Tuore uutinen.
Toyotan korkea laatu ja luotettavuus sekä alhaiset ylläpitokustannukset näkyvät Toyotan merkkiuskollisuutena. Se on kaikkein korkein jo kuudetta vuotta peräkkäin.
Sen että laatu ja luotettavuus ovat tärkeimmät tekijät, osoittaa se, että kaikkein epäluotettavimmat autot ovat viimeisinä.
Viime vuonna 73 prosenttia Toyotan omistajista lähti autokaupoilta uudella Toyotalla.
”Kun kolme neljäsosaa asiakkaista pysyy merkin päällä, on kyse huippusuorituksesta.”
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/poikkeusvuosi-piti-suomalaiset-tiukasti-tutuissa-automerkeissa-tama-merkki-yllatti-asiantuntijankin/d1da2aa2-fe37-4b95-a44b-b4caf2c54484
Toyotalla merkkiuskollisimmat asiakkaat jo kuudetta vuotta peräkkäin
98
<50
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-autovalmistajien-mainospuhe-jyraa-faktan-vw-n-uskominen-kavi-kalliiksi/5711284#gs.ruybtt
mainokseen ja autolehtien testeihin ei kannata uskoa
VWskoda voittaa siis rahalla tai yrittää- Anonyymi
Aivan. Mainoksiin ja autolehtien testeihin ei kannata uskoa. Pitää uskoa ainostaan auton omistajien tosiseikkoihin kuten aloitus Toyotan täydellisestä merkkiuskollisuudesta osoittaa. Käyttäjät tuntevat autonsa parhaiten.
- Anonyymi
Pakko ajaa Tojolla, mikään liike ei ota vaihdossa vanhaa Tojoa, siksi oon merkki uskollinen, romuttamoon on vietävä, saa siitä 137,- € kävin kysymäsä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko ajaa Tojolla, mikään liike ei ota vaihdossa vanhaa Tojoa, siksi oon merkki uskollinen, romuttamoon on vietävä, saa siitä 137,- € kävin kysymäsä
Miksi valehtelet?? Tämä todistaa tekstisi valheeksi. Kysyntä on kova, jonka vuoksi vaihtoarvo säilyy hyvänä.
Toyotan hybridien arvo säilyy, sillä vaihtoautovaraston kiertonopeuksista laskettuna esimerkiksi Toyota Auris löytää hybridinä uuden omistajan 12 prosenttia nopeammin kuin bensiini- ja dieselmoottorilla.
http://www.moottori.fi/ajoneuvot/jutut/toyota-prius-1-8-vvt-i-hybrid/
Toyotan neljä mallia on parhaiten arvonsa säilyttävien autojen listan kärjessä
http://www.hs.fi/autot/a1390000846231 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi valehtelet?? Tämä todistaa tekstisi valheeksi. Kysyntä on kova, jonka vuoksi vaihtoarvo säilyy hyvänä.
Toyotan hybridien arvo säilyy, sillä vaihtoautovaraston kiertonopeuksista laskettuna esimerkiksi Toyota Auris löytää hybridinä uuden omistajan 12 prosenttia nopeammin kuin bensiini- ja dieselmoottorilla.
http://www.moottori.fi/ajoneuvot/jutut/toyota-prius-1-8-vvt-i-hybrid/
Toyotan neljä mallia on parhaiten arvonsa säilyttävien autojen listan kärjessä
http://www.hs.fi/autot/a1390000846231Toimiva linkki
https://www.hs.fi/autot/art-2000002703267.html
https://www.hs.fi/autot/art-2000002833301.html
USA:ssakin arvo säilyy parhaiten.
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/mitka-autot-menettavat-eniten-jalleenmyyntiarvoaan-yhdysvalloissa-nain-hassusti-kavi-eurooppalaisille-merkeille/3f171e1e-0d36-49a2-b601-8ad13b3afdf4 - Anonyymi
Itsestään lataava ja puolet sähköllä, siinä sitä valetta riittää ja sivistysmaissa kiellettyä valhetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan. Mainoksiin ja autolehtien testeihin ei kannata uskoa. Pitää uskoa ainostaan auton omistajien tosiseikkoihin kuten aloitus Toyotan täydellisestä merkkiuskollisuudesta osoittaa. Käyttäjät tuntevat autonsa parhaiten.
Juu, perus Toyotasetähän se osaa kertoa autostaan faktaa verrattuna kilpailijoihin, hihii!
Toyotan merkkiuskollisuus perustuu vain ja ainoastaan tietämättömyyteen ja panttimaksuun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, perus Toyotasetähän se osaa kertoa autostaan faktaa verrattuna kilpailijoihin, hihii!
Toyotan merkkiuskollisuus perustuu vain ja ainoastaan tietämättömyyteen ja panttimaksuun.Vieläkin harmittaa elinen tilasto jossa Toyota ei juurikaan armoa antanut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkin harmittaa elinen tilasto jossa Toyota ei juurikaan armoa antanut
Hauskaa kun jokaista kirjoittajaa kutsutaan sedäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, perus Toyotasetähän se osaa kertoa autostaan faktaa verrattuna kilpailijoihin, hihii!
Toyotan merkkiuskollisuus perustuu vain ja ainoastaan tietämättömyyteen ja panttimaksuun."Hihii" on yleisesti käytetty sana silloin kun puhutaan mielenterveysongelmaisen puheesta. Potilas ei tietysti sitä itse tajua.
- Anonyymi
Kenen kanssa sinä täällä seurustelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi valehtelet?? Tämä todistaa tekstisi valheeksi. Kysyntä on kova, jonka vuoksi vaihtoarvo säilyy hyvänä.
Toyotan hybridien arvo säilyy, sillä vaihtoautovaraston kiertonopeuksista laskettuna esimerkiksi Toyota Auris löytää hybridinä uuden omistajan 12 prosenttia nopeammin kuin bensiini- ja dieselmoottorilla.
http://www.moottori.fi/ajoneuvot/jutut/toyota-prius-1-8-vvt-i-hybrid/
Toyotan neljä mallia on parhaiten arvonsa säilyttävien autojen listan kärjessä
http://www.hs.fi/autot/a1390000846231Ainakaan Auriksesta ei saa enää yhtään mitään. Selityksenä neljässä paikassa oli, että heillä niitä varastot täynnä.
- Anonyymi
Ja kakkosena Dacia ja kolmas Kia. Mitähän tuo oikeasti kertoo?
- Anonyymi
Sitä, että ovat vag- tuotteiden edellä.
- Anonyymi
No tuota kertoo se ainakin että luottamus ei saksalaisiin ole kovin kummoinen jos daciakin jo ohittelee...........
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuota kertoo se ainakin että luottamus ei saksalaisiin ole kovin kummoinen jos daciakin jo ohittelee...........
Premium saksalaiset haetaan vähän käytettynä ulkomailta.
Toyotatkin kannattaisi hakea uutena Virosta, hinnat tosi alhaalla eikä panttimaksua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Premium saksalaiset haetaan vähän käytettynä ulkomailta.
Toyotatkin kannattaisi hakea uutena Virosta, hinnat tosi alhaalla eikä panttimaksua.Virossa uuteen Toyotaan 5v/150tkm takuu
Suomessa 3v/100tkm - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virossa uuteen Toyotaan 5v/150tkm takuu
Suomessa 3v/100tkmVW-takuu lyhyin mhdollinen, vain 2 vuotta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VW-takuu lyhyin mhdollinen, vain 2 vuotta!
......ja jo aiempien huoltojen yhteydessä havaitut viat kerrotaan auton omistajalle vasta kahden vuoden jälkeen. Tunnen monta tapausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VW-takuu lyhyin mhdollinen, vain 2 vuotta!
Eikä sekään mitään korvaa, katsos, käyttäjän virhe. Hihii!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä sekään mitään korvaa, katsos, käyttäjän virhe. Hihii!
Ostovirhe!
- Anonyymi
Aloitus osoittaa, että kansa tuntee Toyotan. Sitä on aivan turha mustata.
- Anonyymi
Paskamyrsky on vasta alkamassa.
- Anonyymi
Juurikin väärin. Jos asiakas oikeasti tuntisi autot niin ei erehtyisi Toyotan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin väärin. Jos asiakas oikeasti tuntisi autot niin ei erehtyisi Toyotan.
Tuntisi autot? Ai niin kuin sinä. Pentin kolme viimeistä autoa ovat Dodge Caliber, vanha C-sarjan Bensa-Mersu ja nykyinen vanha Opel. On siinä meillä autontietäjä ja -tuntija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin väärin. Jos asiakas oikeasti tuntisi autot niin ei erehtyisi Toyotan.
Minulla on ollut TOYOTA jo v1969 lähtien. Sitä ennen Peugeot 404, joka oli huono auto toyotiin verrattuna varsinkin näihin viimeisiin.
- Anonyymi
Panttimaksu toimii hyvin Suomessa ja näin apinaa koijataan yhä uudestaan.
- Anonyymi
Parasta kun ostetaan niin parhaaseen palataan, Toyota.
- Anonyymi
Muissa kun Toyota liikkeissä hyvitys tojosta on vain keskinkertainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muissa kun Toyota liikkeissä hyvitys tojosta on vain keskinkertainen.
Kysymys:
Saako ulkomailta tuoduista tojotoista vaihdossa myös panttimaksun? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muissa kun Toyota liikkeissä hyvitys tojosta on vain keskinkertainen.
"Muissa kun Toyota liikkeissä hyvitys tojosta on vain keskinkertainen."
Tällainen voi olla kommentti kun on katkera ja yksinkertainen!
- Anonyymi
Toyota, Dacia ja Kia. Autoilun huippua.
- Anonyymi
Daciasta ja Kiasta en tiedä mutta Toyota on huipulla tutkitusti ja todistetusti melko monella sektorilla, kuten laadussa ja luotettavuudessa , ostajien suosiossa, rallissa , viattomuudessa ja arvon säilymisessä. onhan näitä niin ja valmistajien huolehtiminen asiakkaistaan on aivan ylivertaista. Ei kukaan muu valmistaja kutsu ilmaiseen tarkistuksiin ja korjauksiin yhtä herkästi.
saksalainen kansanautokonsernikin taistelee paskalaatunsa kanssa asiakkaitaan syyttäen käyttövirheistä ja ties mistä milloinkin kun kaasupolkimista lähtien paikat hajoaa käsiin. ei kai sellaiseen voi tolkun ihminen luottaa että kaasupoljinkaan ei edes kestä suomen talvessa. Muovinen poljin muovisaranalla ! Pahvinen ehkä olisi vielä halvempi ratkaisu kun lopezlaatu jyrää. PS. muistakaa harjata jalkanne lumesta perusteellisesti , muuten kansanauton kaasupoljin saattaa katketa! Lattia olisi syytä kuivata aina ajon jälkeen ettei mahdollisesti märistä kengistä valunut vesi pääse tekemään tuhojaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Daciasta ja Kiasta en tiedä mutta Toyota on huipulla tutkitusti ja todistetusti melko monella sektorilla, kuten laadussa ja luotettavuudessa , ostajien suosiossa, rallissa , viattomuudessa ja arvon säilymisessä. onhan näitä niin ja valmistajien huolehtiminen asiakkaistaan on aivan ylivertaista. Ei kukaan muu valmistaja kutsu ilmaiseen tarkistuksiin ja korjauksiin yhtä herkästi.
saksalainen kansanautokonsernikin taistelee paskalaatunsa kanssa asiakkaitaan syyttäen käyttövirheistä ja ties mistä milloinkin kun kaasupolkimista lähtien paikat hajoaa käsiin. ei kai sellaiseen voi tolkun ihminen luottaa että kaasupoljinkaan ei edes kestä suomen talvessa. Muovinen poljin muovisaranalla ! Pahvinen ehkä olisi vielä halvempi ratkaisu kun lopezlaatu jyrää. PS. muistakaa harjata jalkanne lumesta perusteellisesti , muuten kansanauton kaasupoljin saattaa katketa! Lattia olisi syytä kuivata aina ajon jälkeen ettei mahdollisesti märistä kengistä valunut vesi pääse tekemään tuhojaan!Kyllähän Dacia ja Kia konsernin tuotteet hakkaavat kevyesti.
Dacia on nykyään parempi kuin tuo toinen itämerkki, Skoda.
- Anonyymi
Ääh. Eihän se siitä johdu tuo uskollisuus, vaan tuosta aatteesta.
Kunnon kommarin on ostettava itäauto ja muuta vaihtoehtoa ei sitten ole kuin Toyota. - Anonyymi
Kertoo ainoastaan Suomalaisten vähävaraisuudesta ja vaatimattomuudesta. Moni Tojotismiin sairastunut, ei ole ikinään, edes ajanut muun merkkisellä autolla.
Luottomyyjä kun soittaa, niin taas lähdetään Toyota kaupoille ja maksetaan mitä myyjä pyytää.
Ainoastaan Toyotan ostajat eivät osaa pyytää kilpailevaa tarjousta, vaikka olisi jo seuraavan automallinsa päättänyt.
Minä ainakin haen pari muutakin vaihtotarjousta, niin saan vaihtohinnan usein mieleiselleni tasolle.
En aja Toyotalla, vaikka olen sellaisenkin omistanut ja se ei ainakaan mikään luotettavuuden perikuva ollut. Moottorista petti kannentiiviste jo 150 tkm:n kohdalla.
Olen omistanut useita eri automerkkejä ja niiden joukossa ollut hyviä ja huonoja, mutta mistään muusta merkistä, kuin Toyotasta, ei ole moottori mennyt vaihtoon.- Anonyymi
Muistakaa harjata jalkanne ennen kuin astutte kansanmauton ratln taakse näillä keleillä. Siinä ei kaasupoljin ole vielä riippupoljin niinkuin toyotassa vaan muovisaranalla lattiasta kääntyvä joka jäätyy ja katkeaa. Todella hieno tekninen ratkaisu, kätevää. Eikö olekkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistakaa harjata jalkanne ennen kuin astutte kansanmauton ratln taakse näillä keleillä. Siinä ei kaasupoljin ole vielä riippupoljin niinkuin toyotassa vaan muovisaranalla lattiasta kääntyvä joka jäätyy ja katkeaa. Todella hieno tekninen ratkaisu, kätevää. Eikö olekkin?
Toyota hybridien vaihtoarvot selvässä laskussa, myös Toyotan omissa liikkeissä.
Viimeistä Auris mallis joka paikka täynnä, vaihdettu uuteen Corollaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota hybridien vaihtoarvot selvässä laskussa, myös Toyotan omissa liikkeissä.
Viimeistä Auris mallis joka paikka täynnä, vaihdettu uuteen Corollaan.Pliis, saisiko saman ymmärrettävällä suomen kielellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistakaa harjata jalkanne ennen kuin astutte kansanmauton ratln taakse näillä keleillä. Siinä ei kaasupoljin ole vielä riippupoljin niinkuin toyotassa vaan muovisaranalla lattiasta kääntyvä joka jäätyy ja katkeaa. Todella hieno tekninen ratkaisu, kätevää. Eikö olekkin?
Aika monessa on. Mutta kuka nyt on niin tyhmä ettei kopistele jaloista lumet ulkopuolelle tai jos on kuitenkin hölmö ollut, niin polje voimalla poljinta rikki?
Tosin tämä ei liity mitenkään aiheeseen, eli on Toyotan omapojan peittely ja kääntö yritys, noloa. - Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistakaa harjata jalkanne ennen kuin astutte kansanmauton ratln taakse näillä keleillä. Siinä ei kaasupoljin ole vielä riippupoljin niinkuin toyotassa vaan muovisaranalla lattiasta kääntyvä joka jäätyy ja katkeaa. Todella hieno tekninen ratkaisu, kätevää. Eikö olekkin?
Pitääkö ottaa sukatkin pois?
- Anonyymi
Eniten tammikuussa myyty Toyota eli Yaris onkin valmistettu Ranskassa eikä Englannissa tai Turkissa. Ranskalainen osaa lukea ja kirjoittaa sekä ymmärtää Toyotan kyhäysohjeet
- Anonyymi
Mutta halvoista osista ja surkeasta insinöörityöstä ei edes ranskalainen pysty kunnollista rakentamaan.
- Anonyymi
Aloitus kertoo luotettavuudesta ja alhaisista ylläpitokustannuksista.
- Anonyymi
Ei sitä muuten maailman ykköseksi valikoituisikaan. Huijaamallakin jotkut ovat yrittäneet onnistumatta.
- Anonyymi
Toyota on kallein ylläpitää ja luotettavuus jäi 80-luvulle.
- Anonyymi
Totta kai vanhukset ostaa saman auton, kun vanhat eivät uskalla kokeilla uusia asioita. Toyota ei muita parempi vaan päin vastoin. Menkää kokeilemaan ensin corollaa ja sitten vaikkapa focusta niin kyllä on selvä ero laadussa saksalaisen hyväksi. Vanhuksille ehkä syntyy Toyotasta positiivinen kuva siksi, että he ajavat vähän jolloin edes Toyoromu ei vikaannu jolloin he eivät koe tarvetta vaihtaa merkkiä.
Suurperheen käytössä tilanne on ihan toinen. Suurperheen käytössä Toyoromu paljastaa huonoutensa nopeasti. Ne 27% jotka eivät pysyneet toyotalle merkki uskollisina ovat todennäköisesti juuri perheiden isejä ja äitejä jotka ovat tajunneet nämä viat. Ne 73% taas on niitä vanhuksia joiden ajolla ei niitä vikoja niin ilmene ja kuva luotettavasta autosta säilyy. Syy sille miksi esim Fordin asiakkaat eivät niin usein osta Fordia on se että sen ostajat ovat usein lapsiperheitä jotka autoa vaihtaessaan pitävät kaikkia merkkejä mahdollisina koska nuoret uskaltaa kokeilla uutta ihan eri tavalla kuin ikäihmiset jotka usein Toyotan omistavat. Nuoremmat eivät katso merkkiä vaan etsivät autoa joka parhaiten sopii heidän silloiseen elämän tilanteeseen. Jos lastenrattaista ollaan just päästy eroon ja mondeo myydään niin he eivät välttämättä osta focusta tai fiestaa vaan näkevät, että esim kia tai hyundai on halvemmalla ja päättävätkin kokeilla sitä. - Anonyymi
Ladan omistaja ei koskaan ostanut enää Ladaa. Mietipä mistä johtui.
- Anonyymi
"Siinä ei kaasupoljin ole vielä riippupoljin niinkuin toyotassa "
vanhoissa autoissa olivat niinkuin kuplavolkkarissakin kaikki polkimet saranoitu lattiaan.
Nykyisissä uudemman tekniikan autoissa ovat huoltovapaat riippupolkimet olleet jo kauan. Lattiasta saranoitu muovipoljin volkkarissa on vieläkin surkeampi keksintö kuin metallinen lattiasta niveltyvä joka ei pakkasella kuitenkaan katkennut niinkuin tuo vikavaakenpoljin tekee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Siinä ei kaasupoljin ole vielä riippupoljin niinkuin toyotassa "
vanhoissa autoissa olivat niinkuin kuplavolkkarissakin kaikki polkimet saranoitu lattiaan.
Nykyisissä uudemman tekniikan autoissa ovat huoltovapaat riippupolkimet olleet jo kauan. Lattiasta saranoitu muovipoljin volkkarissa on vieläkin surkeampi keksintö kuin metallinen lattiasta niveltyvä joka ei pakkasella kuitenkaan katkennut niinkuin tuo vikavaakenpoljin tekee."Totta kai vanhukset ostaa saman auton, kun vanhat eivät uskalla kokeilla uusia asioita"
Vanha kettu ei syö myrkkyä! Miksi lähtisi koekaniiniksi omaan piikkiin? Suurimmalla osalla naapurustonkin asukkailla näkyy olevan Toyota ja ovat työelämässä. Kai ne sitten ovat "vanhuksia"? Vai oletko joku ikärasisti vai mikä nyt noin nätästää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Totta kai vanhukset ostaa saman auton, kun vanhat eivät uskalla kokeilla uusia asioita"
Vanha kettu ei syö myrkkyä! Miksi lähtisi koekaniiniksi omaan piikkiin? Suurimmalla osalla naapurustonkin asukkailla näkyy olevan Toyota ja ovat työelämässä. Kai ne sitten ovat "vanhuksia"? Vai oletko joku ikärasisti vai mikä nyt noin nätästää?Kun on paskaan tottunut, niin paremman kokeilu eläkeiässä voi masentaa kun miettii elämän hukkaan valumista ja nyt ei enää ehdi kunnolla nauttia.
- Anonyymi
En voi lakata ihmettelemästä kuinka Toyota voi valmistaa niin hyviä ja luotettavia autoja!
- Anonyymi
Sitä on ihmetelty jo vuosikymmeniä kuinka halvalla voi tehdä ja saada joitain vielä ostamaan sellaisen meluavan ruostesiepparin.
- Anonyymi
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000007794498.html
eikö Jussillakin ole vielä tojo?- Anonyymi
Jussilla on jalat maassa ja tarkennettuna omassa maassa!
- Anonyymi
Ääh. Mitä pötyä ja höpinää täällä.
Toyota on täällä ainoa itäauto.
Meillä on paljon näitä vanhoja jääriä kommareita ja lisäksi jokunen nuoremman polven harhautunut edustaja, joka ei tiedä esim. Leninin ja Stalinin toveriaatteesta ja toimista mitään. Mielestään on vaan hienoa olla vasemmistolainen.
Nämä jäärät toverit ja harhaantuneet nuoremnat toverit eivät voi hankkia muuta kuin itäauton ja koska ladoja ja mosseja ei täällä saa on pakko ostaa toyota toisensa perään, vaikka se kuinka riipaisee sielua. Siinä teille tuo merkkiuskollisuus. - Anonyymi
Minä taas ajan Audillani kymmenen vuotta ja vaihdan vasta sitten uuteen. Naapuri uusii molemmat Toyotat kolmen vuoden välein, heti takuun päätyttyä. Kyllä niitä tuolla tyylillä saadaan paljon myytyä.
- Anonyymi
Toyota on pakko laittaa nopeasti kiertoon panttisäännön vuoksi ja tietenkin ruostumisen takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota on pakko laittaa nopeasti kiertoon panttisäännön vuoksi ja tietenkin ruostumisen takia.
Toyota ei ruostu juuri lainkaan. Ei ole montakaan merkkiä mikä ruostuisi yhtä vähän. Toyota on lähes ikuisesti kestävä auto. Suomesta reilusti yli 20 vuotiaat Toyotat viedään Afrikkaan. Siellä niillä ejetaan vielä pitkään. Muun merkkisiä he eivät huoli.
- Anonyymi
Kun on Toyota alla niin ei huolta kuten saksanseisojien ja itäskoodien omistajilla tuppaa olemaan köntsät tulossa jo puolessa välissä lahjetta.
- Anonyymi
Ei mitään linkkiä, pelkkää röllin huitomista kun idoli huijaa ja kyntää syvällä. Masentaako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään linkkiä, pelkkää röllin huitomista kun idoli huijaa ja kyntää syvällä. Masentaako?
"Jussilla on jalat maassa ja tarkennettuna omassa maassa!"
Jussi ei ole vihervasuri ja Jussilla on Toyota - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jussilla on jalat maassa ja tarkennettuna omassa maassa!"
Jussi ei ole vihervasuri ja Jussilla on ToyotaJussi ja Toyota, siinä kaksi uskottavinta ! Jyrkiboy ja Skoda, no jaa brysselin uskovaisille
- Anonyymi
Luotettavuus laatu ja pienet kulut, Siinä salaisuus.
- Anonyymi
Kun on ajellut saksalaisromuilla aikansa ja ostaa Toyotan niin merkkiä ei silloin enää vaihda.
- Anonyymi
Toyotan omistajat ovat kovin yksinkertaisia, eivätkä osaa laskea.
Uusissa Toyotissa on 2-6ke ylihintaa jota täällä ollaan kutsuttu "panttimaksuksi" ja siitä osa hyvitetään kun vaihtaa uuteen Toyotaan nopeasti ja näin asiakas kokee saaneensa hyvän hyvityshinnan omastaan. Käytetyn Toyotan omistaja menee samaan halpaan kun Toyotan liikkeessä vaihdokit ovat kovasti ylihintaisia ja siksi hyvitys vaihdokista tuntuu hyvältä, mutta he eivät ymmärrä että vain sillä on väliä kuinka paljon rahaa joutuu maksamaan kaupan yhteydessä.
Lisäksi Toyotan huolto-ohjelma on kovin kallis ja sillä tehdään lisää katetta.- Anonyymi
"Uusissa Toyotissa on 2-6ke ylihintaa jota täällä ollaan kutsuttu "panttimaksuksi"
Vain sinä höpötät suuressa hädässäsi jostain panttimaksusta! Sain Volvostanikin parhaan tarjouksen Toyotaliikkeeestä ja Volkkarikaupasta huonoimman. Arvaa kumman ostin ja arvaa olenko ollut tyytyväinen kun medioita on seurannut? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Uusissa Toyotissa on 2-6ke ylihintaa jota täällä ollaan kutsuttu "panttimaksuksi"
Vain sinä höpötät suuressa hädässäsi jostain panttimaksusta! Sain Volvostanikin parhaan tarjouksen Toyotaliikkeeestä ja Volkkarikaupasta huonoimman. Arvaa kumman ostin ja arvaa olenko ollut tyytyväinen kun medioita on seurannut?Hei haloo!
Sen takia Volvosta saa Toyotaliikkeessä ylihuvitystä kun uusissa tojotoissa on niin paljon ilmaa hinnoissa.
- Anonyymi
Montako kertaa Toyota pitää vaihtaa uuteen 6 vuodessa?
- Anonyymi
Minulla 10:s vuosi menossa ilman yhtäkään vikaa samalla Toyotalla. Miksi pitäisi vaihtaa? Vikavaakenit pitää vaihtaa kun "uusissa ei enää ole vikoja". Näin olen lukenut täältä suolestakin ja minähän vaihdoin, tosin myös varmuuden vuoksi vaihtui merkki. Trafin tilastoja seurattuani, olen tullut siihen tulokseen että niin on myös moni muukin tehnyt kun vikavaakenin haluttavuus on ollut pahassa syöksykierteessä jo vuosia. Ei ihmiset halua kokeilijaksi tekemään käyttövirheitä omaan piikkiin eivätkä tykkää olla huijauksenkaan uhri. lkaisi vielä nolottamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla 10:s vuosi menossa ilman yhtäkään vikaa samalla Toyotalla. Miksi pitäisi vaihtaa? Vikavaakenit pitää vaihtaa kun "uusissa ei enää ole vikoja". Näin olen lukenut täältä suolestakin ja minähän vaihdoin, tosin myös varmuuden vuoksi vaihtui merkki. Trafin tilastoja seurattuani, olen tullut siihen tulokseen että niin on myös moni muukin tehnyt kun vikavaakenin haluttavuus on ollut pahassa syöksykierteessä jo vuosia. Ei ihmiset halua kokeilijaksi tekemään käyttövirheitä omaan piikkiin eivätkä tykkää olla huijauksenkaan uhri. lkaisi vielä nolottamaan.
Miksi Nettiautossakin on myynnissä 377 käytettyä Corolla Hybridiä. Eivät voi olla kovin vanhoja.
- Anonyymi
Valitettavaa, jos ei osaa ajaa kuin kodin ja Korsumäen auton väliä. Riittävän monta kertaa kun käy kahvilla, niin Martti myy taas uuden Toyotan.
- Anonyymi
Vai vi....aako? Vai molempia?
- Anonyymi
Toyota on hyvä, oli uusi tai käytetty.
- Anonyymi
Toyota ja toveri. Siinä luja ja luotettava aisapari.
- Anonyymi
Tarkoitin kyllä isä stalinia ja skoodaa, sori toverit.
- Anonyymi
Tuohan aloitus kertoo vain sen, että suomalaisissa on paljon sellaisia taantuneita ihmisiä jotka eivät opi mitään uutta tai ymmärrä kuinka aika on muuttanut paljon asioita ja muut autot ovat paljon parempia ja luotettavampia.
- Anonyymi
Koko ketju on täynnä hirveää itkua ja valetta siitä miksi Toyota on niin suosittu, kun muut merkit eivät mene kaupaksi. Kaiken karvaisia keksittyjä selityksiä. Huh! huh!
- Anonyymi
Kyllähän merkkiuskollisuus kertoo jotain autosta ja tyytyväisyydestä siihen. Toisaalta sitten jos ei käy edes koeajamassa muita merkkejä, omistamisesta puhumattakaan, niin kyllä silloin vertailupohja arvioimaan oman merkin paremmuutta on aika olematon. Tosin silti kuitenkin "tiedetään" kuinka vikaisia muut merkit ovat.
- Anonyymi
Mitäs itkemistä tuossa on. Toyotaa ei ole, eikä koskaan tule. Joku itsetunnon häivää on sentään oltava.
- Anonyymi
Ei se mullakaan varat riitä Toyotaan.
- Anonyymi
Kerran saanut Toyota lippiksen komistamaan tuulipukua, niin ei muualle enää osaa mennä.
- Anonyymi
Suurin syy Toyotan ”merkkiuskollisuuteen” on tojotan suuret panttimaksut sisältäen uuden tojotan hintaan.
Toyota on pakko vaihtaa uuteen Toyotaan, koska muualla hyvitys on aika heikko. Näin se piiri pyörii. Tojotamyyjä ja maahantuoja kiittävät ja voivat hyvin.
Asiakas saa keskinkertaisen tuotteen selvällä ylihinnalla. Paremmasta tietämättömille se kuitenkin riittää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin syy Toyotan ”merkkiuskollisuuteen” on tojotan suuret panttimaksut sisältäen uuden tojotan hintaan.
Toyota on pakko vaihtaa uuteen Toyotaan, koska muualla hyvitys on aika heikko. Näin se piiri pyörii. Tojotamyyjä ja maahantuoja kiittävät ja voivat hyvin.
Asiakas saa keskinkertaisen tuotteen selvällä ylihinnalla. Paremmasta tietämättömille se kuitenkin riittää.Olisihan se aika kummallista, että huippuvarusteltuihin Toyotoihin ja niiden edullisiin hintoihin sisältyisi vielä joku mielikuvituksen tuottama panttimaksu. Toyotia ostetaan juuri siksi, että ne ovat huippuluotettavia, huippulaatua, huippuvarusteltuja ja edullisia. Siinä tärkeimmät syyt menestykseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisihan se aika kummallista, että huippuvarusteltuihin Toyotoihin ja niiden edullisiin hintoihin sisältyisi vielä joku mielikuvituksen tuottama panttimaksu. Toyotia ostetaan juuri siksi, että ne ovat huippuluotettavia, huippulaatua, huippuvarusteltuja ja edullisia. Siinä tärkeimmät syyt menestykseen.
Toyotat huikeasti ylihintaisia Suomessa verrattuna mihin tahansa muuhun maahan.
Ihan vertailtaessa autoverottomia hintoja.
Vuosikymmenien vedätys hinnoittelussa jatkuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisihan se aika kummallista, että huippuvarusteltuihin Toyotoihin ja niiden edullisiin hintoihin sisältyisi vielä joku mielikuvituksen tuottama panttimaksu. Toyotia ostetaan juuri siksi, että ne ovat huippuluotettavia, huippulaatua, huippuvarusteltuja ja edullisia. Siinä tärkeimmät syyt menestykseen.
Olkoon panttimaksu tai mikä tahansa, mutta kolme kertaa vaimon Toyotan vaihtaneena hyvitys Toyotaan on ollut selvästi korkeampi. Mihin tahansa muuhun merkkiin mihin tarjouksia on kysytty hyvitys on aina ollut pari-kolme tonnia heikompi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olkoon panttimaksu tai mikä tahansa, mutta kolme kertaa vaimon Toyotan vaihtaneena hyvitys Toyotaan on ollut selvästi korkeampi. Mihin tahansa muuhun merkkiin mihin tarjouksia on kysytty hyvitys on aina ollut pari-kolme tonnia heikompi.
Mistähän mahtaa johtua?
Olisko uusien tojojen hinnoissa reilusti ilmaa.
- Anonyymi
Vaggineitten panttimaksu maksetaan goodwillinä aina kytkin-, vaihteisto-, tai moottoriremonttien yhteydessä n. 50-100% omasta kukkarosta.
Sen lisäksi vaihtoarvo on olematon heikkojen teknillisten rakenteiden vuoksi.- Anonyymi
"Tosin silti kuitenkin "tiedetään" kuinka vikaisia muut merkit ovat."
Nykyisin tieto kulkee valon nopeudella. Ei onnistu enää paskalaadun ja vikamaailman salaaminen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tosin silti kuitenkin "tiedetään" kuinka vikaisia muut merkit ovat."
Nykyisin tieto kulkee valon nopeudella. Ei onnistu enää paskalaadun ja vikamaailman salaaminen!Se "tieto" on poimittu jostain anonyymiltä keskustelupalstalta tai siskon kummin kaiman kaverilta.
Mitään omakohtaista kokemusta ei ole, mutta kovasti silti "tiedetään" asioista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se "tieto" on poimittu jostain anonyymiltä keskustelupalstalta tai siskon kummin kaiman kaverilta.
Mitään omakohtaista kokemusta ei ole, mutta kovasti silti "tiedetään" asioista.Esimerkki panttimaksusta.
Uusi Toyota Rav4 2.5 hybrid AWD premium-i :
Autoveroton hinta Suomi
50 030 euroa sisältää alvia 24%
Hinta Viro
36200 euroa sisältää alvia 20%
Aikamoinen pantti on suomihintaan leivottu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkki panttimaksusta.
Uusi Toyota Rav4 2.5 hybrid AWD premium-i :
Autoveroton hinta Suomi
50 030 euroa sisältää alvia 24%
Hinta Viro
36200 euroa sisältää alvia 20%
Aikamoinen pantti on suomihintaan leivottu.Persaukiselta kaikki tuntuu kalliilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persaukiselta kaikki tuntuu kalliilta.
Niinpä. Kannattasi maahantuojan lätkäistä vielä kymppitonni lisää Ravin hintaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persaukiselta kaikki tuntuu kalliilta.
Ei ne rahamiehetkään tyhmiä ole, että ostaisi noin paljon ylihintaista autoa, vain hölmöin ja uskovaisin Toyotasetä voi mennä sellaiseen kusetukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne rahamiehetkään tyhmiä ole, että ostaisi noin paljon ylihintaista autoa, vain hölmöin ja uskovaisin Toyotasetä voi mennä sellaiseen kusetukseen.
Ei rahamiehet ole tyhmiä mutta rahattomat voi olla kun eivät skootaa kummempaa pysty ostamaan ja sekin osamaksulla. Kateus on kova!
- Anonyymi
Tähän Mersu halusi itsensä ykköspaikalle hyvin suppealla tutkimuksella.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita
Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p561866Persut petti kannattajansa, totaalisesti !
Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,481638- 521564
Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?
Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.51517Sinäkö se olit...
Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis61495Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat
Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin61405Hyvää yötä ja kauniita unia!
Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä81306Lepakot ja lepakkopönttö
Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta121281Revi siitä ja revi siitä
Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla41163Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä
Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni41138