 12 prosenttia nopeammin kuin bensiini- ja dieselmoottorilla.

        http://www.moottori.fi/ajoneuvot/jutut/toyota-prius-1-8-vvt-i-hybrid/

        Toyotan neljä mallia on parhaiten arvonsa säilyttävien autojen listan kärjessä

        http://www.hs.fi/autot/a1390000846231

        Toimiva linkki

        https://www.hs.fi/autot/art-2000002703267.html

        https://www.hs.fi/autot/art-2000002833301.html

        USA:ssakin arvo säilyy parhaiten.

        https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/mitka-autot-menettavat-eniten-jalleenmyyntiarvoaan-yhdysvalloissa-nain-hassusti-kavi-eurooppalaisille-merkeille/3f171e1e-0d36-49a2-b601-8ad13b3afdf4


      • Anonyymi

        Itsestään lataava ja puolet sähköllä, siinä sitä valetta riittää ja sivistysmaissa kiellettyä valhetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Mainoksiin ja autolehtien testeihin ei kannata uskoa. Pitää uskoa ainostaan auton omistajien tosiseikkoihin kuten aloitus Toyotan täydellisestä merkkiuskollisuudesta osoittaa. Käyttäjät tuntevat autonsa parhaiten.

        Juu, perus Toyotasetähän se osaa kertoa autostaan faktaa verrattuna kilpailijoihin, hihii!
        Toyotan merkkiuskollisuus perustuu vain ja ainoastaan tietämättömyyteen ja panttimaksuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, perus Toyotasetähän se osaa kertoa autostaan faktaa verrattuna kilpailijoihin, hihii!
        Toyotan merkkiuskollisuus perustuu vain ja ainoastaan tietämättömyyteen ja panttimaksuun.

        Vieläkin harmittaa elinen tilasto jossa Toyota ei juurikaan armoa antanut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkin harmittaa elinen tilasto jossa Toyota ei juurikaan armoa antanut

        Hauskaa kun jokaista kirjoittajaa kutsutaan sedäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, perus Toyotasetähän se osaa kertoa autostaan faktaa verrattuna kilpailijoihin, hihii!
        Toyotan merkkiuskollisuus perustuu vain ja ainoastaan tietämättömyyteen ja panttimaksuun.

        "Hihii" on yleisesti käytetty sana silloin kun puhutaan mielenterveysongelmaisen puheesta. Potilas ei tietysti sitä itse tajua.


      • Anonyymi

        Kenen kanssa sinä täällä seurustelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi valehtelet?? Tämä todistaa tekstisi valheeksi. Kysyntä on kova, jonka vuoksi vaihtoarvo säilyy hyvänä.

        Toyotan hybridien arvo säilyy, sillä vaihtoautovaraston kiertonopeuksista laskettuna esimerkiksi Toyota Auris löytää hybridinä uuden omistajan 12 prosenttia nopeammin kuin bensiini- ja dieselmoottorilla.

        http://www.moottori.fi/ajoneuvot/jutut/toyota-prius-1-8-vvt-i-hybrid/

        Toyotan neljä mallia on parhaiten arvonsa säilyttävien autojen listan kärjessä

        http://www.hs.fi/autot/a1390000846231

        Ainakaan Auriksesta ei saa enää yhtään mitään. Selityksenä neljässä paikassa oli, että heillä niitä varastot täynnä.


    • Anonyymi

      Ja kakkosena Dacia ja kolmas Kia. Mitähän tuo oikeasti kertoo?

      • Anonyymi

        Sitä, että ovat vag- tuotteiden edellä.


      • Anonyymi

        No tuota kertoo se ainakin että luottamus ei saksalaisiin ole kovin kummoinen jos daciakin jo ohittelee...........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuota kertoo se ainakin että luottamus ei saksalaisiin ole kovin kummoinen jos daciakin jo ohittelee...........

        Premium saksalaiset haetaan vähän käytettynä ulkomailta.
        Toyotatkin kannattaisi hakea uutena Virosta, hinnat tosi alhaalla eikä panttimaksua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Premium saksalaiset haetaan vähän käytettynä ulkomailta.
        Toyotatkin kannattaisi hakea uutena Virosta, hinnat tosi alhaalla eikä panttimaksua.

        Virossa uuteen Toyotaan 5v/150tkm takuu
        Suomessa 3v/100tkm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virossa uuteen Toyotaan 5v/150tkm takuu
        Suomessa 3v/100tkm

        VW-takuu lyhyin mhdollinen, vain 2 vuotta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VW-takuu lyhyin mhdollinen, vain 2 vuotta!

        ......ja jo aiempien huoltojen yhteydessä havaitut viat kerrotaan auton omistajalle vasta kahden vuoden jälkeen. Tunnen monta tapausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VW-takuu lyhyin mhdollinen, vain 2 vuotta!

        Eikä sekään mitään korvaa, katsos, käyttäjän virhe. Hihii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä sekään mitään korvaa, katsos, käyttäjän virhe. Hihii!

        Ostovirhe!


    • Anonyymi

      Aloitus osoittaa, että kansa tuntee Toyotan. Sitä on aivan turha mustata.

      • Anonyymi

        Paskamyrsky on vasta alkamassa.


      • Anonyymi

        Juurikin väärin. Jos asiakas oikeasti tuntisi autot niin ei erehtyisi Toyotan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin väärin. Jos asiakas oikeasti tuntisi autot niin ei erehtyisi Toyotan.

        Tuntisi autot? Ai niin kuin sinä. Pentin kolme viimeistä autoa ovat Dodge Caliber, vanha C-sarjan Bensa-Mersu ja nykyinen vanha Opel. On siinä meillä autontietäjä ja -tuntija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin väärin. Jos asiakas oikeasti tuntisi autot niin ei erehtyisi Toyotan.

        Minulla on ollut TOYOTA jo v1969 lähtien. Sitä ennen Peugeot 404, joka oli huono auto toyotiin verrattuna varsinkin näihin viimeisiin.


    • Anonyymi

      Panttimaksu toimii hyvin Suomessa ja näin apinaa koijataan yhä uudestaan.

    • Anonyymi

      Parasta kun ostetaan niin parhaaseen palataan, Toyota.

      • Anonyymi

        Muissa kun Toyota liikkeissä hyvitys tojosta on vain keskinkertainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muissa kun Toyota liikkeissä hyvitys tojosta on vain keskinkertainen.

        Kysymys:
        Saako ulkomailta tuoduista tojotoista vaihdossa myös panttimaksun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muissa kun Toyota liikkeissä hyvitys tojosta on vain keskinkertainen.

        "Muissa kun Toyota liikkeissä hyvitys tojosta on vain keskinkertainen."

        Tällainen voi olla kommentti kun on katkera ja yksinkertainen!


    • Anonyymi

      Toyota, Dacia ja Kia. Autoilun huippua.

      • Anonyymi

        Daciasta ja Kiasta en tiedä mutta Toyota on huipulla tutkitusti ja todistetusti melko monella sektorilla, kuten laadussa ja luotettavuudessa , ostajien suosiossa, rallissa , viattomuudessa ja arvon säilymisessä. onhan näitä niin ja valmistajien huolehtiminen asiakkaistaan on aivan ylivertaista. Ei kukaan muu valmistaja kutsu ilmaiseen tarkistuksiin ja korjauksiin yhtä herkästi.
        saksalainen kansanautokonsernikin taistelee paskalaatunsa kanssa asiakkaitaan syyttäen käyttövirheistä ja ties mistä milloinkin kun kaasupolkimista lähtien paikat hajoaa käsiin. ei kai sellaiseen voi tolkun ihminen luottaa että kaasupoljinkaan ei edes kestä suomen talvessa. Muovinen poljin muovisaranalla ! Pahvinen ehkä olisi vielä halvempi ratkaisu kun lopezlaatu jyrää. PS. muistakaa harjata jalkanne lumesta perusteellisesti , muuten kansanauton kaasupoljin saattaa katketa! Lattia olisi syytä kuivata aina ajon jälkeen ettei mahdollisesti märistä kengistä valunut vesi pääse tekemään tuhojaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Daciasta ja Kiasta en tiedä mutta Toyota on huipulla tutkitusti ja todistetusti melko monella sektorilla, kuten laadussa ja luotettavuudessa , ostajien suosiossa, rallissa , viattomuudessa ja arvon säilymisessä. onhan näitä niin ja valmistajien huolehtiminen asiakkaistaan on aivan ylivertaista. Ei kukaan muu valmistaja kutsu ilmaiseen tarkistuksiin ja korjauksiin yhtä herkästi.
        saksalainen kansanautokonsernikin taistelee paskalaatunsa kanssa asiakkaitaan syyttäen käyttövirheistä ja ties mistä milloinkin kun kaasupolkimista lähtien paikat hajoaa käsiin. ei kai sellaiseen voi tolkun ihminen luottaa että kaasupoljinkaan ei edes kestä suomen talvessa. Muovinen poljin muovisaranalla ! Pahvinen ehkä olisi vielä halvempi ratkaisu kun lopezlaatu jyrää. PS. muistakaa harjata jalkanne lumesta perusteellisesti , muuten kansanauton kaasupoljin saattaa katketa! Lattia olisi syytä kuivata aina ajon jälkeen ettei mahdollisesti märistä kengistä valunut vesi pääse tekemään tuhojaan!

        Kyllähän Dacia ja Kia konsernin tuotteet hakkaavat kevyesti.
        Dacia on nykyään parempi kuin tuo toinen itämerkki, Skoda.


    • Anonyymi

      Ääh. Eihän se siitä johdu tuo uskollisuus, vaan tuosta aatteesta.
      Kunnon kommarin on ostettava itäauto ja muuta vaihtoehtoa ei sitten ole kuin Toyota.

    • Anonyymi

      Kertoo ainoastaan Suomalaisten vähävaraisuudesta ja vaatimattomuudesta. Moni Tojotismiin sairastunut, ei ole ikinään, edes ajanut muun merkkisellä autolla.
      Luottomyyjä kun soittaa, niin taas lähdetään Toyota kaupoille ja maksetaan mitä myyjä pyytää.
      Ainoastaan Toyotan ostajat eivät osaa pyytää kilpailevaa tarjousta, vaikka olisi jo seuraavan automallinsa päättänyt.
      Minä ainakin haen pari muutakin vaihtotarjousta, niin saan vaihtohinnan usein mieleiselleni tasolle.
      En aja Toyotalla, vaikka olen sellaisenkin omistanut ja se ei ainakaan mikään luotettavuuden perikuva ollut. Moottorista petti kannentiiviste jo 150 tkm:n kohdalla.
      Olen omistanut useita eri automerkkejä ja niiden joukossa ollut hyviä ja huonoja, mutta mistään muusta merkistä, kuin Toyotasta, ei ole moottori mennyt vaihtoon.

      • Anonyymi

        Muistakaa harjata jalkanne ennen kuin astutte kansanmauton ratln taakse näillä keleillä. Siinä ei kaasupoljin ole vielä riippupoljin niinkuin toyotassa vaan muovisaranalla lattiasta kääntyvä joka jäätyy ja katkeaa. Todella hieno tekninen ratkaisu, kätevää. Eikö olekkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistakaa harjata jalkanne ennen kuin astutte kansanmauton ratln taakse näillä keleillä. Siinä ei kaasupoljin ole vielä riippupoljin niinkuin toyotassa vaan muovisaranalla lattiasta kääntyvä joka jäätyy ja katkeaa. Todella hieno tekninen ratkaisu, kätevää. Eikö olekkin?

        Toyota hybridien vaihtoarvot selvässä laskussa, myös Toyotan omissa liikkeissä.
        Viimeistä Auris mallis joka paikka täynnä, vaihdettu uuteen Corollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota hybridien vaihtoarvot selvässä laskussa, myös Toyotan omissa liikkeissä.
        Viimeistä Auris mallis joka paikka täynnä, vaihdettu uuteen Corollaan.

        Pliis, saisiko saman ymmärrettävällä suomen kielellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistakaa harjata jalkanne ennen kuin astutte kansanmauton ratln taakse näillä keleillä. Siinä ei kaasupoljin ole vielä riippupoljin niinkuin toyotassa vaan muovisaranalla lattiasta kääntyvä joka jäätyy ja katkeaa. Todella hieno tekninen ratkaisu, kätevää. Eikö olekkin?

        Aika monessa on. Mutta kuka nyt on niin tyhmä ettei kopistele jaloista lumet ulkopuolelle tai jos on kuitenkin hölmö ollut, niin polje voimalla poljinta rikki?
        Tosin tämä ei liity mitenkään aiheeseen, eli on Toyotan omapojan peittely ja kääntö yritys, noloa.


      • Anonyymi

        Juuri näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistakaa harjata jalkanne ennen kuin astutte kansanmauton ratln taakse näillä keleillä. Siinä ei kaasupoljin ole vielä riippupoljin niinkuin toyotassa vaan muovisaranalla lattiasta kääntyvä joka jäätyy ja katkeaa. Todella hieno tekninen ratkaisu, kätevää. Eikö olekkin?

        Pitääkö ottaa sukatkin pois?


    • Anonyymi

      Eniten tammikuussa myyty Toyota eli Yaris onkin valmistettu Ranskassa eikä Englannissa tai Turkissa. Ranskalainen osaa lukea ja kirjoittaa sekä ymmärtää Toyotan kyhäysohjeet

      • Anonyymi

        Mutta halvoista osista ja surkeasta insinöörityöstä ei edes ranskalainen pysty kunnollista rakentamaan.


    • Anonyymi

      Aloitus kertoo luotettavuudesta ja alhaisista ylläpitokustannuksista.

      • Anonyymi

        Ei sitä muuten maailman ykköseksi valikoituisikaan. Huijaamallakin jotkut ovat yrittäneet onnistumatta.


      • Anonyymi

        Toyota on kallein ylläpitää ja luotettavuus jäi 80-luvulle.


    • Anonyymi

      Totta kai vanhukset ostaa saman auton, kun vanhat eivät uskalla kokeilla uusia asioita. Toyota ei muita parempi vaan päin vastoin. Menkää kokeilemaan ensin corollaa ja sitten vaikkapa focusta niin kyllä on selvä ero laadussa saksalaisen hyväksi. Vanhuksille ehkä syntyy Toyotasta positiivinen kuva siksi, että he ajavat vähän jolloin edes Toyoromu ei vikaannu jolloin he eivät koe tarvetta vaihtaa merkkiä.
      Suurperheen käytössä tilanne on ihan toinen. Suurperheen käytössä Toyoromu paljastaa huonoutensa nopeasti. Ne 27% jotka eivät pysyneet toyotalle merkki uskollisina ovat todennäköisesti juuri perheiden isejä ja äitejä jotka ovat tajunneet nämä viat. Ne 73% taas on niitä vanhuksia joiden ajolla ei niitä vikoja niin ilmene ja kuva luotettavasta autosta säilyy. Syy sille miksi esim Fordin asiakkaat eivät niin usein osta Fordia on se että sen ostajat ovat usein lapsiperheitä jotka autoa vaihtaessaan pitävät kaikkia merkkejä mahdollisina koska nuoret uskaltaa kokeilla uutta ihan eri tavalla kuin ikäihmiset jotka usein Toyotan omistavat. Nuoremmat eivät katso merkkiä vaan etsivät autoa joka parhaiten sopii heidän silloiseen elämän tilanteeseen. Jos lastenrattaista ollaan just päästy eroon ja mondeo myydään niin he eivät välttämättä osta focusta tai fiestaa vaan näkevät, että esim kia tai hyundai on halvemmalla ja päättävätkin kokeilla sitä.

    • Anonyymi

      Ladan omistaja ei koskaan ostanut enää Ladaa. Mietipä mistä johtui.

      • Anonyymi

        "Siinä ei kaasupoljin ole vielä riippupoljin niinkuin toyotassa "
        vanhoissa autoissa olivat niinkuin kuplavolkkarissakin kaikki polkimet saranoitu lattiaan.
        Nykyisissä uudemman tekniikan autoissa ovat huoltovapaat riippupolkimet olleet jo kauan. Lattiasta saranoitu muovipoljin volkkarissa on vieläkin surkeampi keksintö kuin metallinen lattiasta niveltyvä joka ei pakkasella kuitenkaan katkennut niinkuin tuo vikavaakenpoljin tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Siinä ei kaasupoljin ole vielä riippupoljin niinkuin toyotassa "
        vanhoissa autoissa olivat niinkuin kuplavolkkarissakin kaikki polkimet saranoitu lattiaan.
        Nykyisissä uudemman tekniikan autoissa ovat huoltovapaat riippupolkimet olleet jo kauan. Lattiasta saranoitu muovipoljin volkkarissa on vieläkin surkeampi keksintö kuin metallinen lattiasta niveltyvä joka ei pakkasella kuitenkaan katkennut niinkuin tuo vikavaakenpoljin tekee.

        "Totta kai vanhukset ostaa saman auton, kun vanhat eivät uskalla kokeilla uusia asioita"

        Vanha kettu ei syö myrkkyä! Miksi lähtisi koekaniiniksi omaan piikkiin? Suurimmalla osalla naapurustonkin asukkailla näkyy olevan Toyota ja ovat työelämässä. Kai ne sitten ovat "vanhuksia"? Vai oletko joku ikärasisti vai mikä nyt noin nätästää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Totta kai vanhukset ostaa saman auton, kun vanhat eivät uskalla kokeilla uusia asioita"

        Vanha kettu ei syö myrkkyä! Miksi lähtisi koekaniiniksi omaan piikkiin? Suurimmalla osalla naapurustonkin asukkailla näkyy olevan Toyota ja ovat työelämässä. Kai ne sitten ovat "vanhuksia"? Vai oletko joku ikärasisti vai mikä nyt noin nätästää?

        Kun on paskaan tottunut, niin paremman kokeilu eläkeiässä voi masentaa kun miettii elämän hukkaan valumista ja nyt ei enää ehdi kunnolla nauttia.


    • Anonyymi

      En voi lakata ihmettelemästä kuinka Toyota voi valmistaa niin hyviä ja luotettavia autoja!

      • Anonyymi

        Sitä on ihmetelty jo vuosikymmeniä kuinka halvalla voi tehdä ja saada joitain vielä ostamaan sellaisen meluavan ruostesiepparin.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jussilla on jalat maassa ja tarkennettuna omassa maassa!


    • Anonyymi

      Ääh. Mitä pötyä ja höpinää täällä.

      Toyota on täällä ainoa itäauto.
      Meillä on paljon näitä vanhoja jääriä kommareita ja lisäksi jokunen nuoremman polven harhautunut edustaja, joka ei tiedä esim. Leninin ja Stalinin toveriaatteesta ja toimista mitään. Mielestään on vaan hienoa olla vasemmistolainen.
      Nämä jäärät toverit ja harhaantuneet nuoremnat toverit eivät voi hankkia muuta kuin itäauton ja koska ladoja ja mosseja ei täällä saa on pakko ostaa toyota toisensa perään, vaikka se kuinka riipaisee sielua. Siinä teille tuo merkkiuskollisuus.

    • Anonyymi

      Minä taas ajan Audillani kymmenen vuotta ja vaihdan vasta sitten uuteen. Naapuri uusii molemmat Toyotat kolmen vuoden välein, heti takuun päätyttyä. Kyllä niitä tuolla tyylillä saadaan paljon myytyä.

      • Anonyymi

        Toyota on pakko laittaa nopeasti kiertoon panttisäännön vuoksi ja tietenkin ruostumisen takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota on pakko laittaa nopeasti kiertoon panttisäännön vuoksi ja tietenkin ruostumisen takia.

        Toyota ei ruostu juuri lainkaan. Ei ole montakaan merkkiä mikä ruostuisi yhtä vähän. Toyota on lähes ikuisesti kestävä auto. Suomesta reilusti yli 20 vuotiaat Toyotat viedään Afrikkaan. Siellä niillä ejetaan vielä pitkään. Muun merkkisiä he eivät huoli.


    • Anonyymi

      Kun on Toyota alla niin ei huolta kuten saksanseisojien ja itäskoodien omistajilla tuppaa olemaan köntsät tulossa jo puolessa välissä lahjetta.

      • Anonyymi

        Ei mitään linkkiä, pelkkää röllin huitomista kun idoli huijaa ja kyntää syvällä. Masentaako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään linkkiä, pelkkää röllin huitomista kun idoli huijaa ja kyntää syvällä. Masentaako?

        "Jussilla on jalat maassa ja tarkennettuna omassa maassa!"
        Jussi ei ole vihervasuri ja Jussilla on Toyota


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jussilla on jalat maassa ja tarkennettuna omassa maassa!"
        Jussi ei ole vihervasuri ja Jussilla on Toyota

        Jussi ja Toyota, siinä kaksi uskottavinta ! Jyrkiboy ja Skoda, no jaa brysselin uskovaisille


    • Anonyymi

      Luotettavuus laatu ja pienet kulut, Siinä salaisuus.

      • Anonyymi

        Kun on ajellut saksalaisromuilla aikansa ja ostaa Toyotan niin merkkiä ei silloin enää vaihda.


    • Anonyymi

      Toyotan omistajat ovat kovin yksinkertaisia, eivätkä osaa laskea.
      Uusissa Toyotissa on 2-6ke ylihintaa jota täällä ollaan kutsuttu "panttimaksuksi" ja siitä osa hyvitetään kun vaihtaa uuteen Toyotaan nopeasti ja näin asiakas kokee saaneensa hyvän hyvityshinnan omastaan. Käytetyn Toyotan omistaja menee samaan halpaan kun Toyotan liikkeessä vaihdokit ovat kovasti ylihintaisia ja siksi hyvitys vaihdokista tuntuu hyvältä, mutta he eivät ymmärrä että vain sillä on väliä kuinka paljon rahaa joutuu maksamaan kaupan yhteydessä.
      Lisäksi Toyotan huolto-ohjelma on kovin kallis ja sillä tehdään lisää katetta.

      • Anonyymi

        "Uusissa Toyotissa on 2-6ke ylihintaa jota täällä ollaan kutsuttu "panttimaksuksi"

        Vain sinä höpötät suuressa hädässäsi jostain panttimaksusta! Sain Volvostanikin parhaan tarjouksen Toyotaliikkeeestä ja Volkkarikaupasta huonoimman. Arvaa kumman ostin ja arvaa olenko ollut tyytyväinen kun medioita on seurannut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Uusissa Toyotissa on 2-6ke ylihintaa jota täällä ollaan kutsuttu "panttimaksuksi"

        Vain sinä höpötät suuressa hädässäsi jostain panttimaksusta! Sain Volvostanikin parhaan tarjouksen Toyotaliikkeeestä ja Volkkarikaupasta huonoimman. Arvaa kumman ostin ja arvaa olenko ollut tyytyväinen kun medioita on seurannut?

        Hei haloo!
        Sen takia Volvosta saa Toyotaliikkeessä ylihuvitystä kun uusissa tojotoissa on niin paljon ilmaa hinnoissa.


    • Anonyymi

      Montako kertaa Toyota pitää vaihtaa uuteen 6 vuodessa?

      • Anonyymi

        Minulla 10:s vuosi menossa ilman yhtäkään vikaa samalla Toyotalla. Miksi pitäisi vaihtaa? Vikavaakenit pitää vaihtaa kun "uusissa ei enää ole vikoja". Näin olen lukenut täältä suolestakin ja minähän vaihdoin, tosin myös varmuuden vuoksi vaihtui merkki. Trafin tilastoja seurattuani, olen tullut siihen tulokseen että niin on myös moni muukin tehnyt kun vikavaakenin haluttavuus on ollut pahassa syöksykierteessä jo vuosia. Ei ihmiset halua kokeilijaksi tekemään käyttövirheitä omaan piikkiin eivätkä tykkää olla huijauksenkaan uhri. lkaisi vielä nolottamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla 10:s vuosi menossa ilman yhtäkään vikaa samalla Toyotalla. Miksi pitäisi vaihtaa? Vikavaakenit pitää vaihtaa kun "uusissa ei enää ole vikoja". Näin olen lukenut täältä suolestakin ja minähän vaihdoin, tosin myös varmuuden vuoksi vaihtui merkki. Trafin tilastoja seurattuani, olen tullut siihen tulokseen että niin on myös moni muukin tehnyt kun vikavaakenin haluttavuus on ollut pahassa syöksykierteessä jo vuosia. Ei ihmiset halua kokeilijaksi tekemään käyttövirheitä omaan piikkiin eivätkä tykkää olla huijauksenkaan uhri. lkaisi vielä nolottamaan.

        Miksi Nettiautossakin on myynnissä 377 käytettyä Corolla Hybridiä. Eivät voi olla kovin vanhoja.


    • Anonyymi

      Valitettavaa, jos ei osaa ajaa kuin kodin ja Korsumäen auton väliä. Riittävän monta kertaa kun käy kahvilla, niin Martti myy taas uuden Toyotan.

      • Anonyymi

        Vai vi....aako? Vai molempia?


    • Anonyymi

      Toyota on hyvä, oli uusi tai käytetty.

    • Anonyymi

      Toyota ja toveri. Siinä luja ja luotettava aisapari.

      • Anonyymi

        Tarkoitin kyllä isä stalinia ja skoodaa, sori toverit.


    • Anonyymi

      Tuohan aloitus kertoo vain sen, että suomalaisissa on paljon sellaisia taantuneita ihmisiä jotka eivät opi mitään uutta tai ymmärrä kuinka aika on muuttanut paljon asioita ja muut autot ovat paljon parempia ja luotettavampia.

      • Anonyymi

        Koko ketju on täynnä hirveää itkua ja valetta siitä miksi Toyota on niin suosittu, kun muut merkit eivät mene kaupaksi. Kaiken karvaisia keksittyjä selityksiä. Huh! huh!


      • Anonyymi

        Kyllähän merkkiuskollisuus kertoo jotain autosta ja tyytyväisyydestä siihen. Toisaalta sitten jos ei käy edes koeajamassa muita merkkejä, omistamisesta puhumattakaan, niin kyllä silloin vertailupohja arvioimaan oman merkin paremmuutta on aika olematon. Tosin silti kuitenkin "tiedetään" kuinka vikaisia muut merkit ovat.


    • Anonyymi

      Mitäs itkemistä tuossa on. Toyotaa ei ole, eikä koskaan tule. Joku itsetunnon häivää on sentään oltava.

      • Anonyymi

        Ei se mullakaan varat riitä Toyotaan.


    • Anonyymi

      Kerran saanut Toyota lippiksen komistamaan tuulipukua, niin ei muualle enää osaa mennä.

      • Anonyymi

        Suurin syy Toyotan ”merkkiuskollisuuteen” on tojotan suuret panttimaksut sisältäen uuden tojotan hintaan.
        Toyota on pakko vaihtaa uuteen Toyotaan, koska muualla hyvitys on aika heikko. Näin se piiri pyörii. Tojotamyyjä ja maahantuoja kiittävät ja voivat hyvin.
        Asiakas saa keskinkertaisen tuotteen selvällä ylihinnalla. Paremmasta tietämättömille se kuitenkin riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin syy Toyotan ”merkkiuskollisuuteen” on tojotan suuret panttimaksut sisältäen uuden tojotan hintaan.
        Toyota on pakko vaihtaa uuteen Toyotaan, koska muualla hyvitys on aika heikko. Näin se piiri pyörii. Tojotamyyjä ja maahantuoja kiittävät ja voivat hyvin.
        Asiakas saa keskinkertaisen tuotteen selvällä ylihinnalla. Paremmasta tietämättömille se kuitenkin riittää.

        Olisihan se aika kummallista, että huippuvarusteltuihin Toyotoihin ja niiden edullisiin hintoihin sisältyisi vielä joku mielikuvituksen tuottama panttimaksu. Toyotia ostetaan juuri siksi, että ne ovat huippuluotettavia, huippulaatua, huippuvarusteltuja ja edullisia. Siinä tärkeimmät syyt menestykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisihan se aika kummallista, että huippuvarusteltuihin Toyotoihin ja niiden edullisiin hintoihin sisältyisi vielä joku mielikuvituksen tuottama panttimaksu. Toyotia ostetaan juuri siksi, että ne ovat huippuluotettavia, huippulaatua, huippuvarusteltuja ja edullisia. Siinä tärkeimmät syyt menestykseen.

        Toyotat huikeasti ylihintaisia Suomessa verrattuna mihin tahansa muuhun maahan.
        Ihan vertailtaessa autoverottomia hintoja.
        Vuosikymmenien vedätys hinnoittelussa jatkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisihan se aika kummallista, että huippuvarusteltuihin Toyotoihin ja niiden edullisiin hintoihin sisältyisi vielä joku mielikuvituksen tuottama panttimaksu. Toyotia ostetaan juuri siksi, että ne ovat huippuluotettavia, huippulaatua, huippuvarusteltuja ja edullisia. Siinä tärkeimmät syyt menestykseen.

        Olkoon panttimaksu tai mikä tahansa, mutta kolme kertaa vaimon Toyotan vaihtaneena hyvitys Toyotaan on ollut selvästi korkeampi. Mihin tahansa muuhun merkkiin mihin tarjouksia on kysytty hyvitys on aina ollut pari-kolme tonnia heikompi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olkoon panttimaksu tai mikä tahansa, mutta kolme kertaa vaimon Toyotan vaihtaneena hyvitys Toyotaan on ollut selvästi korkeampi. Mihin tahansa muuhun merkkiin mihin tarjouksia on kysytty hyvitys on aina ollut pari-kolme tonnia heikompi.

        Mistähän mahtaa johtua?
        Olisko uusien tojojen hinnoissa reilusti ilmaa.


    • Anonyymi

      Vaggineitten panttimaksu maksetaan goodwillinä aina kytkin-, vaihteisto-, tai moottoriremonttien yhteydessä n. 50-100% omasta kukkarosta.
      Sen lisäksi vaihtoarvo on olematon heikkojen teknillisten rakenteiden vuoksi.

      • Anonyymi

        "Tosin silti kuitenkin "tiedetään" kuinka vikaisia muut merkit ovat."

        Nykyisin tieto kulkee valon nopeudella. Ei onnistu enää paskalaadun ja vikamaailman salaaminen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tosin silti kuitenkin "tiedetään" kuinka vikaisia muut merkit ovat."

        Nykyisin tieto kulkee valon nopeudella. Ei onnistu enää paskalaadun ja vikamaailman salaaminen!

        Se "tieto" on poimittu jostain anonyymiltä keskustelupalstalta tai siskon kummin kaiman kaverilta.

        Mitään omakohtaista kokemusta ei ole, mutta kovasti silti "tiedetään" asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se "tieto" on poimittu jostain anonyymiltä keskustelupalstalta tai siskon kummin kaiman kaverilta.

        Mitään omakohtaista kokemusta ei ole, mutta kovasti silti "tiedetään" asioista.

        Esimerkki panttimaksusta.

        Uusi Toyota Rav4 2.5 hybrid AWD premium-i :

        Autoveroton hinta Suomi
        50 030 euroa sisältää alvia 24%

        Hinta Viro
        36200 euroa sisältää alvia 20%


        Aikamoinen pantti on suomihintaan leivottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkki panttimaksusta.

        Uusi Toyota Rav4 2.5 hybrid AWD premium-i :

        Autoveroton hinta Suomi
        50 030 euroa sisältää alvia 24%

        Hinta Viro
        36200 euroa sisältää alvia 20%


        Aikamoinen pantti on suomihintaan leivottu.

        Persaukiselta kaikki tuntuu kalliilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persaukiselta kaikki tuntuu kalliilta.

        Niinpä. Kannattasi maahantuojan lätkäistä vielä kymppitonni lisää Ravin hintaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persaukiselta kaikki tuntuu kalliilta.

        Ei ne rahamiehetkään tyhmiä ole, että ostaisi noin paljon ylihintaista autoa, vain hölmöin ja uskovaisin Toyotasetä voi mennä sellaiseen kusetukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne rahamiehetkään tyhmiä ole, että ostaisi noin paljon ylihintaista autoa, vain hölmöin ja uskovaisin Toyotasetä voi mennä sellaiseen kusetukseen.

        Ei rahamiehet ole tyhmiä mutta rahattomat voi olla kun eivät skootaa kummempaa pysty ostamaan ja sekin osamaksulla. Kateus on kova!


    • Anonyymi

      Tähän Mersu halusi itsensä ykköspaikalle hyvin suppealla tutkimuksella.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe