Esitellään ilmeisesti 5.2.2021
Kuinka paljon tehoa veikkaat siinä olevan?
Mitä odotat uudelta mallilta?
Aiotko ostaa ko. pyörän?
Onko mahdollista että uusi busa tulee olemaan maailman nopein niinkuin ensimmäinen oli?
Uusi 2021 Suzuki Hayabusa
10
1016
Vastaukset
- Anonyymi
En aio ostaa Busaa. Suzuki valmistaa myös paremmilla ajo-ominaisuuksialla olevia pyöriä.
- Anonyymi
Ajamatta on paha sanoa ominaisuuksista. En ehkä valitsis Busaa crossiradalle ajopeliksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajamatta on paha sanoa ominaisuuksista. En ehkä valitsis Busaa crossiradalle ajopeliksi.
Teknavissa koeajoivat erään Grossoverin radalla, ja moittivat ohjaustuntumaa, ja korin heiluntaa tiukoissa kurveissa. Minä taas moitin rata-ajoon tehtyä autoa, tai moottoripyörää maastoon kelpaamattomaksi menopeliksi, kun sillä ei siellä pääse yhtään mihinkään! 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teknavissa koeajoivat erään Grossoverin radalla, ja moittivat ohjaustuntumaa, ja korin heiluntaa tiukoissa kurveissa. Minä taas moitin rata-ajoon tehtyä autoa, tai moottoripyörää maastoon kelpaamattomaksi menopeliksi, kun sillä ei siellä pääse yhtään mihinkään! 🤣
Teknavin tekijät ovatkin menettäneet järkensä ihan kokonaan. Alenia myöten!
- Anonyymi
Edelliset versiot ovat ainakin olleet ajettavuudeltaan suhteellisen epäonnistuneita. Suoraanhan se kulkee ihan hyvin, mikä lienee tarkoituskin.
- Anonyymi
Veikkaan ettet osaa ajaa moottoripyörää ollenkaan jos väität ettei busa mene mutkissa hyvin.
Itse olen ajanut gen 2 busaa ja hyvin se mutkiin taittuu. Ei se ole yhtä herkkä kuin rata-ajoon tarkoitetut tonniset, mutta ei se huono ole. Itseasiassa busan paino häviää heti kun on 5kmh vauhtia. Toki busa on parempi sitten 260kmh nupeuksissa. Mihin käyttöön pyörän haluaa on jokaisen oma asia. Jos kyydissä istujan mielipidettä kysytään, busa on 100 kertaa parempi matkustajalle kuin tonniset rataohjukset. leukutkaan ei busaan vaikuta oikeastaan ollenkaan.
Mutta laitappa laukut rata tonniseen.
- Anonyymi
Saan mopokortin kevväällä. Oisko toi hyvä rippilahjamopo?
Kokkolan Ilari - Anonyymi
Busan kulkee vain suoraa tietä, kun vientää runkoa kurveissa!
- Anonyymi
On se kova vieläkin ja uusi malli on entistä parempi.
https://youtu.be/0AqkgLpHza0
2021 Suzuki Hayabusa exclusive: Neevesy's take on new 180mph hyperbike | MCN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166598- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1001928En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761507Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46939- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708