Corona vei matkat finaaliin.

Anonyymi

Kyllä on ollut kurjaa kun ei ole pitkään aikaan matkaa varattu Las Palmasiin jossa aina käyn ja asun,vuosi on mennyt corona kanssa,ja nyt liian kylmä talvi,ja pakkanen ,no me gusta nada,ensi talvea en ole kyllä pakkasessa se on varma,kertokaa kuulumisia miten elätte con corona,sisulla me selvitään eikö niin,terveisin Espanjafani.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ensi talvena ei sitten ole rahaa. Kyllä noita selityksiä riittää teillä köyhillä.

    • Anonyymi

      Eiköhän täällä Suomessa ole mukava olla ja lämmitellä takkaa mökillä ja kotona. Las Palmasissa on järkyttävän kylmää sisätiloissa ja sähköä eivät pihiyttään voi käyttää.

    • Anonyymi

      minä kyllä haluaisin olla Las Palmasissa enkä täällä lumikinosten keskellä ja pakkasessa .

    • Anonyymi

      Itse olen lievittänyt matkakaipuutani muistelemalla vanhoja: katselemalla reissukuvia ja lueskelemalla kuulumisia korteista, joita olen matkoiltani lähettänyt. Myös hotellien naamakirjoja on tullut seurattua. Cristina Las Palmasin sivuilta näkyy, että yleisiä tiloja on uusittu sen jälkeen, kun siellä viimeksi vajaa vuosi sitten lomailin. Ai että minä kaipaan sinne takaisin.

    • Anonyymi

      Ei tee yhtään mieli nyt Kanarialle. Hirveät rajoitukset ja silti kaamea tilanne koronassa. Todella leso katsoa Visa-korttia aina kuukauden lopussa kun on kertynyt 0 euroa maksettavaa. Miten uskaltaisi mennä monen lentokentän kautta riskimaissa? Entä jos sairastuisi siellä? Ulkonaliikkumiskielto alkaa klo 22.00, jolloin yleensä vasta alkaa ravintoloissa viihde normaalina aikana. Sitten vielä pakolaiset. Miten siellä saat kontaktia naisiin? Jospa se tilanne muuttuisi parempaan tuossa marraskuun nurkilla. Pariskunnilla on tietysti hyvä kun ei nyt suututa meidän hauskanpito.

      • Anonyymi

        Matkustatteko te köyhät tosiaan Visan voimalla. Nyt käy jo sääliksi. Ei ihme kun kitinää riittää joka asiasta. Yksityiskoneella olen reissannut eestaas tänäkin talvena useampaankin kertaan. Ei tarvitse katsella visavetoisia tuulipukuja ja saan nauttia parin parhaista paloista Kanariasta. Rahalla saa ja koneellampääsee jos siihen vaan on kykyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matkustatteko te köyhät tosiaan Visan voimalla. Nyt käy jo sääliksi. Ei ihme kun kitinää riittää joka asiasta. Yksityiskoneella olen reissannut eestaas tänäkin talvena useampaankin kertaan. Ei tarvitse katsella visavetoisia tuulipukuja ja saan nauttia parin parhaista paloista Kanariasta. Rahalla saa ja koneellampääsee jos siihen vaan on kykyä.

        Voi olla jos rahasta puhutaan, niin kyllä tässä on omaisuus miljoonissa euroissa. Tämä on vielä totta. Tietysti maksetaan kaikki matkat aina Visalla. On tullut palautuksia Visan ansiosta mm. konkurssitapauksessa ym. Kyllä tuosta kirjoituksesta voi päätellä ammattilainen, että ei ole yksityiskonetta nähnytkään. Voi olla, että ei Kanarialle ole koskaan niin tarvetta, jolloin ottaisi yksityiskoneen. Ei todellisella varakkaalla ole mitään tarvetta röystäillä, vaan ollaan siellä samalla tavalla viihteellä köyhät ja rikkaat. Paljon on suomalaisissa paikoissa todella varakasta porukkaa, jolla on melkoiset kannukset mm. pörssissä. Monet naiset pistävät minuakin paremmaksi liiketoimissa. On siellä tullut pussailtua tohtoreita ja lääkäreitä ym.


    • Anonyymi

      Olen kerran värjötellyt ukkossateen valuessa maahan Catalina-puiston Rio-baarin baaritiskin ääressä villatakki ja poplari päällä keskitalvella. Ei tee mieli kosteisiin ja kylmiin hotellihuoneisiin, kun katson lämpimän asuntoni lämpömittarilukemaa juuri nyt: 24 astetta.

      Saaren eteläosassa on aurinkoisina päivinä ihan mukavaa talvellakin. Yöt ovat sitten toinen juttu...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe