Uusi 2021 Suzuki Hayabusa

Anonyymi

Esitellään ilmeisesti 5.2.2021

Kuinka paljon tehoa veikkaat siinä olevan?
Mitä odotat uudelta mallilta?
Aiotko ostaa ko. pyörän?
Onko mahdollista että uusi busa tulee olemaan maailman nopein niinkuin ensimmäinen oli?

10

1023

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En aio ostaa Busaa. Suzuki valmistaa myös paremmilla ajo-ominaisuuksialla olevia pyöriä.

• Anonyymi

Ajamatta on paha sanoa ominaisuuksista. En ehkä valitsis Busaa crossiradalle ajopeliksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajamatta on paha sanoa ominaisuuksista. En ehkä valitsis Busaa crossiradalle ajopeliksi.

Teknavissa koeajoivat erään Grossoverin radalla, ja moittivat ohjaustuntumaa, ja korin heiluntaa tiukoissa kurveissa. Minä taas moitin rata-ajoon tehtyä autoa, tai moottoripyörää maastoon kelpaamattomaksi menopeliksi, kun sillä ei siellä pääse yhtään mihinkään! 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teknavissa koeajoivat erään Grossoverin radalla, ja moittivat ohjaustuntumaa, ja korin heiluntaa tiukoissa kurveissa. Minä taas moitin rata-ajoon tehtyä autoa, tai moottoripyörää maastoon kelpaamattomaksi menopeliksi, kun sillä ei siellä pääse yhtään mihinkään! 🤣

Teknavin tekijät ovatkin menettäneet järkensä ihan kokonaan. Alenia myöten!

• Anonyymi

Edelliset versiot ovat ainakin olleet ajettavuudeltaan suhteellisen epäonnistuneita. Suoraanhan se kulkee ihan hyvin, mikä lienee tarkoituskin.

• Anonyymi

Veikkaan ettet osaa ajaa moottoripyörää ollenkaan jos väität ettei busa mene mutkissa hyvin.
        Itse olen ajanut gen 2 busaa ja hyvin se mutkiin taittuu. Ei se ole yhtä herkkä kuin rata-ajoon tarkoitetut tonniset, mutta ei se huono ole. Itseasiassa busan paino häviää heti kun on 5kmh vauhtia. Toki busa on parempi sitten 260kmh nupeuksissa. Mihin käyttöön pyörän haluaa on jokaisen oma asia. Jos kyydissä istujan mielipidettä kysytään, busa on 100 kertaa parempi matkustajalle kuin tonniset rataohjukset. leukutkaan ei busaan vaikuta oikeastaan ollenkaan.
        Mutta laitappa laukut rata tonniseen.

• Anonyymi

Saan mopokortin kevväällä. Oisko toi hyvä rippilahjamopo?

Kokkolan Ilari

• Kilokyykky on varma valinta, mutta ei Busassakaan mitään vikaa ole.

• Anonyymi

Busan kulkee vain suoraa tietä, kun vientää runkoa kurveissa!

• Anonyymi

On se kova vieläkin ja uusi malli on entistä parempi.
      https://youtu.be/0AqkgLpHza0
      2021 Suzuki Hayabusa exclusive: Neevesy's take on new 180mph hyperbike | MCN

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1836
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1282
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      108
      934
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      721
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe