Yrittäjien arvostelijoille

Anonyymi

Kun on ruvettu julkisesti yrittäjiä panettelemaan niin sopisikohan vastapainoksi ruveta julkaisemaan täällä pitkä lista asiakkaista jotka eivät ole hoitanut omaa osuuttaan kauppatapahtumasta,eli epärehellisistä persaukisista asiakkaista. Vastaantullessa kummasti kääntyvät kengänkärkiänsä katselemaan. Vuoden ajaksi joka viikolle löytyisi uusi nimi.

35

714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kokkeilehan varsin julkistaa tuollaiset tapaukset. Saisitkohan sillä lailla saatavasi pois ja pilvin pimein uusia, rehellisiä, maksavia asiakkaita. Voe hyvän tähe.

      • Anonyymi

        En tarvi enää maksaviakaan. Velat vanhentuneet juridisesti mutta ei moraalisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarvi enää maksaviakaan. Velat vanhentuneet juridisesti mutta ei moraalisesti.

        Takaajat maksumiehinä olleet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takaajat maksumiehinä olleet.

        Siis asiakkaiden velat minulle vanhentuneet juridisesti, mutta moraalisesti ne ei mielestäni vanhene koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis asiakkaiden velat minulle vanhentuneet juridisesti, mutta moraalisesti ne ei mielestäni vanhene koskaan.

        Vaikea tuohon on mitään kommenttia antaa, kun en tiedä, kuka on moraalisesti jäänyt jollekin velkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea tuohon on mitään kommenttia antaa, kun en tiedä, kuka on moraalisesti jäänyt jollekin velkaa.

        No väännetäänpä rautalangasta vaikka case; vaikka sinä ostit minulta 16 v sitten kilon xtuotetta ja et antanut heti suoritteeksi rahaa. Olen odottanut milloin suoritat. Mutta nyt velkasi on juridisesti vanhentunut. Et ole enää velvollinen maksamaan. Mutta mielestäni sinä olet minulle vielä moraalisesti velkaa. Mutta sinä et ilmeisesti olisi enää mielestäsi moraalisestikaan minulle velkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No väännetäänpä rautalangasta vaikka case; vaikka sinä ostit minulta 16 v sitten kilon xtuotetta ja et antanut heti suoritteeksi rahaa. Olen odottanut milloin suoritat. Mutta nyt velkasi on juridisesti vanhentunut. Et ole enää velvollinen maksamaan. Mutta mielestäni sinä olet minulle vielä moraalisesti velkaa. Mutta sinä et ilmeisesti olisi enää mielestäsi moraalisestikaan minulle velkaa?

        On olemassa vain velkaa ei moraalista velkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis asiakkaiden velat minulle vanhentuneet juridisesti, mutta moraalisesti ne ei mielestäni vanhene koskaan.

        No miten ihmeessä luulet että joku pystyy maksamaan moraalistavelkaa sinulle takaisin,haloo !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis asiakkaiden velat minulle vanhentuneet juridisesti, mutta moraalisesti ne ei mielestäni vanhene koskaan.

        Mitä sinun mielipiteesi muita liikuttaa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No väännetäänpä rautalangasta vaikka case; vaikka sinä ostit minulta 16 v sitten kilon xtuotetta ja et antanut heti suoritteeksi rahaa. Olen odottanut milloin suoritat. Mutta nyt velkasi on juridisesti vanhentunut. Et ole enää velvollinen maksamaan. Mutta mielestäni sinä olet minulle vielä moraalisesti velkaa. Mutta sinä et ilmeisesti olisi enää mielestäsi moraalisestikaan minulle velkaa?

        Oletko sinä kauppias joka myy tavaraa ilman minkäänlaista maksua asiakkaalta,voi hyvä jumala tuota pöljyyttä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarvi enää maksaviakaan. Velat vanhentuneet juridisesti mutta ei moraalisesti.

        Velat ei vanhene, kunhan uudistaa perinnän riittävän usein. Yrittäjä itse ottaa aina riskin myydessä velaksi. Vai pitäisikö sekin asia ulkoistaa yhteiskunnan harteille? Mutta vastaavasti, asiakkaan pitää luottaa tolkun yrittäjän rehellisyyteen. Miten muuten markkinatalous voisi toimia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Velat ei vanhene, kunhan uudistaa perinnän riittävän usein. Yrittäjä itse ottaa aina riskin myydessä velaksi. Vai pitäisikö sekin asia ulkoistaa yhteiskunnan harteille? Mutta vastaavasti, asiakkaan pitää luottaa tolkun yrittäjän rehellisyyteen. Miten muuten markkinatalous voisi toimia?

        Kyllä muuten vanhenee jos velallinen ei ole saanut rikostuomiota koskien velkaa,15 vuotta on vanhentumis aika.


    • Anonyymi

      Jos joku on jättänyt maksamatta niin kai kauppias perii sitä velkaa oikeusteitse eikä tällä palstalla nimien kera ?

      • Anonyymi

        Se pitää ketjun aloittajalla ottaa käyttöön sama periaate, kun oli ja on eräällä liikenneasemalla... " persaukiset paikalliset älkää vaivautuko "...


    • Ootko tavannu niitä kieroja velanottajia vielä viimeaikoina? Jos oot niin miten ne toimii kun näkevät sinut?

    • Anonyymi

      Aiotko julkaista siis listan ihmisistä joiden velat ovat jo vanhentuneet,oot kyllä sekaluksessa ! Eikö oikeiden velallisten nimet julkaista virallisissa lehdissä,esim. kauppalehdessä jos kauppias on vienyt asian virallisesti oikeusteitse eteenpäin ?

    • Anonyymi

      Jos ei ole aikoinaan ulosoton kautta velkojaan saanut takaisin, niin vaikea sitä nyt enää on periä vuosikymmenten päästä.

    • Anonyymi

      No no , tämähän näyttää mielenkiintoiselta. Se joka ei maksa niin näyttäisi ensisilmäyksellä saavan kommentoijien sympatiat. Onko sama asia jos veikko ei maksa naapurin matille ojankaivusta?

      • Anonyymi

        Ei tässä velallisia sympatiseerata millään lailla.


      • Anonyymi

        No niin. Laittakaapa listaa, keille ei kannata velaksi myydä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin. Laittakaapa listaa, keille ei kannata velaksi myydä!

        Tänne ei kannata nimiä laittaa, voi tulla pian syyte kunnianloukkauksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänne ei kannata nimiä laittaa, voi tulla pian syyte kunnianloukkauksesta.

        Eikä myöskään yrittäjien nimiä?


      • Anonyymi

        Olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin. Laittakaapa listaa, keille ei kannata velaksi myydä!

        Kerroppa nyt mitkä yrittäjät yleensä enää myyvät velaksi !


    • Anonyymi

      Yrittäjillä on eniten toisten yrittäjijen maksuja saamati, näin on asian laita.

      • Anonyymi

        Tilaan netistä. Ei tule riitaa. Maksan samantein ja paikalliset yrittäjät jää niistäkin euroista paitsi. Kiusa se on pienikin kiusa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilaan netistä. Ei tule riitaa. Maksan samantein ja paikalliset yrittäjät jää niistäkin euroista paitsi. Kiusa se on pienikin kiusa.

        Onko joku sinua kiusannut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilaan netistä. Ei tule riitaa. Maksan samantein ja paikalliset yrittäjät jää niistäkin euroista paitsi. Kiusa se on pienikin kiusa.

        Et taida juoda maitoakaan, varmaan tilaat senkin netistä jotta paikalliset maatalousyrittäjät eivät sinun ropojasi saisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida juoda maitoakaan, varmaan tilaat senkin netistä jotta paikalliset maatalousyrittäjät eivät sinun ropojasi saisi.

        Kuka aikaihminen nyt maitoa joisi !


    • Anonyymi

      ..tällä halavatun peräkylällä jokainen "kunniallinen kunnanelätti" on mielestään kuningas, herra ja hidalgo... periaatteella "mikä on sinun on myös minun..mutta elä j..lauta yritä minun omiini koskea.." ja "vähemmistöläiset" on suurimpia herroja mitä löytyy... kolhoosikuskien lisäksi,tieten..

      • Anonyymi

        Yksi kilpaautoilija kuuluu siihen epärehellisten joukkoon, on onnistunut petoksella saamaan varaossia ja katteetomilla lupauksilla huijannut ihmisiä, jättänny laskuja maksamatta sekä on rakentannu sääntöjen vastaisia autoja ja kiinni jäätyään muokannu auton sääntöje mukaiseksi.


    • Anonyymi

      Kuulkeehan nyt epäreilut asiakkaat, että aikansa kun kusettaa, niin loppuu se maitokauppahi ja sitten saapi oman lehmän laittaa tai lähteä naapuripitäjästä maitoa hakemaan.
      Nyt ryhtiliikettä sinne selkärankaan.

      • Anonyymi

        No. näkyypä olevan niin, että nettikauppa on minunkin juttu. Ja älylliset ihmiset älyää, että maitoa en tilaa. Mutta paaaaljon muuta ja monelle muullekkin tilaan joo.


      • Anonyymi

        Onko kunnasta nyt maito loppumassa ?


    • Anonyymi

      Miksi tänne meille sieltä on kommentoimassa. Olen kyllä ihmetellyt aikaisempiakin keskusteluja täällä. Olipa hyvää tietoa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe